18. Vyhrážky?

1.1K 158 34
                                    

Ďalšia zastávka bola v Ethanovom dome.

,,Och.. Priviedol si si kamarátov" Povedal jeho otec hneď ako sme vošli.

,,No áno. Toto je Freya a Ginger a Nathana už poznáš" Ukázal na nás Ethan.

,,A vy ste čo zač? Viem, že upíri ako Nathan nie" Spýtal sa jeho otec.

,,Jemu už nevadí, že sa kamarátim s Nathom aj keď mi to prvý rok zakazoval kvôli bezpečnosti, prešlo ho to, keď mi zachránil život." Pošepkal Ethan smerom k nám. My sme sa mierne zasmiali.

,,Ja som človek a Freya je čarodejnica" Ozvala sa Ginger.

,,Och Ethan. Spoznal si ďalšiu čarodejnicu" Drgol doňho ramenom otec a zasmial sa. Ethan sa tiež ironicky zasmial.

,,No dobre otec. Ideme do mojej izby idem im ukázať pár elixírov"

,,Dobre bavte sa" Povedal jeho otec a my sme išli do Ethanovej izby.

,,Čo znamenalo to,,Ó Ethan spoznal si novú čarodejnicu?" Napodobnila som jeho otca.

,,On chce, aby som si našiel priateľku, ktorá musí byť čarodejnica" Povedal a poškriabal sa vzadu na hlave.

,,Och" Bolo jediné na čo som sa zmohla. Ďalej som to radšej neriešila lebo toto bola dosť trápna situácia.

,,No dobre.. Chyťme sa za ruky. Freya, budeš držať Ginger a Natha, tak ako ja. Čarodejníci pri skupinovom čarovaní pôsobia ako vodič. Ako vo fyzike pri elektrine" Povedal a chytili sme sa ako povedal. Všetci sme zatvorili oči a išli sme "zdieľať" naše myšlienky, aby každý vedel o všetkom. Okolo nás sa začali vytvárať mračná a akoby búrka. Rýchlo sme sa pustili a všetko zmizlo.

,,Nedá sa to" Povedal Ethan.

,,Prečo?" Spýtala som sa.

,,Pretože asi sa myšlienky nedajú prenášať z druhu na druh"

,,Ale veď my traja sme ľudia a aj Nathan svojím spôsobom" Mykla som plecom.

,,Nathan a čarodejnice sa za ľudí nepovažujú kvôli vyššej nadprirodzenej sile"

,,Aha"

,,No tak nič. A nevadí" Povedala Ginger.,,Len čo budeme robiť teraz?"

,,Poďme na párty. Naučíme Freyu tancovať" Povedal Nath.

,,V žiadnom prípade.. To ma radšej zabite!" Povedala som v rýchlej odozve.

,,Tak fajn." Uškrnul sa Nath a odhrnul mi vlasy z krku. Moje srdce sa rozbúchalo závratnou rýchlosťou.

,,Nie Nathan! Neprinútiš ma" Povedala som a vnútorne som so sebou bojovala.

,,Ak somnou nepôjdeš zabijem ťa" Pošepkal mi do ucha.

,,To by si neurobil a nikam nejdem" Povedala som a sadla som si na posteľ a založila si ruky na hrudi.

,,Tak fajn nezabijem ťa. Ale uhryznem ťa" Vážne na mňa pozrel.

,,Čo?" Pozrela som naňho zvedavo, či to myslí vážne.

,,Do krku" Povedal a podišiel ku mne. Ginger a Ethan nás len sledovali.

,,Nie to.. nieje fér. Ja tam ísť nechcem a keď tam ísť nechcem neprinútiš ma!" Zamračila som sa.

,,Freya.. Je to len tanec, to zvládneš" Povedala Ginger.

,,Možno pre teba Ging. Pre mňa to je nočná mora." Zavrčala som.

,,Tik tak.. Čas letí Freya rozhodni sa" Povedal Nath a sadol si vedľa mňa.

,,Aaah.. Toto nepotrebujem vidieť" Povedala Ginger a chytila za ruku Ethana a ušli z izby. Samozrejme za sebou nezabudli zatvoriť.

,,Ginger! To ma tu tak necháš?" Zakričala som jej. Neviem, či ma počula, ale toto nebolo pekné. Čo keby mi chcel skutočne ublížiť?

,,Prepáč, ale som si istá, že si vyberieš radšej ten tanec" Odkričala späť. Nathan mi odhrnul vlasy z krku. Nevedela som, čo to somnou robí. Svojím spôsobom mi bol tento dotyk viac než príjemný. Ale viem, že by nemal.. Čo sa to somnou deje?

,,Neublížiš mi. Nie kvôli takejto blbosti. Neurobíš to" Povedala som a priblížil sa mi tesákmi viac ku krku. Prekrývane som dýchala.,,Nath. Ak ma máš rád a záleží ti na mne, tak to kvôli tomuto neurobíš. Ak to urobíš už s tebou nikdy neprehovorím" Povedala som v nádeji, že prestane a aj to zabralo. Odtiahol sa a smutne na mňa pozrel. Ja som vstala a hneď vybehla z izby. On vybehol za mnou.

,,Idem ja už domov.. Vy sa choďte baviť, ak chcete" Povedala som, keď som v obývačke videla Ginger a Ethana sa rozprávať.

,,A ako to, že nejdeš s nami?" Spýtala sa Ging.

,,Viem to na psychiku" Usmiala som sa.,,Tak čaute" Zakývala som im a vyšla som von. Po chvíli za mnou došiel aj Nathan.

,,Čakaj Freya" Kričala Ginger, ktorá sa objavila vo dverách za mnou a Nathom.

,,Nie Ginger nechoď. Oni si to vybavia a navyše je to jej rozhodnutie" Povedal Ethan. A Ginger za nami zavrela.

,,Nath. Nie!" Zavrčala som a rýchlo som zbehla schody.

,,Zastav sa!" Povedal Nathan a upírskou rýchlosťou sa mi postavil do cesty, keď už som bola pri východe.

,,Uhni" Povedala som hnusne lebo som tam nechcela ísť a jeho presviedčacie metódy sú vždy fakt hrozné,tak sa im radšej snažím vyhnúť.

,,Neuhnem"

,,Zas sa mi ideš vyhrážať? Niečo som ti už o tom povedala..." Nestihla som dopovedať a už som skončila pritlačená na stene.

,,Tak do toho. Kľudne ma aj zabi, keď chceš ja už na toto nemám náladu" Uhla som pohľadom, čím som mu akurát umožnila lepší prístup k môjmu krku.

,,Nebudem ťa nútiť ak nechceš. Pôjdem s tebou" Povedal, čo ma vážne prekvapilo.

,,Čože?" Spýtala som sa a on ma pustil.

,,Ideme" Povedal a ja som ho hneď objala.

,,Ďakujem" Zamrmlala som.,,No tak poletíme" Pustila som ho a usmiala sa.

,,Okej" Usmial sa.

,,Nie, ja to myslím vážne. Poletíme" Vyšli sme von.,,Podaj mi ruku"

,,Čože?" Zdvihol obočie.

,,Jednoducho to urob!" Povedala som a on mi podal ruku. Zatvorila som oči a on urobil to isté, keď som ich otvorila vznášali sme sa.

,,Otvor oči" Povedala som mu.

,,Waau.. Freya ty máš fialové oči" Pozrel mi do očí. Potichu som sa zasmiala.

,,O tom si nevedel? Vždy, keď používam jeden zo živlov zafarbia sa mi do inej farby" Povedala som. Časom sme pristáli pri mojom dome.,,Som strašne unavená asi už aj pôjdem spať" Vošli sme ku mne do domu.

,,Freya počkaj" Chytil ma za ruku Nathan, čím má zastavil v ceste na horné poschodie do mojej izby.

,,Áno?" Zvedavo som naňho pozrela.

,,Uhmm.. Vlastne nič už som aj zabudol" Ironicky sa zasmial a pustil ma. Otočil sa a išiel preč.

,,Počkaj!" Išla som za ním a postavila sa mu tvárov v tvár.,,Niesi jediný, kto pozná keď niekto klame. Ja nepotrebujem počuť tvoj tep, aby som vedela, že si mi klamal a že sa niečo deje, tak o čo ide?!"

,,Ale nič" Odvrátil odomňa zrak.

,,Nathan"

,,Jaa.. Noo dobre ak chceš vedieť o čo ide stretneme sa o dva dni na jazere SlunSun o tretej poobede. Ak nedojdeš nikdy sa to nedozvieš a zajtra tu nie som, takže sa nejak vy traja zabavte a pozor nech nestratíte tie náramky" Povedal a bleskovo zmizol z môjho domu. Dokonca aj zatvoril, ani neviem ako. Ja som išla v kľude do izby a spať, aj keď som bola hrozne zvedavá na to čo mi chce povedať, lebo aj ja mám niečo čo mu chcem povedať, ale nemala by som, lebo sa bojím.

Čo myslíte lásky? Čo mu chce Freya povedať a čoho sa bojí? Píšte komentíky, čo si myslíte :)

Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora