124. Všetko Sa Zmenilo

444 50 36
                                    

FREYA

,,Ahoj Ginger" Buchla som jej päsťou do tej jej, keď sme vošli do školy... Tretí ročník. No.. Snáď to tu budeme zvládať... Bohužiaľ... Na vysvetlenie situácie.. Veľmi veľa sa zmenilo... Od Ethanovej smrti sme držali spolu a pomáhali si.. Najmä Ginger, ktorú to z nás ranilo najviac. Milovala ho.. A prišla oňho.. Preboha.. Však ja si ani len neviem predstaviť, ako by som žila, keby som prišla o Natha... No každopádne... Od minulého roka sa zmenilo veľa.. Tým myslím.. Skončili sme aj druhý ročník.. Sme tým pádom o rok starší.. Však prešiel jeden a pol roka.. Takže.. Nathan má 20... Wow.. Rýchlo ten čas ušiel.. No a ja a Ging máme 18.. Musím uznať.. Vek nič moc... Mia.. Ak si pamätáte to dievča.. Lovkyňu.. Je vlkodlak ako ostatný.. Prijali ju medzi seba, takže ju Flow pohryzla a tým pádom premenila.. Dobré pre ňu.

Ginger sa trocha zmenila.. Nebola šialená... Ani nič.. Dokonca aj chalani, ktorí o ňu mali záujem boli rýchlejšie odohnaní preč.. Nikoho iného nechcela... Bekka.. Tá sa konečne začala rozprávať s Ryanom.. Zalia a Danny... Tí mali konflikt a rozišli sa.. Našťastie však v dobrom.. Sú to kamaráti, keďže Zalia nemá kde žiť.. Dylan sa snažil kontaktovať s Avery, ale... Vždy ho Avery poslala do pekla. A to doslova.. Nathan a ja. No.. S ním nikdy nebudem ľutovať, že som... Som s ním vlastne už dva roky... A neľutujem s ním jediný moment.. Či už tie zlé.. Alebo tie dobré... Možno niektoré.. Až príliš... No dôležité je, že sme pokoj ani vtedy nemali.. Stalo sa vážne veľa vecí..

No to nieje momentálne podstatné.. Podstatné je, že dnes je prvý deň v treťom ročníku.. A už prešlo dosť času od smrti Ethana, ktorému z pekla mimochodom pomohol Adrien do neba.. Tam kam si to zaslúži.. Bohužiaľ späť už nikoho priviesť nemôže.. No... Späť k pointe.. Ginger sa konečne začína dávať dokopy.. Smiech a podobné veci.. Ako predtým.. Snaží sa myslieť na Ethana, čo najmenej.. No.. Stále je tá šialená.. Za čo som rada.. Bez tej jej stránky by to nebolo ono.. Kto by ju potom nahradil? Pretože ja by som to určite byť nemohla..

Dobre... Prvé mesiace tretieho ročníka snáď môžem preskočiť.. Vtedy sa nič divné nestalo.. Horšie to však bolo, keď............

Sedela som doma na gauči a s Ginger a Nathom, ku ktorému som sa túlila sme pozerali film. No náš pokojný búrkový večer prerušil silný hrom a blesk a telka sa vypla. V tom sa dvere otvorili dokorán a všetci sme hneď pozreli tým smerom. Stálo tam nejaké dievča.,,Čarodejnica" Zašepkal mi Nath do ucha. Len som prikývla.. Ale zaujímalo by ma aká.. Obrys dievčaťa bol lemovaný bleskami za ňou, čo tomu dávalo hororový nádych... Klamala by som, ak by som povedala, že som sa trochu nebála.. Však predsa... Zrazu sa vypne telka a otvoria sa dvere v ktorých stojí nejaká divná postava.. Vošla dnu a nebolo jej do tváre vidno.. Vlasy mala prehodené cez tvár a zdalo sa, že pozerá na zem. Bola úplne premočená, takže ako vošla jej z vlasov tiekli kvapky vodu na moju podlahu.

,,Uhm.. Pardon?" Zdvihla som obočie s miernymi obavami kto to je a čo tu chce.

,,Mám pre vás správy" Pomaly k nám zdvihla hlavu. Čakala som kým to dohovorí, no dlho bola ticho.. Akoby čakala na niekoho kto sa ozve, aby jej dal vedieť, že počúvame.

,,Áno?" Ozvala sa pre zmenu Ginger, keďže ja som stále v očakávaní sledovala mladé dievča.. Pristúpila bližšie a za sebou mávla rukou. Dvere sa v okamihu zabuchli. Zamračila som sa, no nič som nepovedala.

,,Ste potrebná princezná" Povedala a sklonila hlavu zas k zemi, že jej do tváre padli rozmočené vlasy. Vydýchla som si. Ona si sem dôjde ako neviem kto a takto nás vystraší.. No ako povedala posledné slovo, vedela som, že..

,,Prepáč.. Je to omyl... Tu žiadna princezná nieje" Usmiala som sa na ňu. Dievča sa bleskovou rýchlosťou otočilo okolo svojej osi a zrazu bolo suché.. Len som na ňu prekvapene pozerala. Jej vlasy boli hnedé s nádychom červenej.. Samozrejme suché... Podišla k nám a teraz som si ju mohla obzrieť.. Vyzerala tak na 13 až 14 rokov.. Mladé dievča s výzorom dievčatka. Vytiahla z kabátu papier a podala nám ho. Bola jeseň a dážď každú chvíľu taktiež trochu zima.. Ani sa nečudujem, že mala ten kabát. Rýchlo som vzala ten papier, aj keď som stále bola šokovaná tým, čo spravila. Rozprestrela som ho v ruke a v duchu začala čítať:

Freya.. Ahoj.. Viem, že je neskoro a veľa nechápeš, no nemala som ti to ako vysvetliť.. Všetko malo prísť k tebe v ten správny čas, no a tak... Došlo ti to teraz.. Nastal čas... Ja už odchádzam a čarodejnice potrebujú novú kráľovnú.. Čakám ťa v našom kráľovstve a mojom paláci.. Prosím.. Ponáhľaj sa.. Viem, že si teraz pravdepodobne zmätená a naštvaná, ale neboj sa.. Všetko ti vysvetlím... No pre zatiaľ ti stačí vedieť, že si princezná čarodejníc.. Samozrejme nikto ti nevedel.. Ani ty.. No nastal čas, aby som konečne ľudu predstavila moju dcéru.. S láskou.. Mama.

,,Čo?!" Vykríkla som naštvane a hneď sa postavila. Pozrela som na dievča pri nás.,,To.. Nieje pravda, že?! Nemôže byť! To nemyslíš vážne!!" Zavrčala som.

,,Freya... Freya.. Kľud.. Som si istý, že je na to nejaké riešenie" Povzbudivo sa na mňa usmial Nath.

,,Ja... A kráľovná? Zbláznila sa? No počkať. Moja mama bola celý ten čas kráľovná?" Položila som si ruku na srdce.. Ťažko sa mi dýchalo.. No takže o tomto hovorila.. Ale ozvať sa po tak dlhom čase.... Už som na to naše posledné stretnutie pri jazere, keď som skoro spustila tornádo zabudla... A teraz.. Bože... Ja som následníčka trónu...

TTAAAAK.. PO DLHOM ČASE SOM SA KONEČNE DOKOPALA K ČASTI 😇😇.. SNÁĎ SA VÁM PÁČI 😁.. NA ZAČIATOK PREDSA ZĽAHKA😀.. NAJMÄ AK JE NOVÝ 😊😈😇..

TikaTuka ♕ 💜

Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang