,,Ginger.. Si v poriadku?" Opýtala sa ma Freya.
,,Mám pre nás lístky do zábavného parku" Sekavo som povedala,,Prekvapenie" Zasmiala som sa.
,,To vážne? To je super. Môžeme niekedy ísť, ale najprv by sme niečo mali spraviť s ním, lebo ak sa takto bude správať buď zabije on nás alebo my jeho" Mykla plecom.
,,Poznáš niekoho kto by ho toho zbavil?" Zdvihla som obočie.
,,On pozná" Povedala Freya akoby dostala úžasný nápad a hneď sa otočila a išla za ním. Ja som zostala pre istotu na mieste, aby som ho nevyviedla z miery, ešte viac.
FREYA
Došla som za ním a on sedel opretý o klietku.,,Som smädný. Ak mi nedáš krv budem sa musieť napiť z Ginger" Uškrnul sa.
,,Ak chceš môžem uhasiť tvoj smäd len mi musíš povedať, kde nájdem čarodejníka, s ktorým často hovoríš" Zdvihla som obočie.
,,A keď ti to poviem dáš mi tvoju krv?" Pristúpil bližšie ku klietke a oprel sa o mreže.
,,Áno" Založila som si ruky na hrudi.
,,Nájdeš ho v kvetinárstve na Záhradnej. Pracuje tam" Povedal.
,,Okej. Vďaka" Povedala som a otočila som sa na odchod.
,,Hej.. A čo moja krv?" Zakričal.
,,Klamala som. Nič si nezaslúžiš snažil si sa zabiť Ginger" Mykla som plecom a odchádzala preč.
,,A urobím to znova a hneď po nej si na rade!" Zakričal a buchol do mreží. Ignorovala som ho a došla som za Ginger.
,,Ideme za čarodejníkom Ging, ale musíme sa tam dostať skôr ako vyprší kúzlo klietky inak sme mŕtve" Rozhodila som rukami a Ginger okamžite vstala. Prekvapene na mňa pozrela, ale nič nepovedala dokiaľ sme nevyšli von.
,,Bežíme" Povedala a obe sme sa rozbehli na Záhradnú ulicu. Bola dosť ďaleko, takže sme zrýchlili.
,,Koľko myslíš, že ešte tá klietka vydrží?" Spýtala sa ma. Pozrela som na hodinky.
,,Uhmm.. Musíme si pohnúť"
Povedala som nervózne počas behu.,,Vidím kvetinárstvo" Zakričala.
,,To dúfam, lebo Nathan je už na slobode" Zdesene som na ňu pozrela. Ona mala pohľad rovnaký. Bežali sme ako o život a doslova sme sa vbúrali dnu do kvetinárstva. Stál tam pekný mladý chalan s blond vlasmi a modrými očami a prekvapene na nás pozeral.
,,Ty si čarodejník? Predstavovala som si ťa inak" Povedala som a prišla som k nemu. Oprela som sa o stôl oproti nemu a snažila sa polapiť dych.
,,Ty si Freya.. Konečne ťa spoznávam, ako teba, a ako si si ma predstavovala?" Zasmial sa a podal mi ruku.
,,Skôr ako starčeka" Zasmiala som sa a potriasla mu rukou.
,,Nerada vám kazím zábavu, ale Nathan je tu" Povedala Ginger a pozerala sa ako práve Nathan dorazil a búchal na dvere, ktoré Ginger zamkla. Zdesene cúvla od dverí.
,,Čo mu je?" Opýtal sa čarodejník,ktorého meno ešte neviem.
,,No vlastne sme tu, aby si nám pomohol. On sa naštval a teraz sa nás snaží zabiť" Vysvetlila som mu a mykla som plecom.
,,To sa len jeho temnota dostala na povrch" Povedal, no v tom sa rozleteli dvere a Nathan vstúpil. Zas som vytvorila tú klietku, čo predtým a Nath sa naštval ešte viac a snažil sa vylomiť mreže.
YOU ARE READING
Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA]
FantasyFreya je čarodejnica, ktorá ovláda živly. Nathan je upír, ktorý sa jej zapletie do života a urobí ho oveľa zaujímavejším. Zrazu nikto nevie nájsť pokoj a všade na nich číha nebezpečenstvo. V príbehu sa vyskytnú snáď všetky možné fantasy stvorenia. ❣...