,,Nie Ethan" Povedal som smutne.
,,No, ako sa má môj upírik?" Ozval sa známy hlas. Edmrissa.
,,Neboj Ethan. Pomstím Ginger" Povedal som len tak potichu do vetra a otočil sa k víle zamnou. Vraždil som ju pohľadom.. Tá si to riadne odskáče.. Viem si presne prestaviť ako umrie.. Pomaly a bolestivo. To, čo jej spôsobím si bude pamätať aj po smrti.
,,Ale no tak, nebuď naivný. Mňa zabiť nemôžeš" Asi čítala moje myšlienky.
,,To sa uvidí" Zamračil som sa.
,,No tak Nathan. Nechceš ma zabiť. Ja ti chcem dať ten amulet, vážne. A aj ti ho dám. Ibaže chcem vedieť, či ho dám silnej osobe. Lebo ak budeš padavka ako si teraz, nedám ti ho. A vážne som zvedavá ako toto ešte dopadne" Pozrela na oblohu.
,,Ty si to začala! Ty si zabila Ginger. Toto je kvôli tebe" Pomaly som išiel k nej..
,,Áno. Ale robím to pre teba. Zbavujem ťa starostí o tieto nuly a snažím sa z teba urobiť silnú osobu" Usmiala sa na mňa.
,,Oni nie sú nuly. Sú to moji kamaráti" Musel som sa riadne ovládať.
,,Ach. Snáď na to prídeš" S povzdychom pretočila očami a zmizla niekam preč.
,,Prísť na čo?" Zavrčal som.
,,Nathan, je pravda, že môžeš za Gingerinu smrť?" Začul som hlas, ktorý som tu vážne nečakal. Otočil som sa a uvidel Freyu a Ethana ako idú ku mne. No.. Z tohto nevyplýva nič dobré.. Aj keď ti je Freya a ju milujem, vyzerá sklamane a smutne v jednom a ak jej Ethan povedal to, čo je podľa neho pravda, čo určite povedal.. Je to zlé.. Veľmi zlé.. Ak prídem o ňu, aký bude mať môj život potom zmysel? Ona je svetlo v mojom živote.. V mojej temnote. Maják uprostred búrlivého mora, cez ktoré nevidím, nič iné len to svetlo, svetlo na konci tunela.. Moja Freya..
,,Freya, prosím aspoň ty ma to nechaj vysvetliť" S obavami som na ňu pozeral. Ju nie.. Ju nesmiem stratiť.. Zrútil by som sa.
,,Máš minútu" Vzdychla si. Hneď som jej povedal ako sa všetko stalo.
.
.
.
,,No, nepovedala by som, že za to môžeš ty, ako povedal Ethan" Pozrela naňho. Zažiarili mi oči, takže. Neprídem o ňu?...,,Ďakujem" Pousmial som sa.
,,Ale.. Stále si tak trochu zodpovedný za jej smrť.. Nestihol si ju zachrániť.. Keby.. Keby si sa snažil viac" Zahryzla si do pery. Prekvapene som na ňu pozrel.. To nemyslí vážne, že? Takže.. Predsa.. Ona je na Ethanovej strane.
,,Čo? Freya ja mám rád Ginger" Smutne som sa zamračil. Ničilo ma, ako to povedala. Ničilo ma, že to povedala.. Ginger bola predsa aj moja najlepšia kamarátka.. A bola úžasná..
,,Tak v tom prípade si jej mal pomôcť" Zdvihla obočie.
,,Ja som sa snažil!" Zakričal som zničene.
,,Ja viem. Ja viem. Ale zlyhal si. Neviem, či by mal tento vzťah dlhšie pokračovať. Prepáč, ale je to tak. Všetko, čoho sa dotkneš časom umrie. A ja nechcem umrieť!" Povzdychla si. Čože.. Ona.. Ona somnou končí? Tento vzťah končí? Navždy? To.. Nie.. To nie!
,,Čo... ako to myslíš, že všetko čoho sa dotknem umrie? Veď sa to nestalo ani raz!" Zamračil som sa.
,,Ethana naháňajú upíri. Chcú ho mŕtveho a mňa tiež. Zdá sa, že im naše spojenectvo nevyhovuje" Mykla plecom. Tak chce naše spojenectvo prerušiť? Naše spojenectvo končí, naše priateľstvo s Ethanom a vzťah s Freyu tiež.. Toto.. Musí byť len veľký zlý sen... Musí!
ESTÁS LEYENDO
Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA]
FantasíaFreya je čarodejnica, ktorá ovláda živly. Nathan je upír, ktorý sa jej zapletie do života a urobí ho oveľa zaujímavejším. Zrazu nikto nevie nájsť pokoj a všade na nich číha nebezpečenstvo. V príbehu sa vyskytnú snáď všetky možné fantasy stvorenia. ❣...