,,Už tri dni! Sme tu už tri dni a o mne doma mama ani nevie a nemôžem sa jej ani dovolať, pretože sme v blbom lese a nieje tu signál! Strácam nervy, pretože žiadny vlkodlak sa ku nám nespráva pekne až na Lauru, ktorej mimochodom nosíme oblečenie a vyzeráme ako štetky! Matthew sa ešte nevrátil, čo vážne neviem prečo mu tak dlho trvá nájsť Natha a ešte tu určite dlho pobudneme! A nemôžme ani ujsť, pretože sme na území vlkov, kde by nás určite nejako roztrhali a keby sa nám aj to náhodou podarilo, tak by nás zabili upíri, čiže ja už vážne strácam nervy Freya" Povedala naštvane Ginger, počas toho ako sa prechádzala po izbe z jednej strany na druhú. Nakoniec si sadla na posteľ a zahrabla si do vlasov.,,Potrebujem Ethana" Povzdychla si.
,,Ginger hlavne zachovaj chladnú hlavu okej? Ethan príde o týždeň a dovtedy nám pomôže Nathan v zadržaní niektorých upírov. Pár ich predsa zvládnem a to ani nepotrebujem viac mágie. Upíri sú totiž tupci!" Zasmiala som sa a v tom sa otvorili dvere.
,,Tak toto si vyprosím" Povedal Nath vo dverách, kde stál spolu s Matthewom. Hneď som sa k nim otočila a skočila som Nathovi okolo krku.
,,Konečne! Čo vám to tak dlho trvalo?" Obaja vošli do izby a postavili sa pred nás. Ginger sa postavila a išla objať Natha, ale zarazene zastavila, pozdravila ho a povedala, že je rada, že je späť a ustúpila. Nathan na ňu nechápavo pozrel.
,,Ginger. Aj keď s ním chodím stále sme najlepší kamaráti, takže ho môžeš objať" Zasmiala som sa.
,,Och okej.. Len teraz je to rozhodne divnejšie. Najmä pre mňa" Povedala a Nath sa zachechtol a objali sa.
,,Tak Nath. Ideme zabíjať upírov?" Usmiala som sa.
,,Hah.. Preskočilo ti? Práve som došiel, to sa nemôžeš chvíľku tešiť?"
,,Ja sa teším. Ale už sa neviem dočkať na zabíjanie upírov" Doširoka som sa usmiala.
,,Budeme zabíjať aj čarodejnice aby bolo jasné" Odfrkol si.
,,Prosím? Ty chceš zabíjať môj druh?" Zdvihla som obočie.
,,A ty chceš ten môj!" Zamračil sa.
,,No áno, ale to upíri vyhlásili a začali túto vojnu nie čarodejnice!" Založila som si ruky.
,,Čarodejnice povstali a teraz ničia upírov"
,,Jo!" Povedala som potichu a Nath sa na mňa pozrel s otvorenými ústami.
,,Teda chcela som povedať, že to nieje ničia chyba. Ani upírov ani čarodejníc. Môžme za to my. Teda presnejšie ty, ale ten detail si nebudeme všímať. Sme v tom spolu" Usmiala som sa.,,Ja? Ako za to môžem ja?" Zavrčal.
,,Hovorím, že si ten detail nebudeme všímať" Milo som povedala.
,,Ale budeme. Odpovedz mi!" Pristúpil bližšie a ja som zas pristúpila k nemu. Obaja sme boli naštvaný a kričali sme na seba. Ani som si nestihla všimnúť, kedy si Matt a Ging sadli na posteľ a sledovali nás. To musel byť pohľad ako z komédie. My sa hádame a oni pozerajú práve na toho, kto má slovo.
,,No chcem tým povedať, že keby si sa neukázal alebo jednoducho zmizol a nezaplietol sa mi do cesty nič z toho by sa nemuselo stať!" Zavrčala som.
,,Mal som za úlohu zabiť čarodejnice a ty si bola najbližšie, tak prepáč" Naštvane rozhodil rukami.
,,Výhovorky. Kľudne si to mohol uhrať a odísť" Odfrkla som si.
,,Tiež som ťa mohol zabiť a neurobil som to" Pozrel mi naštvane do očí.
,,Tiež som mala tú možnosť no čo už.. Každý robí chyby!" Mykla som plecom.
,,Čo tým chceš povedať?" Prepaľoval ma pohľadom.
,,Myslíš, že niekedy skončia?" Spýtala sa Ginger Matta.
,,To fakt netuším, ale je to sranda" Pozrel na ňu.
,,Chcem tým povedať, že sme možno urobili chybu, že sme sa vôbec začali kamarátiť a to sme ešte spolu začali chodiť!"Zakričala som.
,,Myslíš, že je to chyba Freya?" Upokojil sa mu hlas. A mne tiež.
,,Myslím Nathan. To, že sme sa začali kamarátiť bola moja najväčšia osudová chyba. Začala kvôli nám vojna, ktorú máme zastaviť a ani nemáme poňatia ako" Povzdychla som si.
,,Máš pravdu. Bola to chyba. Rozpútali sme medzidruhovú vojnu! Musí to medzi nami skončiť a vojna tiež!" Prikývol.
,,Ja viem! Malo by to skončiť" Zamyslela som sa.
,,No napriek tomu si myslím, že aj keď to bola chyba to bola najlepšia vec, čo sa mi v živote stala" Usmial sa na mňa a ja som mu pozrela do očí.
,,Cítim to rovnako" Usmiala som sa.
,,Milujem ťa" Zamrmlal.
,,Ja teba tiež" Povedala som a vášnivo sme sa pobozkali a Ginger a Matthew začali tlieskať.
,,Tak toto bolo super! Prvýkrát odkedy som tu, som sa nenudila" Vyskočila z postele Ginger a objala nás. My sme sa smiali.
,,No tak fajn.. Som rád, že ste si to vyriešili. Ja si pôjdem isté okolnosti vyriešiť s bratom" Vstal Matthew.
,,So Sallym?" Povedala som a ja a Ginger sme sa začali ako na povel smiať.
,,Áno" Povedal Matthew a išiel k dverám.
,,Počkať počkať. Ty máš brata, ktorý sa volá Sally?" Zasmial sa Nathan. Matt sa naňho len zamračil, vyšiel von a zabuchol dvere.
,,Mali by sme spraviť plán, čo poviete? Niečo som už vymyslela, keďže vy nemáte absolútne poňatia, čo spraviť na ukončenie vojny" Ozvala sa Ginger a my sme sa k nej otočili.
,,Takže.. Poďte sem" Privolala nás k sebe a posadali sme si na posteľ.
.
.
.
,,Takže my nebudeme protidruhovo bojovať? Škoda mohla byť sranda" Povedala som, čo nám Ginger vysvetlila plán.,,Nie. Vy máte vojnu zastaviť a nie sa pridať! A to dokážete jedine takýmto spôsobom, aj keď som si istá, že to zas tak hladko ako som vám vysvetlila nepôjde. Vy ste rozpútali vojnu, čiže je jedno aký ste druh oboch sa vás budú snažiť všetci odpratať a budú pokračovať vo vojne a vaše druhy sa budú navždy nenávidieť, takže snáď to bude fungovať. Každopádne Freya budeš potrebovať silnejšiu mágiu, aby si seba a Natha udržala v bezpečí pred ostatnými.
,,Chápem" Prikývla som.
,,Nato potrebujeme Ethana" Povedal Nathan.
,,Lenže on si niekde dovolenkuje, počas toho, ako tu je vojna" Povedala som.
,,Nie nadlho" Postavil sa z postele.
,,Ale áno, ešte aspoň týždeň tam bude" Povedala Ginger.
,,Žiadne obavy. Keď ja už raz zachytím niekoho pach nájdem ho všade. Ako vlkodlaci" Povedal Nath a zrazu zmizol.
,,Som si istá, že sa za chvíľu vráti aj s Ethanom" Povedala som.
.
.
.
,,Čo mu to tak dlho trvá?" Ginger si hrýzla nechty.,,Ginger. Je to len päť minút a navyše bohvie kde na planéte mohol práve Ethan byť." Zrazu nám obaja vleteli do izby. Nathan ako držal za golier košele zozadu Ethana, ktorý sa snažil dýchať a padal na zem. Nathan ho pustil. A Ethan sa ho zachytil ako padal.
,,Nath. Kamoš. Už to nikdy neurob!!!" Zakričal naňho Ethan.,,Ako to, že som tu?" Vystrel sa.
,,Potrebujeme tvoju pomoc" Usmiala sa naňho Ginger.
YOU ARE READING
Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA]
FantasyFreya je čarodejnica, ktorá ovláda živly. Nathan je upír, ktorý sa jej zapletie do života a urobí ho oveľa zaujímavejším. Zrazu nikto nevie nájsť pokoj a všade na nich číha nebezpečenstvo. V príbehu sa vyskytnú snáď všetky možné fantasy stvorenia. ❣...