100. Uväznení V Hrách

526 61 13
                                    

Po dlhom čase strávenom s Terrou som sa konečne dostavila domov medzi svojich. Všetci tam boli a ja som bola len rada. Všetkých som tam objala.

,,Bože som tak rada, že ste všetci v poriadku" Zamrmlala som do hromadného objatia.,,A najmä ty Adrien.. Bože.. Ja som to dokázala" Poskočila som od radosti keď sme sa pustili. Adrien ma hneď vzal na ruky a potočil sa somnou od radosti vo vzduchu a následne objal.,,Mám ťa moc rada. Nechcem prísť o ďalšiu osobu" Zamrmlala som.

,,Neboj sa. Som predsa tu.. Žijem. A vidíš.. Obaja sme priviedli toho druhého navzájom k životu" Zasmial sa a ja tiež.

,,Áno.. Ty si kvôli mne volal smrť a ja kvôli tebe boha" Zasmiala som sa.,,Uvedomujete si vôbec aké sú naše životy šialené?" Pozrela som po všetkých a všetci sa zasmiali.

,,Áno, šialené" Podišiel ku mne Nath s vražedným pohľadom.,,Všetci sme šťastní, že je Adrien na žive.." Pozrel naňho.,,Vážne kamo" Položil mu ruku na rameno a potom ho vraždil pohľadom.,,Ale si príliš blízko" Zamračil sa a mňa od neho odtlačil.

,,Oooch.. Si tak zlatý, keď žiarliš" Pinkla som Nathovi po nose. Urazene na mňa pozrel. Hneď som ho pobozkala. Teraz to nečakal. Konečne som ho pobozkala! Áno.. Ja jeho.. Sakra! No nevadí.. Možno, že som chcela držať, čo najdlhšie a brániť mu v tom, ale už to nedokážem. Už je to moc dlho a navyše. Skoro som dnes umrela aj ja pri záchrane Adriena.. Teda.. Mohla som umrieť. Preto som do toho bozku dala všetky emócie. On sa len usmial do bozku, ale s radosťou spolupracoval.

,,Som rada, že ste všetci v pohode" Objavila sa tam Dèmonica. Konečne bola sama. Všetci sme sa na ňu otočili a som si istá, že v tejto miestnosti nebola jediná osoba, ktorá ju nevraždila pohľadom.,,Ale no tak.. Nepozerajte na mňa akoby som vám zabila rodinu" Prekrútila očami. Okamžite som skočila pred ňu.

,,Čože? Čo si to práve povedala do pekla? Ty si nám chcela zabiť rodinu! Skoro si zabila Adriena! A chceš aj Ethana" Zavrčala som na ňu.

,,Len sa upokoj.. Bože... Moc histerčíš" Chytila si uši a pár krát zažmurkala.,,Dobre.. Takže.. Chcete vedieť, prečo som tu?" Uškrnula sa.

,,Ani nie!" Vražedne prehovoril Adrien a namieril na ňu rukou. Dèmonica letela do steny naproti. Ako narazila a dopadla sykla od bolesti. Vstala sa zavrčala.,,Mal by som ťa hneď zabiť. Som si istý, že tu ťa nikto brániť nebude" Povedal a pozrel po nás. Všimla som si ako si Avery zahryzla do pery. Ona nechce, aby zomrela. No to si robí srandu. Adrien ju nejak k sebe neviditeľnou mocou pritiahol a keď skončila pri ňom, zovrel jej krk.,,Uži si peklo.. Oh. Jasné.. Zabudol som" Povedal sarkasticky. Avery sa nervózne chytila za vlasy a pozerala na nich.

,,Nezabiješ ma!" Zamračila sa Dèmonica.

,,Ou, takže si si istá?" Uškrnul sa.

,,Áno" Povedala sotva započutelne a nejak mu začala páliť ruky. Adrien ju hneď pustil.

,,Stop!" Ukázala naňho rukou a naznačovala, aby sa k nej už nepribližoval.,,Prosím.. Nerob to" Zamračila sa.

,,Na toto ti neskočím" Pokrútil hlavou a už na ňu chcel niečo použiť avšak ona nejak vyčarovala tú dýku, ktorou ho naposledy skoro zabila. Všetci sme pristúpili bližšie odhodlaný ho ochraňovať.

,,Fajn.. Neublížim tomu vášmu anjelikovi..ak on neublíži mne" Pozrela po nás a potom skočila pohľadom naňho a zdvihla obočie. Adrien si utrápene povzdychol a prikývol na znak, že jej neublíži.,,Fajn" Povedala.,,Mám pre vás hry.. Ako som už povedala, takže začnem teraz, keď ste všetci tak krásne pokope" Uškrnula sa.

,,Čo? Čo s nami chceš?" Spýtala sa Zalia.

,,Chcem vás poslať do rozprávkového sveta, v ktorom každý zahrá nejakú rolu a samozrejme si nebude pamätať tento život, dokiaľ svoju rolu nezahrá presne podľa rozprávky.. Chcem sa s vami hrať.. Bude sranda" Usmiala sa doširoka.

,,Ty si Psycho" Povedal Adrien.

,,A ty si na zjedenie" Žmurkla naňho Dèmonica a on sa zamračil.

,,Načo ti to bude.. Znie to ako poriadna blbosť" Povedal Danny.

,,Pretože sa chcem hrať! V pekle je nuda.. S vami nie. Budem vás sledovať ako film" Zasnívane sa pozrela hore.

,,Každý z vás okrem Adriena, samozrejme, má nejakú svoju rolu v rozprávke. A ja viem presne, čo na každého z vás použijem" Usmiala sa.,,Hm.. Takže.. Vás pošlem všetkých naraz a už len budem rozmýšľať.. Koho budem sledovať prvého, keďže ostatný budete ako zastavený film" Škodoradostne sa zasmiala.

,,Bože... To je bude riadna blbosť.. Aj tak som si istá, že sa ti to nepodarí" Uprela som na ňu zrak.

,,Dobre.. Ty budeš prvá Freya.. Pretože máš pochybnosti" Zasmiala sa ja som sa chytila Nathovho lakťa.

,,Neboj sa..on určite pôjde s tebou.." Zasmiala sa.,,Vy dvaja musíte byť spolu.. No a ostatných ešte neviem ako si rozmiestnim" Mykla plecom.,,V prvom rade sa asi zbaviť záťaže, čo?" Pozrela na Adriena.,,Pozdravuj v nebíčku" Povedala a hneď ho chytila za plece. Až teraz som si všimla, že má na dlani vyritý nejaký znak. A hneď ako sa ho dotkla Adrien zmizol.

,,Čo si s ním spravila?!" Zavrčala som.

,,Nič.. Kľud.. Poslala som ho do neba.. Žije.." Prekrútila očami.

,,To ti radím, aby žil" Zamračila som sa na ňu. S úsmevom pokrútila hlavou.

,,Takže.. Čo keby sme začali?" Zdvihla obočie a všetkých nás oddelila akoby si robila skupinky. Ja som bola s Nathom. Bekka bola sama. Ethan bol s Ginger a Avery. Zalia bola s Dannym. Hmm.. No to som zvedavá, čo jej vzišlo na um, keď nás rozdelila zrovna takto..,,Aby bolo jasné! Nechcem úplné rozprávky. Chcem krv, bolesť, smútok, strach a najmä nakoniec šťastný koniec" Uškrnula sa.,,Príbeh udeľujete vy, aj keď si to neuvedomujete.,,No a k tomu. Nebude to ako bežné. Veľa vecí sa bude líšiť. Trebárs.. Nie vždy princezná nájde svojho princa" Škodoradostne sa zasmiala.

,,Pripadá mi to tak blbé" Vošla som si rukou do vlasov. Zagánila na mňa.,,Prečo chceš šťastný koniec?" Zamračila som sa.

,,Pretože, tie majú radi aj démoni!" Založila si ruky na hrudi.,,Ale ak chceš možno nejaký skončí smutne" Mykla plecami.,,A teraz koniec rečí! Bavte sa!" Mávla nad nami rukou a všetko padlo do tmy.

Takže.. Čauky Mauky.. 😸😸😸 Mám správu pre čitateľov FORBIDDANCE 💜💜💜 pridala som "príbeh" o postavách vo FBD.. Volá sa to FBD characters 😂😂 a nájdete tam popisy o každej postave v príbehu a taktiež aj rôzne hry alebo sútaže, ktoré plánujem neskôr. 😄😄 Trebárs otázky na vás ohľadom príbehu a podobne, čo sa týka komentov a tak.. Bude to také odreagovanie a pre mňa strašná sranda trebárs riešiť koho mate najradšej a taktiež aj rôzne Shipy.. Koho shipujete (dávate do párov) 😂 😂 čiže sa moc teším a dúfam, že vás to zaujalo.. Ak áno.. Šup šup na môj profil a hľadajte tento kvázi príbeh 😂😂💜💜💜💜

S láskou,
Vaša TikaTuka 💜

Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA] Kde žijí příběhy. Začni objevovat