34. Druhové Stretnutie

911 108 12
                                    

,,Si pripravená?" Spýtal sa a Nath, keď sme stáli na pódiu za závesom.

,,Mám strach" Odpovedala som mu. Počula som ako všetci tí ľudia v dave niečo medzi sebou rozprávajú.

,,To aj ja. Je dosť možné, že nás chytia a roztrhajú na frakcie" Prikývol. Šokovane som naňho pozrela.

,,Ty máš teda povzbudzujúce reči. Nie sú tu kvôli tomu. A navyše dnes som objavila novú silu a ako povedal Ethan asi som neporaziteľná. Čiže sa nemusíš báť, keby niečo tak ťa ochránim" Uškrnula som sa a snažila sa zadržať smiech.

,,Hej.. Toto sa mi nepáči! To ja by som mal ochraňovať teba" Zamračil sa na mňa.

,,Okej. Zavolaj mi, keď budeš silnejší než ja" Vyplazila som mu jazyk a zasmiala som sa.

,,Fajn.. Myslím, že je čas. Radšej sa nechám roztrhať na kusy rôznymi druhmi než sledovať ťa ako ma ochraňuješ" Odfrkol si.

,,Preto dúfam, že to nebudeš potrebovať" Žmurkla som naňho.

,,Ja nepotrebujem chrániť!" Stále sa mračil.

,,Okej..okej" Zdvihla som ruky, do obranného gesta. On sa nadýchol a vydýchol. A už chcel vyjsť spoza závesu.

,,Počkaj" Zachytila som ho a on zastal a pozrel sa na mňa.

,,Ak sa jednému z nás náhodou niečo stane, tak chcem, aby si vedel, že ťa milujem" Pozrela som sa mu do očí.

,,Aj ja ťa milujem" Povedal a usmial sa na mňa. Už som hovorila ako veľmi tento úsmev milujem?! Nakoniec sme sa silno objali a odostreli sme spoločne z jednej strany záves a vyšli sme na pódium. Zrazu všetko stíchlo. V momente. Tuto zhora som videla 9 štvorcov, v ktorých boli stoličky, na ktorých sedelo 9 druhov. V každom štvorci bolo 25 stoličkek a väčšinou v každom rode boli plné. Čiže si viete vypočítať, koľko ľudí tam mohlo byť a najmä väčšina z nich nás nenávidí, lebo sme vyvolali vojnu a aj keď sú tu druhy, ktorých sa to netýka, začalo sa ich to týkať, keď ostatné rody ich začali prosiť o pomoc a snažili sa ich získať na svoju stranu. Pri každom z druhov boli malé stožiare postavené na zemi z oboch predných strán rohov štvorca, kde bolo ich logo. Logo bol vždy obrázok podľa toho, čo sú. Druhy/Rasy tam boli takéto:
1. Čarodejnice
2. Upíri
3. Vlci
4. Morské panny
5. Víly
6. Elfovia
7. Mačky
8. Líšky
9. Satyri

Všetci boli samozrejme v podobe človeka. Teda až na satyrov.
,,Takže má niekto nejaké otázky na začiatok?" Spýtal sa Nathan a všetci zdvihli ruky.,,Ohľadom tohto stretnutia v prvom rade?" Poobzeral sa Nath a obrovská väčšina dala ruky dole a asi štyria nechali ruky hore. Nathan ukázal zo skupiny Satyrov. A jeden z nich sa postavil a prehovoril.

,,Kentauri sa mi sťažovali prečo neboli pozvaný. Tak prečo?" Spýtal sa náhodný satyr.

,,Hm.. Vlastne je to preto, lebo sme v paláci a tak trochu tu kopytá nemajú čo robiť" Odpovedal mu Nathan.

,,Ale aj my máme kopytá a sme tu!" Zamračil sa satyr.

,,Och áno. Ale oni sú z časti kone no a stajne tu bohužiaľ nemáme" Povedal a väčšina z davu sa začala smiať okrem satyrov samozrejme. Satyr si sadol.,,Ďalšie otázky?"

,,Ja mám" Prehovorila morská panna s nádhernými dlhými ružovými vlasmi a postavila sa.,,Prečo ste sem nezavolali aj iné príšery. Napríklad banshee, anjelov alebo démonov, smrť, či už kanimu" Spýtala sa.

,,Všetko to sú príšery, ktoré sú buď príliš temné alebo príliš zaneprázdnené, aby prišli a tiež sa ich to netýka. Nikoho z nich" Povedal Nathan a dievča si sadlo,,Ešte niekto?"

Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora