71. Lovkyňa

597 92 27
                                    

Jeden deň.. Jeden deň odvtedy, čo som vrátila Natha späť som s nim nehovorila. Ani som ho nevidela. Nemám poňatia kam zmizol, ale jediné čo viem je, že všetkých strácam. Najprv Ginger potom Ethan a teraz on. A jediný kto za to môže je Mia. V živote som sa necítila tak pokojná a tak naštvaná zároveň. Fajn.. Keď mi s Miou nikto nepomôže. Budem ju musieť dostať sama. A to ju možno aj dostane do hrobu. To dievča neznášam. Koleduje si o priveľa. Lenže ako mám zistiť kde je a počúvať ju, keď sa neviem teleportovať a nemám ani super rýchlosť? Niekedy si fakt musíš vystačiť sám a ja zistím, čo je Mia zač a všetkým ju odhalím aj keby ma to malo stáť...

,, Ahoj" Zrazu moje myšlienkové pochody prerušil Nathan. Skoro som v tom momente zinfarktovala.

,,Preboha" Položila som si ruku na srdce.

,,Už to nerob!" Zvýšila som hlas.

,,Prepáč" Usmial sa.

,,Čo sa stalo? Myslela som, že sa nevrátiš?"

,,Prečo by som sa nemal vracať"

,,Niesi namňa naštvaný?"

,,Noo.. Som. Ale chápem, že si ma chcela priviesť späť. Máš ma rada takého aký som. Vtipného" Zasmial sa a podišiel bližšie.

,,Aroganého" Doplnila som a zasmiala som sa. On sa nádherne usmial.

,,Miluješ ma" Povedal.

,,Áno.. To milujem" Povedala som a pobozkali sme sa. Bol to taký letmý bozk ale zlatý, od neho.

,,No a preto. Som ti našiel pár info. Ohľadom Mii" Povedal.

,,Čo? Vážne? Čo si našiel?!" Spýtala som sa ho.

,,Je to lovec. Loví nás.. Čarodejnice, upírov... Líšky" Povedal.,,Creatúry ako sme my. My všetci. A my všetci sme ohrozený jej prítomnosťou. Videla si jej pohľad prvý krát, čo sa objavila vo dverách? Nič ju neprekvapilo. A to náš sledovala cez okno. Použil som svoju rýchlosť. Som si istý, že ona o nás vie a aj, že jej rodina mala dôvod presahovať sa sem. A keďže v tomto meste sú samé príšery. Ako sme my a oni sú jediný lovci a my sme jediný, ktorí o nich vedia. Musíme sa ich zbaviť. Nadobro. Nechceme tu predsa mať plné mesto lovcov"

,,Tak to som nečakala.. No áno! Áno! Súhlasím! Poďme ich zabiť. Začínam Miou" Rozbehla som sa k dverám, ale skôr ma Nathan zachytil okolo pása.

,,Čo je?" Pozrela som naňho.

,,Ja už mám plán" Usmial sa do jednej strany.

*Po nejakom čase*

,,Ahoj Mia" Usmiala som sa na ňu A Ginger, keď k nám prišli.
,,Ginger" Pozrela som na ňu.,,Som rada, že ste prišli a chcem sa za to ako som sa predtým správala ospravedlniť" Usmiala som sa. Ginger ma objala.

,,Ďakujem" Povedala.

,,To nestojí za reč" Mávla som rukou a ukázala nech ma nasledujú do obývačky, kde už sedel Nathan.

,,Ehm.. Ginger ja neviem, či bol dobrý nápad prísť sem" Povedala Mia vystrašene a pozrela na Natha.

,,Ale no tak.. Nezačínaj už aj ty" Zasmiala sa a sadla si. Ja som si sadla k Ginger. Nathan vstal.

,,Mia. Dopočul som sa o tebe a tvojej rodine môžem s tebou hovoriť v súkromí?" Spýtal sa.

MIA

Začalo mi rýchlo biť srdce.. Oni to vedia.. A ak to vedia mám fakt problém. Pozrela som na Ginger, ale tá sa už rozprávala s Freyou, a aby to nebolo veľmi napadné musela som s nim ísť. Vyšli sme hore do nejakej izby. Zamkol dvere. Začala som sa fakt báť, ale snažila som sa to skrývať. Aj keď viem, že pri ňom mi to nepomôže. Upíri sú najhorší. Od začiatku ma nimi strašili rodičia a teraz som s jedným zatvorená v izbe. Preglgla som. Otočila som sa k nemu.

