28. Cesta

914 126 20
                                    

Nechápem ako mi nemohlo skôr napadnúť, že ja viem vlastne lietať. Ja a Ginger sme hľadali nejaké opustené miesto a keď sme ho našli stáli nám v ceste nejakí traja upíri. Bola to jedna žena okolo 25tky s dlhými blond vlasmi. A dvaja muži. Jeden bol vážne vypracovaný a mal svaly. Mal čierne vlasy, ktoré mu padali na ramená a mohol mať okolo tridsiadky. Vedľa neho bol mladý chlapec okolo dvadsiatky s hnedými krátkymi vlasmi. Musím uznať vôbec nevyzeral zle.

,,Uhmm Freya?" Drgla do mňa Ginger na znak, aby som niečo spravila.

,,Len kľud.. Všetko. bude. v pohode" Povedala som akoby som sa pozerala na rozzúreného dobermana.

,,O tom pochybujem čarodejnica! Tak trochu si vyhlásila medzidruhovú vojnu, čiže za to, že ťa chytíme a privedieme pred kráľa upírov dostaneme odmenu" Prehovoril čiernovlasý svalovec.

,,Myslela som, že som jednu kráľovskú rodinu už zabila" Zamračila som sa.

,,Zabila si jeho rodinu. Nášho kráľa, jeho nie. A preto ti to asi len tak neprejde. Budeš verejne upalená, ako to bolo za starých čias" Uškrnul sa.

,,Vy upíri vážne milujete drámu" Zasmiala som sa.
,,Ale je tu problém. Ja tu niesom sama!"

,,Hej..tej tvojej ryšavej kamarátky sa tuto brat rád zbaví" Povedal čiernovlasý a ukázal na hnedovlasého. On sa len milo usmial. Zaujímavé v tejto situácii. Ginger sa na mňa vystrašene pozrela.

,,Vieš, že som očakávala, že tento deň bude super? A čo som dostala namiesto toho? Najhorší deň v mojom živote" Povedala naštvane Ginger.

,,A tiež posledný" Zasmiala sa blondína.

,,Ale no.. Toto nieje jej posledný deň v živote" Začala som a Ginger sa na mňa usmiala.,,Už je dávno večer. Posledný deň jej ušiel pred pár hodinami" Zahryzla som si do pery. Ginger na mňa vyvalila oči, no ja som ju len ignorovala.,,No každopádne. My sa len tak ľahko nevzdáme! Ak chcete dojsť k nej musíte prejsť najprv cezomňa!" Povedala som a postavila som sa pred Ginger ochranárskym postojom. V tom ma chytila blondína a stiahla ma na jej stranu.

,,No..bolo to rýchlejšie, než som čakala" Zamyslela som sa nahlas.
,,No na mňa nemáte!" Zavrčala som a na blondínku som s fialovými očami povolala vzdušný vír, ktorý ju odniesol bohviekam.,,Kto je ďalší?" Usmiala som sa na chlapcov. A Ginger sa tešila. No dlho jej to nevydržalo, pretože na ňu zaútočil ten čiernovlasý, ktorý ju chytil pod krk.

,,Vzdaj sa čarodejnica, inak jej zlomím väz" Zavrčal. Na Ginger bolo vidno, že sa bála. Zamračila som sa. Nevedela som presne ako mám konať. Mala som chuť ho zabiť v momente, ale nemohla som, lebo je možné, že by stihol ublížiť Ginger a to nechcem.

,,Dobre vzdávam sa!" Zakričala som.

,,Matthew chyť ju" Povedal starší brat tomu mladšiemu a peknému hnedovlasému a v tom sa chalan objavil u mňa a ruky mi chytil za chrbtom.,,Ak spravíš nejaký pohyb čarodejnica tvoja kamoška umrie. Beriem ju k nám ako záruku, aby si nič nespravila" Povedal čiernovlasý a pohli sme sa vpred ako do mňa drgol Matthew. Čiernovlások s Ginger, ktorú držal za lakeť kráčali pred nami a my za nimi.

,,Nechcem obťažovať, ale už je neskoro. Mala by som byť doma" Ozvala sa Ginger.

,,Drž hubu" Trhol ňou svalovec. Tohto upíra som si už vážne neuveriteľne znechutila a vytáča ma do extrému. Aspoň, že Matthew je normálny. Mohla by som niečo skúsiť.

,,Matt? Tak sa voláš však? Tebe nevadí, že ťa tvoj starší brat takto komanduje? Ste súrodenci alebo ti je šéf?" Spýtala som sa a Matthew so mnou zastal a otočil sa ku mne s vražedným pohľadom. Chvíľu som len zarazene stála a čakala na jeho reakciu.

,,Do nášho vzťahu s bratom ťa nič nieje" Odvrkol.

,,Tak fajn. Kľudne si buď jeho bábka" Pokrčila som plecami a išla som ďalej. On sa postupne pridal ku mne avšak po chvíli ma chytil za rameno a prinútil ma zastaviť. Naklonil sa k môjmu uchu a povedal:,,Pomôžem ti". Hneď som sa vystrela a prekvapene sa k nemu otočila.

,,Mám plán" Pošepkal a ja som sa musela usmiať.

,,Ďakujem" Povedala som a on ma zas silno chytil za ruku a dobehol za bratom. Div som nespadla ako ma ťahal popri ňom.

,,Počuj Sally" Skoro som sa neudržala a začala som sa smiať, keď Matthew oslovil jeho brata. Trochu som sa aj zasmiala.

,,Ty sa voláš Sally? To nemyslíš vážne? Upír = Sally? A nieje to náhodou dievčenské meno?" Začala som sa rehotať a Ginger tiež. Sally na nás vražedne pozrel.

,,Len pokoj Sally. Chcel som sa len opýtať, či by som si nemohol zakusnúť ryšavku, lebo začínam byť hladný" Povedal Mat, keď sme sa upokojili. Obe sme naňho pozreli. Ako presne mi chce týmto pomôcť?! Už som začínala na Matta chytať nervy. To v žiadnom prípade neurobí! Nedovolím mu to!

,,Tak to v žiadnom prípade!" Zakričala som a išla som sa s ním biť. Len mi chytil moje ruky a potlačil mi ich do zadu za chrbát. Bolestne a zlostne som naňho zavrčala.

,,Kľudne si ju zahryzni, aby si konečne baby uvedomili v koho prítomnosti sú" Odfrkol si čiernovlások so ženským menom.

,,Vďaka" Povedal Matthew a trhol k sebe za ruku Ginger, ktorá začala kričať. Potom chytil za ruku aj mňa a už sme rýchlosťou svetla bežali cez všadial. Skončili sme v nejakom lese. Ja a Ginger sme okamžite, ako sme zastali padli na zem, lebo sme išli tak dlho, až sa nám zatočila hlava.

,,Kde to sme?" Spýtala som sa, keď som sa postavila a pomohla som aj Ginger.

,,Sme na vlkodlačom území. Takže ste v bezpečí, pre zatiaľ. Žiadny upír sem nevstúpi, pretože nás vlkodlaci nenávidia a pravdepodobne by nás roztrhali na kusy" Mykol plecom.

,,A ty si v pohode?" Zamračila som sa naňho. Nečakala som, že by nám teda vážne pomohol. Ale aspoň niekto.

,,Mám u vlkov kamaráta, čiže áno. Mňa nepovažujú za hrozbu a čarodejnice sú ich spojenci, čiže tie tiež nepovažujú za hrozbu" Usmial sa.

,,Uh pardon, že vyrušujem, ale bol by niekto tak milý a ochotný a vysvetlil mi, čo sa tu deje?" Ginger pozrela na mňa a potom na Matta.

,,Matthew nám pomohol, čím zradil brata a my sme v bezpečí na vlkodlačom území" Usmiala som sa doširoka.

,,V bezpečí? U vlkov? To je bezpečie? To ma má upokojiť?" Začala hysterčiť.

,,Len sa upokoj Ginger všetko je fajn" Zasmiala som sa.

,,Vlkodlaci nie sú neprijatelia" Povedal Matt.

,,Vážne nie? Lebo pokiaľ viem. Vlci jedia mäso a hádaj čo? My sme mäso!" Skríkla Ginger vystrašene. ,,A ako dlho tu budeme musieť zostať? My sme už mali by doma!" Frustrovane rozhodila rukami.

,,Len pokoj ryšavá. Vlci ti neublížila, nie títo a doma sa neukážete dokiaľ vojna neskončí" Položil jej ruky na ramená.

,,Tak po prvé! Nehovor mi ryšavá! Ja mám aj meno! A po druhé! V dejepise trvá každá vojna skoro storočie!"

,,Ale toto je iná vojna ryšavá.. Toto sa vyrieši rýchlo. Len túto vojnu môžu ukončiť len dve osoby, tak isto ako ju začali a to je Nathan a Freya" Hodil po mne očkom.

,,Ty vieš naše mená?" Spýtala som sa.

,,Ale mne hovorí ryšavá." Ginger sa zatvárila urazene a založila si na hrudi ruky. Matthew sa zasmial.

,,Tak poďte. Zoznámim vás s vlkmi" Usmial sa.

,,Ale prosím rýchlo. Už sa stmieva" Povedala som.

,,Ruky" Natiahol k nám jeho ruky. My sme sa ho z oboch strán chytili a zas sa už všetko len mihalo.

Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA] Where stories live. Discover now