Zrazu sa dvere otvorili dokorán a dnu začal fúkať silný vietor. Všetci sme si zakryli oči a pozerali do oslepujúceho svetla, ktoré plnilo miestnosť. Rysovala sa tam postava. Postava ženy. Dospelej a mlado vyzerajúcej, ktorej dlhé vlasy viali vo vetre. Teda ak som správne videla. Zrazu svetlo zhaslo a dvere sa zabuchli. Pre nami stála najkrajšia žena akú som kedy videla. Mala dlhé biele vlasy a jej oči mali farbu štyroch živlov. Dokopy. Pristúpila k nám a pozrela na Adriena.
,,Ďalší anjel?" Zašepkala mi Ginger. Prikývla som. Hneď som sa postavila a išla k anjelovi.
,,Takže ten váš Boh sa nedostavil, čo? Pff. Jasné, že nie! Ako by aj mohol, keď neexistuje, že?" Zamračila som sa na ženu. Ona sa len doširoka usmievala.,,Čo ti je sakra vtipné? Náš kamarát je anjel. Jeden z vašich a ty sa na mňa usmievaš? Neuveriteľné, že necháte len tak niekoho z vášho druhu zomrieť" Odfrkla som si naštvane.
,,Nenechám ho zomrieť" Usmiala sa na mňa a obišla ma. Hneď išla k Adrienovi, ktorý mal už zatvorené oči. Všetci sme ju pozorovali. Dotkla sa jeho čela a Adrien sa na jeden nádych prebudil. Hneď som sa usmiala.
,,To.. Čo.. Ako?" Pozrela som na bielovlasé dievča. Otočila sa ku mne.
,,Ja niesom anjel" Pokrútila nad mojou absurditou hlavou. Všetci zatajili dych v očakávaní, čo z nej vyjde. Zhlboka sa nadýchla a vydýchla. ,,Som Boh" Usmiala sa. Všetci sme vyvalili oči.
,,Dievča?".
,,Dievča?".
Dievča?!" Ozývalo Sa zo všetkých strán a prevažne naraz. Zasmiala sa.
,,No hej.. Som dievča. Čo ste čakali?" Spýtala sa a prekrútila očami.,,Len žartujem.. Viem, čo ste čakali" Zasmiala sa.
,,Čo? Boh je dievča?!" Zvrieskla som prekvapene.
,,Prekvapenieee!" Usmiala sa.,,No hej. Pôvodne som dievča, ale ak chcete môžem byť aj muž" Mykla plecami.
,,Nie!" Zakričali všetci chalani v miestnosti vrátane Adriena, ktorý je úplne v pohode. Hneď sa postavil a išiel k nej.
,,Toto je rozhodne potešenie pre naše oči" Povedal a zasmial sa. Pokrútila som hlavou. ,,Wau.. Nikdy by som neveril, že ťa niekedy stretnem" Pozrel jej do očí.
,,No hej.. A si jediný. Spolu s Tracy, ktorá má zavolala. A samozrejme s vami" Otočila sa na nás.,,Takže chcem, aby to tak aj zostalo" Povedala.
,,Prepáč, za všetko, čo som povedala" Ozvala som sa a ona na mňa pozrela.,,Dodržíme tvoje tajomstvo, neboj sa" Usmiala som sa a ona tiež.
,,To budem len rada." Povedala.,,Takže.. Ja asi už pôjdem. Keďže ste v poriadku." Povedala a chcela odísť.
,,No tak to nie!" Skríkla Ginger a postavila sa jej do cesty.,,Uvedomuješ si koľko otázok mám?" Zamračila sa. Ona sa len zasmiala.
,,Prepáč, ale nemôžem ti zodpovedať otázky. A tiež mám povinnosti" Mykla plecom.
,,Aké povinnosti už len Boh môže mať?" Spýtal sa Adrien a pristúpil k nám.
,,Vieš. Aj ja žijem obyčajný život. Niekedy. Nemôžem sa o všetkých starať. Ja som vás len stvorila a to ako prejdete cez vlastný život je na vás, veď aj tak sami rozhodujete o vlastnom živote. Ja za vás nerozhodujem. Každému som vám predsa dala zdravú myseľ, ktorá má slúžiť, takže skúšam nové veci. Dokážem zmeniť podobu a kráčam medzi ľuďmi ako obyčajná. Toto je moja pôvodná podoba. Takže pššt" Povedala a usmiala sa.
,,Wow.. Uhm.. Môžem aspoň jednu otázku?" Spýtala sa Ginger.
,,Samozrejme"
,,Aké je tvoje skutočné meno?" Zdvihla obočie a všetci sme so zvedavosti pristúpili bližšie. Povzdychla si.
YOU ARE READING
Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA]
FantasyFreya je čarodejnica, ktorá ovláda živly. Nathan je upír, ktorý sa jej zapletie do života a urobí ho oveľa zaujímavejším. Zrazu nikto nevie nájsť pokoj a všade na nich číha nebezpečenstvo. V príbehu sa vyskytnú snáď všetky možné fantasy stvorenia. ❣...