,,Uhm..Čo tu?" Spýtala som sa. Nadýchol sa a vydýchol. Sadol si na posteľ a pozrel na mňa.

,,Povedz mi všetko o vašej rodine" Povedal kľudným hlasom.

,,Ja.. Ja.. Neviem o čom hovoríš" Povedala som.

,,Neklam mi. Vieš presne o čom hovorím. Lovkyňa" No a to bol moment, kedy sa mi zastavilo srdce.. On to vie.. Som mŕtva.. Som 100% mŕtva a už ma ani Ginger nezachráni.

,,Ja.. Jaa" Išla som ku dverám. Kľúč tam nechal. Pomaly som tam išla, no v momente, kedy som sa celým telom otočila k Nathovi ma pritlačil k dverám. Strašne som sa bála. Zatvorila som oči. Naklonil sa k môjmu uchu -,,Hovor, lebo to neskončí pekne" povedal. A vzal cezomňa kľúč. Cúvol odomňa.

,,Ja.. Ja..moja rodina sa sem presťahovala lebo potrebovali zabiť creatúry v meste. Mňa do toho však zasvätili až keď sme sa sem presťahovali. O ničom som nevedela. Po.. Povedala, že vás mám všetkých nalákať k nim, aby vás mohli zabiť. Ja som nesúhlasila a už vôbec nie, keď mi povedali, že Ginger je jedna z nich. Nechcela som to spraviť. Nechcela" Posledné som povedala potichu a pozrela som sa naňho.

,,Tak fajn.. Verím ti. Nechám ťa ísť, ale o tejto konverzácii nikomu nepovieš ani slovo! Nikomu. Inak si ťa nájdem a..." Podišiel ku mne. Cúvla som a narazila som do dverí.

,,Do.. Dobre" Povedala som koktavo.

,,A teraz sa budeš milo tváriť a keď sa ťa Ginger niečo spýta povieš jej, že sme sa rozprávali o tvojej rodine. Že by som ju ako tvoj..." Prišiel bližšie a naklonil sa mi k uchu,,Nový kamarát" Pošepkal,,Rád spoznal" Usmial sa a kľúč vrátil späť bez toho, aby odomňa odvrátil zrak a otvoril dvere. Kde v podstate mňa spolu s nimi odtlačil a zišiel dole. Ja som hore ešte naberala dych. Neviem čo urobím. Ale jedna vec je istá. Moja rodina sa to dozvie a pôjdu ich zabiť. Viem čo mi Nathan povedal. Ale keď bude mŕtvy asi nebude schopný konať nie? Zišla som nesmelo dole. Všetci sa na mňa pozreli.

,,Pôjdeme už? Dala by som si zmrzlinu.. Potrebujem sa nejako schladiť" Povedala som ako som zišla a pozrela na Ginger.

,,Jasné.. Kľudne.. Freya, Nathan nechcete ísť s nami?" Spýtala sa ich.

,,Nie.. To je dobre. Len choďte. Ja a Nath pôjdeme..." Pozrela naňho Freya,,Do kina" Usmiala sa.

,,Super.. Majte sa" pozdravila Ginger.

,,Ahojte" Pozdravila som mimo a odišli sme.

FREYA

,,Tak do kina?" Pozrel na mňa Nath. Zasmiala som sa.

,,Nie.. Priznala sa?"

,,Áno, ale niesom si istý, či spraví ako som jej povedal. Ak sa ona a jej rodina rozhodnú nás zabiť. Neviem kto je viac v nebezpečenstve. Či oni, alebo my" Pozrel na mňa. Pozrela som zamyslene von oknom na Ginger a Miu ako sa bavia.

TAK? ČO SI MYSLÍTE, ŽE SA STANE? JEDNY ROZHODNE UMRÚ LENŽE OTÁZKA ZNIE KTO TO BUDE. A ČI VÔBEC.. LOVCOV SA NEOPLATÍ PODCEŇOVAŤ. VEDIA PROTI KOMU IDÚ.

Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora