46. Kino A Strašidelné Príbehy

736 97 9
                                    

Z hlbokým nadýchnutím som sa zobudila a ležala som doma v posteli.,,Čo sa stalo?" Spýtala som sa do priestoru. V tom sa vo dverách objavil Ethan.

,,Prepáč. Môžem za to, ale musel som teba aj Natha zastaviť, aby ste nikoho nezabili, takže hneď ako ste sa rozhodli odísť spolu na zmrzlinu som sa s Ginger teleportoval k nej a chvíľu sme tam pobudli a zatiaľ som zistil, že mám novú schopnosť a tá je na niekoľko sekúnd zastaviť čas, čiže som sa rozhodol, že vás zastavíme, tak sme sa tam teleportovali a zbadali sme vás ako sedíte a jete zmrzlinu. Zastavil som čas a spolu s Ginger sme vám zmrzlinu poliali uspávacím kúzlom. Skryli za najbližší strom a keď ste zaspali teleportoval som vás sem. A odvtedy tu ste." Povedal v rýchlosti. Nemo som naňho pozerala.

,,Počkať, takže to bolo celé len sen?" Bola som v šoku.

,,Och áno. To čo som vám nalial na zmrzlinu má vedľajšie účinky a ukáže vám to budúcnosť toho, čo by sa stalo kebyže vás to nezastaví. Dobré nie?" Široko sa usmial.

,,To je skvelé a ďakujem, že si nás uspal. Zachránil si životy niekoľkých ľudí" Usmiala som sa a vstala som z postele.,,A kde je Nathan a Ginger?"

,,Ginger je s Nathanom" Povedal pokojne.

,,Preboha... poďme tam skôr než jej ublíži" Hneď som bežala k dverám. Zastavil ma.

,,Už jej neublíži. Dal som mu ten liek kým spal, čiže je zas sám sebou. Ako aj ty už nie si temná, lebo je ďalší deň" Usmial sa.

,,Ty si génius" Nadšene som ho objala a bežala som za Nathom a Ging do inej izby. Kde sa už rozprávali ako sedeli na posteli.

,,Freya.. Ahoj" Usmiala sa na mňa Ginger a objali sme sa.

,,Nath..si to zas ty?" Potešila som sa a on vstal a silno ma objal a ja jeho tiež.
,,Dobre, dobre neviem dýchať" Povedala som.

,,Och prepáč" Pustil ma.

,,Kedy si vstal?"

,,Niečo pred tebou" Objavil sa v izbe Ethan a sadol si vedľa Ginger a chytil ju za ruku.

,,Som tak rada, že je všetko po starom" Usmiala som sa.

,,To najmä my" Zasmiala sa Ginger.

,,Uhm. Ja by som sa vám mal asi ospravedlniť" Pozrel na nich Nath.

,,Je mi to ľúto" Povedal.

,,Každý robí chyby a nebol si to ty, tak ti to asi odpúšťam" Povedal Ethan.

,,Ďakujem. Sľubujem, že už to nikdy neurobím"

,,Áno. Ethan skoro umrel, ale viac si ublížil mne" Ozvala sa Ginger.

,,Vieš ako to bolelo?" Skočil jej do reči Ethan.

,,Sklapni... Chcem tým povedať, že ak sa ešte raz pokúsiš zabiť môjho budúceho muža, tak si ma neželaj!" Povedala. Nath sa zasmial.

,,Buď v pohode Ging" Povedal Nathan a slabo jej päsťou buchol do ramena. Ginger naňho pozrela s otvorenými ústami a potom naňho išla zaútočiť ale Nathan sa rozbehol a Ginger ho naháňala.

,,Tak teraz je všetko v normále" Zasmiali sme sa.
.
.
.
,,Ideme do kina?" Navrhol Nathan.

,,Prečo nie?" Súhlasila Ginger.

,,Navrhujem horor" Povedal Ethan.

,,Cool" Povedala som a išli sme do kina na horor. Počas filmu som držala Natha za ruku a usmievala sa. Zato na druhú stranu Ginger pomaly objímala Ethana ako sa bála. Boli spolu fakt roztomilí. Keď film skončil a opustili sme sálu. Ginger bola nadšená.

Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora