26. Moja Mágia

1K 136 21
                                    

Ako som si tak išla ulicou zbadala som tú obávanú skupinku čarodejníkov a môžete hádať kto to bol. Bol to Danny a jeho partia, v ktorej sa nachádzala aj moja bývalá najlepšia kamarátka Zalia.

,,Ahoj Freya..vedel som, že sa ešte niekedy stretneme" Usmial sa na mňa Danny.,,Kam že ideš?"

,,Za mojou najlepšou kamarátkou" Pozrela som na Zaliu provokatívne.. Dúfala som, že bude žiarliť. A ona mi samozrejme tiež jeden pohľad venovala.

,,Áno? A vie tá tvoja kamoška čo si zač? Alebo kto je tvoj kamarát?" Hneď na mňa vyštekla. Zrejme predsa žiarli.

,,Ona vie všetko a dokonca si aj dobre rozumie s mojím priateľom" Uškrnula som sa.

,,Priateľom? Tým upírom?" Uprel na mňa pohľad Danny.,,Veci sa dosť zaujímavo vyvinuli" Zasmial sa.

,,To áno.. A čo tu robíte?" Zdvihla som obočie.

,,Hľadali sme ťa" Všetci sa na mňa zrazu usmiali. Neveriacky som naňho pozrela. Asi mám nejaký problém.

,,Dobre, takže čo som zas spravila?" Povzdychla som si.

,,Ide o to, že sme sa dopočuli, že si svojou mágiou dokázala zabiť už niekoľko upírov. Ako napríklad aj tú kráľovskú rodinu. Niekto s mágiou ako ty predsa nedokáže bojovať s upírom. Ako si to dokázala?" Spýtala sa Zalia.

,,No..čítala som mamine knihy, čo mi zanechala, kde bolo napísané, že aj slabá mágia, ako je tá moja môže poraziť kohokoľvek, keď sa zmení na temnú. Tak som sa zmenila na temnú" Mykla som plecom. Vysvetliť im to bolo majstrovské dielo.

,,Okej.. To je jedno vysvetlenie. Lenže sme zistili, že ty aj používaš mágiu, ale z ničoho ju nevytváraš. Živlový mágovia potrebujú predsa zdroj, aby mohli mágiu použiť. Ty ju vytváraš z ničoho a navyše ti stačí sa zamyslieť a všetko funguje ako ty chceš. Ako mi chceš toto vysvetliť?" Založila si ruky na hrudi.

,,Bude dostatočná odpoveď, keď poviem, že som výnimočná?" Uškrnula som sa.

,,Prestaň s tým! Každá čarodejnica je výnimočná. Preto nás aj iný nazvali čarodejnice!" Zavrčala.

,,Možnože existuje aj výnimočná čarodejnica" Môj úsmev sa ešte zväčšil.

,,Freya prestaň a rovno mi povedz ako to robíš inak ťa vyzvem k súboju. A pokiaľ nechceš byť medzi našimi zahanbená nesmieš odmietnuť" Zdvihla obočie.

,,Tvoju výzvu s radosťou prijmem" Usmiala som sa, aby som ju vyprovokovala.

,,Žiadne také. Vaša minulá bitka bola nudná a Zalia nehrň sa do bitky s ňou, keď ani nevieš vlastne aká silná môže byť a navyše, keď ťa minule porazila" Skočil nám do reči Danny.

,,Ale Danny.. To bol len návrh, aby začala hovoriť, nečakala som, že to prijme" Zalia rozhodila rukami. Zdvihla som obočie a pokrútila nad ňou hlavou.

,,Zalia. Zapamätaj si, že nikdy nevyzývame čarodejníkov, o ktorých nevieme aký sú silný, pokiaľ 100%tne niesi silnejší.. Ja ťa vyzvem Freya. Kľudne môžeš odmietnuť, nezahanbíš sa" Pozrel na mňa Danny.

,,Ty s tvojou mágiou bohov?" Pozrela som naňho zvedavo.

,,Áno" Uškrnul sa.

,,Proti mne?" Zasmiala som sa.

,,Áno" Prikývol.

,,Príjmam" Usmiala som sa naňho. Jeho pohľad sa hneď zmenil. Vyzeral šokovane. Asi nečakal, že to prijmem, keďže je dosť možné, že to nevyhrám. Ale ten šokovaný výraz sa za chvíľu zmenilo na obyčajný.

Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora