60. Tajné Dvere A Najväčšie Tajomstvá

673 93 13
                                    

FREYA

,,Nathan vstávať. Este dva dni v škole zvládneš" Zakričala som naňho a zhodila som ho z postele.

,,Hej" Vstal a chytil sa za hlavu.

.
.
.
Po škole sme otvorili tie posledné dvere, čo zostali. Našťastie sme tu tentokrát boli všetci, ale bez Vicky. Tú sme zamkli vonku, ale Zalia a Danny trvali na tom, že prídu, tak prečo by som im mala brániť.

,,Wow.. Čo to je?" Spýtal sa Ethan a ukázal na osvetlenú uličku v tme, na konci ktorej boli dvere.

,,Ako sa na to pozerám moc sa mi tam nechce" Povedala Bekka.

,,Choď prvá" Povedal Nath a postrčil ju do uličky. Ona sa naňho otočila a zamračila sa.

,,Dobre pôjdem, pretože upírik má chudák nasrané v gatiach" Povedala a Nathan vyvalil oči. Pravdepodobne sa zahanbil. Bekka sa zasmiala a išla. My ostatní sme išli hneď za ňou a Nathan šiel posledný. Došli sme k tým dverám. Bekka otvorila a vošli sme dnu. Zbadali sme prázdnu čierno bielu miestnosť so žltými dverami na konci. Došli sme tam a Bekka sa ich snažila otvoriť.

,,Nejde to. Je to zamknuté" Povedala.

,,Uhni amatérka" Odsotil ju Nathan nabok a stlačil kľučku najväčšou silou. Keď to nefungovalo pokúsil sa biť do dverí. Keď ani to nefungovalo rozbehol sa oproti nim a za chvíľu ležal na zemi ako placka.

,,Tie dvere sú neporaziteľné" Zastonal a postavil sa. Nádychol sa a vydýchol a znova sa rozbehol oproti nim.

,,Nie" Postavila som sa mu do cesty a vystrela som k nemu ruku. On zastavil.

,,Tie dvere sú zamknuté" Dodala som.

,,Tak aký malo potom zmysel sem prísť?" Spýtal sa Danny.

,,Keď každý odhalíte vaše najväčšie tajomstvo pred všetkými tieto dvere sa otvoria a vezmú vás do raja" Povedal nejaký hlas. Všetci sme sa pozreli hore.

,,Kto to je?" Zakričal Ethan a vytiahol svoj meč.

,,Ethan. Nikto tu nieje. To je len ten hlas, ktorý to tu vlastní. To on mi pomáhal dostať sa cez vás v bielej miestnosti" Povedala Ginger.

,,Ou" Schoval si meč.

,,Takže. Kto začne?" Otočila sa Zalia na nás ostatných.

,,Ozvala si sa prvá, tak prečo nie ty?" Usmiala som sa na ňu.

,,Uhm. No tak fajn. Moje tajomstvo je, že ma láka temnota"

,,To nieje žiadne tajomstvo" Povedala som.

,,To všetci vedia" Doplnil ma Ethan.

,,Tak. Čo ja viem? Keď som bola malá jedla som všetko zo zeme"

,,Fuj!" Ozvala sa do toho Ginger.

,,Hnus" Povedal Ethan.

,,To je nechutné" Povedala som a Nathan sa začal jediný smiať.,,To si vážne robila?" Povedal popri smiechu. Zalia sa zamračila.

,,Bola som malá!"

,,No okej. Síce to, čo si robila je fakt nechutné. Nemyslím, že to je tajomstvo" Povedal Danny.

,,Presne. Skús niečo, čo si nikomu nepovedala. Tvoje najtemnejšie tajomstvo" Povedala Bekka záhadným hlasom. Všetci sme sa na ňu otočili.,,Čo je? To je to o čo ju žiada"

,,Do pätnástich som si neholila nohy" Povedala a všetci boli zrazu ticho. Nathan vybuchol do smiechu.

,,Freya prosím ťa môžeš s ním niečo urobiť?"

Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA] Where stories live. Discover now