68. Billy Helicopter

586 94 4
                                    

Na ďalší deň som sa prechádzala po izbe z miesta na miesto a Nathan ma len sledoval.

,,Sadni si" Povedal.

,,Nemôžem. Rozmýšľam. Čo urobím? Čo urobím? Nechcem aby mi spálili dom a vzali ma do detského domova"

,,Zabránime tomu. Neboj sa"

,,Ako? Ako Nathan? Nemám žiadneho člena rodiny. S Teresou tam ísť nemôžem. Je to moja slúžka. Všetci to spoznajú. A navyše je človek. A s tebou tam tiež ísť nemôžem lebo si upír. To každý vycíti" Povedala som a konečne som si sadla na posteľ a pozerala som do zeme.

,,Ale nemusia" Povedal. Pozrela som naňho.

,,Čo?"

,,Nemusia ma vycítiť"

,,Akoto?"

,,Ja a Ethan sme kedysi vymýšľali kúzlo na presne takého podmienky. Ethan chcel ísť do môjho sídla, tak vyrobil dva elixíry. Jeden na to, aby nebolo cítiť čarodejníka a druhý na to, aby nebolo cítiť upíra"

,,Má ich ešte?"

,,Ten druhý sme nepoužili lebo ja som k nim nešiel, čiže áno. Niekde by ho mal mať. Pod ideme!" Povedal Nathan a chytil ma za ruku a už sme sa ocitli v Ethanovom kvetinárstve.

,,Myslím, že tu nebude, keďže je sobota" Povedala som.

,,Ja viem. Mám kľúč" Povedal a išiel bližšie.

,,Čo tu robíte?" Ozvalo sa za nami a my sme okamžite skríkli a počas toho sme sa k nemu otočili. Ethan.

,,Ako si vedel, že sme tu?" Spýtal sa Nathan.

,,Toľké roky kamarátstva a stále to nevie" Povedal a ukázal hore na kameru.

,,Snáď si si nemyslel, že svoje elixíry nechám len tak bez dozoru" Zasmial sa.

,,Ethan. Hľadáme jeden elixír, ktorý umožní Nathanovi, aby ho čarodejníci nevycítili" Povedala som.

,,Načo ho potrebujete?"

,,Čarodejnícka rada ma dá do domova a spáli môj dom ak zistí, že nežijem s čarodejníckym príslušníkom"

,,Ou. Jasné. Vydrž. Nájdem vám to" Povedal a zrazu zmizol. My sme len čakali vonku a zrazu sa znova objavil pred nami.

,,Tuto to máš. Držím palce" Podal mi elixír so žltou trblietavou tekutinou.

,,Ďakujem" Povedala som a on zmizol.

*Už doma*

,,No daj si ho" Povedala som a pozerala som na Nathana.

,,Na tomto je napísané, že to funguje desať dní! Na desať dní stratím svoj vampirizmus" Zatváril sa smutne a pozeral na nápis vzadu na fľaške.

,,Ach. Ale ty sa predsa nezmeníš na čarodeja. Iba ťa nebudú cítiť sa to je rozdiel!"

,,Ja viem ale..."

,,Prosím!!" Už som zúfalo vykríkla.

,,Tak fajn" Povedal a otvoril fľašku. Chvíľu váhal, ale nakoniec to vypil.

,,Ďakujem. Tak a teraz sme pripravení" Povedala som.

*Už na mieste konania*

Sedeli sme na dvoch stoličkách. Pred nami bol veľký čierny stôl, za ktorým sedel chlapík, ktorý na nás neveriacky pozeral. Mohol mať okolo štyridsiatky.
,,No takže Freya Flowersová. A kto je toto kto s tebou býva?"

,,Uhm.. Ja sooom.." Ozval sa Nathan.

,,Môj bratranec.." Skočila som mu do reči pozrela som naňho.,,Billy.... Helicopter..... On.. On pochádza z dlhej línie Helicoptérovcov" Povedala som a Nathan na mňa pozrel pohľadom, že čo som to práve povedala. Usmiala som sa na Pána za čiernym stolom. Mal zdvihnuté obočie. Už som sa bála, že mi to nezožerie.

,,No. Teší ma Billy" Povedal po chvíli a ja som si vnútorne vydýchla.

,,Aj mňa teší pán..." Ozval sa Nath.

,,Klederecki" Doplnil ho.

,,Noo.. Tak.. Ehm.. Je.. Billy schválený? Myslím. Či mi nespálite dom A nepošlete ma do decáku" Nesmelo som sa usmiala.

,,No. Áno. Ešte len potrebujem vedieť akú magiu Billy má" Povedala a pozrel naňho. Nathan sa na mňa pozrel, že čo má povedať.

,,Živly" Povedal.

,,Živel!" Opravila som ho. Nieje obvyklé, aby niekto mal viac živlov, takže som ho musela opraviť. Inak by nás prezradil.

,,Ou.. Takže živel.. A aký živel máte pán Helicopter?" Spýtal sa ho.

,,Oheň",,Voda" Povedali sme naraz dve rozdielne veci.

,,Voda",,Oheň" Zas sme povedali naraz dve rozdielne veci.

,,Oheň a voda" Zasmiala som sa.

,,Hej.. Vlastne mám dva živle" Povedal Nathan.

,,Áno. Viete. Máme to v rodine. Mať viac ako jeden živel.. Asi" Povedala som už posledné slovo cez zuby a potichu.

,,Tak fajn. Ešte potrebujem ale vedieť či obaja viete čarovať" Povedal pán za stolom. To snáď nie. Sme totálne v...

,,Áno.. Jasné.. Čarovať.. Však to by nemal byť problém" Povedala som a Nathan na mňa pozrel pohľadom, čo to robím a prečo to robím. Pod stolom som zatiaľ ukázala Nathanovi ten znak, čo som mala na ruke. Zakazuje mi použiť mágiu. Ešte stále. Bohvie ako dlho ešte. On na mňa pozrel vydeseným pohľadom.

,,Ehm.. Prepáčte" Postavil sa Nathan.
,,Ale my Vám nemusíme nič dokazovať! Viete kto to je?" Spýtal sa ho Nathan a pohľadom ho prepaľoval cez oči priamo do jeho duše.,,Je to Freya Flowersová. Najmocnejšia čarodejnica na svete" Povedal.

,,Vlastne som druhá.. A v okolí" Ozvala som sa. Nathan na mňa pozrel, že nech som ticho, keď sa mi snaží pomôcť.

,,Jasné. Jasné, že viem kto to je. Pardon. Máte zrejme veľmi silnú mágiu. No všetko je v poriadku. Môžete ísť" Povedal pán Klederecki. My sme sa usmiali a poďakovali sme. Potom sme hneď vypadli von.

,,Fuu.. To bolo dobré, čo si tam predviedol. Ďakujem" Povedala som.

,,Billy Helicopter? Vážne?" Pozrel na mňa.

,,Uhm.. Ja.. No čo mám povedať? Nič iné ma nenapadlo.. Nesúď ma!" Pozrela som smutne na druhú stranu aj keď sa mi strašne chcelo smiať.

,,Môžem ti aspoň aj ja dať nejaké meno?" Spýtal sa.

,,Skúsiš to a si na popol!" Povedala som výhražne.

,,Nemáš mágiu" Povedal.

,,Nie.. Neskúšaj to" Pozrela som naňho vražedným pohľadom.

,,Čo trebárs Crybaby Summersová?" Čo to práve povedal (Crybaby-uplakanec). Pozrela som naňho s otvorenými ústami. Začala som sa smiať ako šialenec, ktorý sa práve chystá zabiť.

,,Och.. Ty si mŕtvy muž Billy Helicopter!" Povedala som a zaútočila som naňho. On sa uhol a objavil sa za mnou.

,,A ty si Crybaby... Baby" Povedal a začal sa smiať. Zaútočila som ho a naháňala som ho až po ceste domov.

,,Však počkaj keď ťa chytím Helicopter! Neželaj si ma" Kričala som naňho. Síce aj keď naschvál nebežal jeho upírskou rýchlosťou bol rýchlejší než ja.

Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora