,,Ginger, prepáč, že meškám. Zdržali ma iný čarodejníci" Ozvala som sa, keď som k nej pribehla.
,,V pohode.. Hlavne, že si tu a už môžme vyraziť! Mama povedala, že nás odvezie do vedľajšieho mesta a večer pre nás príde, takže máme kopu času!" Zasmiala sa a ja som sa potešila. Keď sme vystupovali z auta Gingerinej mamy, tak sme iba s otvorenými ústami pozerali, kde nás vysadila. Bolo to tam úžasné a obrovské. Boli tam rôzne dráhy, ktoré boli tak veľké, že ich bolo vidno skôr, než sme tam vstúpili.
,,Tak baby.. Bavte sa a do ôsmej nech ste doma" Povedala jej mama z okna.
,,Ale mamí" Zakňučala Ginger.
,,Dobre.. Do deviatej. Ale ani o minútu neskôr" Povedala a my sme sa potešili. Jej mama odišla a my sme dali naše vstupenky ujkovi v malom stane, ktorý nám rukou naznačil, že môžme vstúpiť. Prešli sme cez bránu a hneď do nás vrazila vlna úžasu.
,,Wáu" Povedala som s otvorenými ústami a Ginger sa zasmiala.
,,Je to tu úžasné, čo povieš? Pozri na všetky tie veci.. Musíme tu jednoducho všetko skúsiť" Poskočila Ginger.
,,Tak to rozhodne" Hneď som sa rozbehla k lietajúcej lodi a Ginger dobehla za mnou. Kúpili sme si na ňu žetón a čakali sme, kým zastaví. Keď konečne loď zastavila nastupovali do nej ostatný ľudia vrátane nás. Sadli sme si do lavičiek a utesnili sme si pásy.,,Ak toto prežijeme skúsim nájsť niečo iné, čo nás možno zabije" Povedala som a obe sme sa začali rehotať. Keď ľudia donastupovali. Loď sa spustila a začala sa pomaly hýbať zo strany na stranu.
,,Pohodka" Povedala Ginger. Loď začala viac zrýchlovať až som si myslela, že výletíme. Ginger začala kričať a ja som sa na nej smiala. Mala zatvorené oči. Keď sme vyšli z lode obom sa nám točila hlava a báli sme sa, že to neustojíme. Hneď ako som zbadala niečo úžasné som zakričala,,Aha twister!"
,,Twister?" Spýtala sa Ginger.
,,Áno" Zasmiala som sa a pozrela na kolotoč, ktorý je raz hore, raz dole a počas toho sa točí.
,,Oh nie" Pozrela naňho Ginger.
,,Oh áno" Povedala som, schmatla som ju za ruku a bežali sme k Twisteru. Rýchlo som nám kúpila žetóny a a nastúpili sme. Pripútali sme sa a začalo sa to točiť. Hrala nám tam super hudba a obe sme počas jazdy spievali. Keď sme vyšli bolo nám zle. Ginger bežala niekam za strom, kde pravdepodobne vracala. Keď za mnou došla.,,A čo teraz?" Spýtala som sa nadšene.
,,Oddych" Vzdychla si.
,,Však sme boli len na dvoch kolotočoch" Protestovala som
,,Ja viem.. Ale do deviatej je ešte čas" Mykla plecom.
,,Vlastne do pol ôsmej, pretože ideme pešo domov" Zahryzla som si do pery.
,,Ach jasné. Snáď trafíme" Ginger si sadla niekam za voľný stôl a ja som si k nej prisadla a za chvíľu k nám prišla nejaká žena.
,,Už ste si vybrali?" Spýtala sa. Hneď som vzala menu.
,,Ešte nie.. Vďaka" Odpovedala som a otvorila som knižku. Žena niekam odbehla.,,Majú tú samé dobroty.. Čo si dáme? Keďže si práve vyprázdnila svoj žalúdok nechceš niečo, čím ho zas doplníš?" Zasmiala som sa a Ginger na mňa pozerala vražedným pohľadom.,,Hm.. No neviem ako ty, ale ja si dám zmrzlinový pohár" Kukla som po nej. Aj ona si vzala menu knižku. Za chvíľu k nám čašníčka prišla znova.
,,Už máte vybrané?"
,,Áno. Pre mňa vás poprosím veľký zmrzlinový pohár z kúskami ovocia a keksíkov" Povedala som a ona si to zapísala a obrátila sa na Ginger.
ESTÁS LEYENDO
Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA]
FantasíaFreya je čarodejnica, ktorá ovláda živly. Nathan je upír, ktorý sa jej zapletie do života a urobí ho oveľa zaujímavejším. Zrazu nikto nevie nájsť pokoj a všade na nich číha nebezpečenstvo. V príbehu sa vyskytnú snáď všetky možné fantasy stvorenia. ❣...