,,O čo ide, že ste ma museli vytrhnúť z môjho pokoja?" Spýtal sa Ethan.
,,Tak prepáč, ale tu je vojna a ty si niekde kľudne oddychuješ" Odfrkla si Ginger.
,,Bol som zháňať bylinky a tiež sa kúpať v mori.. A-ale to len preto, aby som získal nejaké veci aj z mora" Snažil sa to zahovoriť.. Bože.. On si normálne dovolenkuje, kým my ostatní sa snažíme prísť na to ako zastaviť vojnu!
,,Hah no jasné.. Takže mi chceš povedať, že si tam išiel lebo si musel?" Spýtala sa Ging so zdvihnutým obočím.
,,Z časti.. Hej.. Inak je tu niekde voľná izba?" Zdvihol obočie.
,,Samozrejme.. Kdekoľvek chceš" Povedala Laura, ktorá sa objavila vo dverách. Ethan sa k nej otočil.
,,Ja som Laura teší ma" Podala mu ruku.
,,Ethan aj mňa teší" Povedal. Všimla som si na Ginger pohľad žiarlivosti.
,,Ak chceš môžeš ísť somnou. Pre takých fešákov sa tu vždy nájde miesto" Usmiala sa naňho Laura.
,,On najprv musí ísť späť z kadiaľ prišiel spolu so mnou, aby sme mu zbalili všetky veci a dočasne nasťahovali sem" Ozval sa Nathan. Šťastie, že zachránil situáciu lebo Laura ide nepochybne po Ethanovi. Som si istá, že s jej perfektným výzorom a dokonalou postavou už niekoľko chalanov vystriedala.
,,Och dobre. Tak sa ponáhľajte. A vráť mi ho čo najskôr" Žmurkla na Natha Laura a zrazu bola fuč.
,,To snáď nie! Ona po tebe ide! To predsa nemôže!" Povedala nahlas Ginger a otočila sa na Ethana. On sa ma ňu pozrel pohľadom 'čo sa deje' a usmial sa.,,Uhm..myslím tým, že ona je niekto kto chce skôr len takú zábavku a nie vzťah a zaslúžiš si viac" Povedala.
,,Ach bože čo to trepem. Jednoducho už choďte, keď musíte a vráťte sa čo najskôr" Zasmiala sa a Ethan a Nathan tiež. Následne spolu zmizli. Zostala som v izbe len ja a Ginger.,,Ale ale, niekto nám tu žiarli" Pozrela som na Ginger.
,,Čo? Ja ne-.... Ach to je to tak vidieť?" Hm.. Vzdala sa tak skoro.
,,To je v pohode. Neboj oni spolu nič mať nebudú. Obe vieme, že Ethan k tebe cíti to isté." Usmiala som sa na ňu.
,,To nieje také isté" Povedala.
.
.
.
,,Sme späť" Ozval sa Ethan, ktorý stál spolu s Nathom vo dverách,,Konečne! Trvalo vám to snáď večnosť" Zasmiala sa Ginger. Všetci sme si posadali na posteľ a vysvetlili sme Ethanovi náš plán.
,,Super, kedy začneme?" Spýtal sa.
,,Už čoskoro. Ale hlavne čo najskôr, čím skôr zasiahneme tým menej ľudí umrie" Odpovedal Ethanovi Nathan.
.
.
.
Chytili sme sa s Ethanom za ruky a on hovoril nejaké zaklínadlo, čo som po ňom musela opakovať: Da Freya magicae Magia vivunt et mortui non sunt . Sancti omnipotens det ei potestatem , et virtutem speciei contra lamia ( Mágia živých daj Freyi mágiu mŕtvych ktorí ju nepotrebujú. Duchovia všemocný dajte jej moc a silu na víťazstvo nášho druhu),,Fajn. Ako zistíme, či to zabralo?" Spýtala som sa Ethana.
,,No vďaka tomuto zaklínadlu si získala viac schopností, ktoré sa ti budú až časom ukazovať" Mykol plecom.
,,A to je ako možné?" Neveriacky som sa zamračila.
,,Viem, že sa u čarodejníkov dá mágia zosilniť, dokonca aj zmeniť, ale pomocou tvojich myšlienok som zistil, že ti tvoja mama predtým než ťa opustila dala časť jej moci a keďže ona mala iný druh je dosť možné, že budeš mať aj ty časť z oboch" Pozrel mi do očí.
YOU ARE READING
Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA]
FantasyFreya je čarodejnica, ktorá ovláda živly. Nathan je upír, ktorý sa jej zapletie do života a urobí ho oveľa zaujímavejším. Zrazu nikto nevie nájsť pokoj a všade na nich číha nebezpečenstvo. V príbehu sa vyskytnú snáď všetky možné fantasy stvorenia. ❣...