Keď som všetkých zavolala sedeli sme v obývačke a v tichosti na seba pozerali. Ja som sedela v sedačke vedľa Zalii, oproti nám sedel Nathan a Ginger a Ethan sedeli na sedačke naboku. Ginger pozerala vražedným pohľadom na Zaliu. Ethan ani nevnímal pre istotu a Nathan sa pozeral na Zaliu neveriacky.
,,Uhm. Počúvajte. Viem, že bude asi ťažké, aby ste ma prijali medzi seba, ale bola by som rada ak by ste to aspoň skúsili" Povedala Zalia. Všetci na ňu upreli zrak.
,,Freya môžem s tebou na chvíľu hovoriť?" Spýtala sa Ginger a ja som prikývla. Obe sme vstali a išli sme do kuchyne.
,,Ty si sa snáď zbláznila?" Začala na mňa potichu kričať.
,,Prečo?"
,,Prečo? Hah. Hovorila si mi predsa, že ťa Zalia zradila a ty jej po zrade dáš ešte jednu šancu? To nemôžeš myslieť vážne?!"
,,Ginger upokoj sa. Poznám Zaliu. Ona mi nechce zle. Prišla za mnou, aby sa ospravedlnila a aj na druhovom stretnutí bola a ospravedlnila sa. Myslím, že to myslí vážne"
,,Áno vážne? Poznáš Zaliu tak, že si ju poznala aj keď ťa zradila, že?"
,,To bolo už dávno"
,,Ale nemôžeš jednoducho veriť niekomu kto ťa už raz zradil. Urobila to raz a môže to urobiť znova"
,,Ja.. Ja viem. Ale nebolo by spravodlivé nedať jej ešte jednu šancu"
,,Tak dobre. Rob ako myslíš" Ginger odchádzala.
,,Oh počkaj" Zastavila som ju.
,,Nežiarliš na ňu, že?",,Prosím?"
,,Ja len keď takto hovoríš, aby som jej neverila"
,,Preboha.. Nie! Ježiši. Nežiarlim! Ak chceš budem sa s ňou snažiť vychádzať. Kvôli tebe" Usmiala sa.
,,Super. Vďaka" Usmiala som sa a vrátili sme sa späť na gauče kde sme sedeli.
,,Tak ako to tu prebiehalo?" Spýtala som sa, keď som si sadla.
,,Bolo tu ticho" Pozrela na mňa Zalia. Ja som sa zasmiala.
,,Tak fajn. Tak čo zatiaľ hovoríte na Zaliu?" Spýtala som sa a pozrela na Ethana a Ginger.
,,Ja jej dám šancu" Povedala Ging. Ja som sa na ňu ďakovne usmiala.
,,Nemám nič proti nej" Povedal Ethan. Pozrela som na Natha.
,,Ja jej neverím" Povedal a so Zaliou sa na seba pozreli ale ona rýchlo odvrátila pohľad a pozrela na mňa.
,,To je v pohode. On príde k rozumu" Povedala som jej potichu.
,,Vieš o tom, že mám upíri sluch, že?" Spýtal sa ma Nath. Obe sme naňho pozreli a zasmiali sa. V tom niekto zazvonil. Vstala som a išla som otvoriť.
,,Bekka? No ahoj. Čo ty tu robíš?"
,,Prišla som sa ti ospravedlniť za to, že som ťa chcela okradnúť. Pravdepodobne už o tom vieš" Povedala a v tom sa pri mne objavil Nathan a pozeral na ňu.
,,Je fakt pekné, že si sa ospravedlnila, ale už môžeš vypadnúť" Povedal.
,,Nathan! V pohode Bekka. Ak chceš môžeš sa k nám pridať aj tak je tu nuda, tak nezaškodí ak prídeš" Usmiala som sa na ňu.
,,Ale jasné Bekka. Čo tak vojsť a ísť sa nudiť s nami?" Desivo sa na ňu usmial. Vyvalila som naňho oči. A potom sa rýchlo usmiala na Bekku.
,,Uhh" Pozerala naňho Bekka.,,Jasné" Neveriacky naňho pozrela a vošla dnu.
,,Sadni si" Povedala som, keď se vošli. Ona si sadla na kreslo, v ktorom predtým sedel Nathan. Prišiel k nej a oprel sa o to kreslo.
,,To je moje miesto" Povedal.
,,Ale teraz tu sedím ja" Arogantne naňho pozrela.
,,To nieje môj problém"
,,Ale áno. Je. Pretože ty si sem chceš sadnúť. Nie ja" Usmiala sa.
,,Vypadni z toho kresla inak spolu s ním poletíš do vesmíru!"
,,Uuu už sa bojím. Nájdi si iné miesto"
,,Ja prisahám, že ak z toho kresla hneď neuhneš tak..."
,,Ehm. Ehm. Nathan. Správate sa ako malé deti" Povedal Ethan. Ostatný sme sa na nich len s otvorenými ústami pozerajú. Tak tí sa v láske asi moc nemajú. Mám plán ako ich prinútiť, aby sa mali radi. Zajtra v škole. Nathan predtým než si sadol vedľa Ethana vražedne pozrel na Bekku, ktorá sa mu svojim pohľadom vysmievala do ksichtu.
,,Donesiem vodu" Povedala som a išla som do kuchyne. Nathan ma hneď sledoval.
,,Prečo si pozvala Bekku dnu?" Pozrel na mňa.
,,A prečo nie?"
,,Pretože to dievča je nočná mora! Je to katastrofa, ktorá zničí každého kto jej príde do cesty"
,,No vidíš a už máte niečo spoločné" Povedala som a naliala som do veľkého skleneného džbána vodu.
,,Ako si to myslela?!" Pozrel na mňa.
,,Uhm.. Noo. Musíš uznať, že ty a ona máte dosť podobné povahy"
,,Ona je drzá"
,,Ona je ako had. A ty tiež. Správaš sa pokojne a zároveň útočíš a nakoniec spravíš jeden zásadný krok kedy zabiješ" Povedala som.
,,Máš zaujímavú teóriu. Lenže ona je skutočná zmija" Zasmiala som sa.
,,No okej" Povedala som a vzala som citrón, ktorý som krájala na plátky. Keď som ho nakrájala hodila som ho do džbánu s vodou a spolu s Nathanom som ho priniesla medzi ostatných do obývačky. Všetci si naliali a pili.
,,Takže. Rozmýšľala som, že by sme sa mohli tieto posledné tri dni v škole nejako zabaviť. Myslím po škole. Samozrejme Zalia, teba sa to netýka lebo nechodíš s nami do školy. V skole sú troje tajné dvere, ktoré sme ešte neotvorili, tak ma napadlo, že by sme mohli jedny otvoriť zajtra a zvyšné dvoje zvyšné dva dni. A zistíme, čo tam je"
,,Také niečo v skole vážne máme? Spýtala sa ma Bekka.
,,Samozrejme. Kto súhlasí?" Spýtala som sa a zdvihla som ruku. Všetci dali hore ruky okrem Zalii a Natha.
,,Nath?" Pozrela som naňho.
,,Bude tam aj Bekka?" Spýtal sa.
,,Áno bude" Pozrela som naňho a ona nad ním prevrátila očami.
,,Neviem, či... Alebo dobre" Chcel niečo povedať, ale rýchlo sa rozmyslel. Bohvie načo myslel. Snáď ju tam nemieni niekde zabiť a zahrabať.
,,Fajn tak dohodnuté. Tak sa stretneme zajtra v škole, ale teraz všetci prosím vypadnite, pretože som unavená" Povedala som a všetci vstali. Zo všetkými som sa objala a keď sa zatvorili dvere bola som tam už len ja a Nathan.
,,Konečne sami. Dnes tu bol ale nával" Povedal a v momente sa objavil pri mne a začali sme sa bozkávať. Keď sme konečne skončili išli sme hore do postele.
,,Tak ja budem vedľa" Povedal.
,,Nikam nechoď. Však spi vedľa mňa" Povedala som. Konečne som sa rozhodla, aby spal vedľa mňa. Ako moja láska. Tak sme spali a občas sme sa ocitli aj v situáciách kedy mal cezomňa preloženú ruku a tak som pohodlne zaspala v jeho objatí.
YOU ARE READING
Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA]
FantasyFreya je čarodejnica, ktorá ovláda živly. Nathan je upír, ktorý sa jej zapletie do života a urobí ho oveľa zaujímavejším. Zrazu nikto nevie nájsť pokoj a všade na nich číha nebezpečenstvo. V príbehu sa vyskytnú snáď všetky možné fantasy stvorenia. ❣...