FREYA
,,Haló?.. Haló?" Kričala som do tmy. Nikto sa neozýval.
,,Som mŕtva?" Spýtala som sa znova. Pamätám sa na to ako som zomrela. No nevedela som, kde sa práve nachádzam. Nikde nebolo nič vidno iba čiernota. Bola som tam iba ja. Teda aspoň myslím. V tme som nikoho nevidela. Pomaly a ustráchane som sa posúvala vpred. Dúfala som, že keď pôjdem ďalej uvidím trebárs aj niečo iné.
,,Haló?.. No ták. Je tu vôbec niekto?!" Už som si vzdychla.
,,Ako chápem, že som už mŕtva, ale nečakala som, že tu bude tak...... Mŕtvo" Hovorila som do tmy. Zrazu som uvidela svetlo, ktoré svieti a postavu, ktorá kráča smerom ku mne. Bola to postava ženy. Tak sa zdalo. A zrazu som v tom svetle a obryse čiernej postavy zbadala ako sa tej postave pomaly zdvihli krídla.
,,Takže som v nebi?" Spýtala som sa a pozerala som na postavu.
,,Ahoj Freya. Už som ťa očakávala" Ozval sa hlas, ktorý mal akoby ozvenu. Jej hlas bol príjemný a sympatický.
,,Kto si?" Spýtala som sa jej a v tom sa rozžiarila celá miestnosť až som si musela zakryť oči. Keď som sa konečne pozrela. A dokázala som aj normálne vidieť zbadala som nádhernú ženu s bielymi očami a čiernymi vlasmi a obrovskými čiernymi krídlami z peria, ktorá stála oproti mne.
,,Som anjel smrti. Inak mi môžeš hovoriť Smrť" Povedala.
,,Och.. Tak okej. SMRŤ. No a je nejaká možnosť, že ešte niesom úplne mŕtva?" Spýtala som sa nesmelo.
,,Je mi ľúto drahá" Povedala a podišla bližšie.
,,Som v nebi?" Spýtala som sa po chvíli ďalšiu otázku.
,,Nie. Si v ničote" Povedala úplne pokojným hlasom.
,,V.. V ničote?" Spýtala som sa vystrašene.,,Takže som stratená? Blúdiaca duša?" Ona sa usmiala.
,,Nie. To niesi" Odpovedala nepriamo.
,,Tak potom čo? Kde to som?"
,,Si na hranici medzi nebom a peklom"
,,Och môj bože" Povedala som.,,Teda. Pardon. Asi by som nemala. Ehm! Božie meno.. Vieš u nás na Zemi to používame ako..."
,,Chápem" Skočila mi do reči. Ja som bola trochu nervózna musím sa priznať.
,,Ehm.. No a čo znamená na hranici medzi nebom a peklom?" Spýtala som sa.
,,Znamená to, že ťa chce vidieť niekto z podsvetia. Nemusíš sa báť. Ty patríš do neba. Niesi jedna z tých, ktorá zostane navždy zaseknutá a do pekla tiež nepatríš"
,,Och.. Fuu.. Fajn. To sa mi uľavilo.. No a kto z podsvetia ma chce vidieť?"
,,Osoba, ktorú si zabila. Dylan Palxen"
,,No do pekla!" Povedala som.,,Ups pardon. Zase zlý slovník" Nevinne som sa usmiala.
,,Nechám vás samých" Povedala a zmizla. V tom sa hore u mňa objavil Dylan. Na mieste, kde predtým stála Smrť"
,,Oh..Čo to" Obzeral sa okolo seba až nakoniec zaostril na mňa.,,Ale ale.. Čo to tu máme? Niekto ťa konečne zabil?" Usmial sa. Ja som si len vydýchla.
,,Prečo si ma chcel vidieť?" Spýtala som sa.
,,Požiadal som o to vidieť ťa už v ten večer, keď si ma zabila. Nečakal som ťa tu ale tak skoro. Pff. Ale nie žartujem. Čakal. Vedel som, že ťa skôr či neskôr niekto zabije. No povedz.. Kto mi urobil takú radosť a poctil ma tvojou návštevou?"
,,Jeden čarodej" Povedala som. Nechcela som povedať, že to bol Nathan. Viem, že on za to nemohol.
,,Zabitá vlastným druhom? Tomu neverím. Hah. Pff.. To je ešte viac úbohé ako keby ťa zabil upír" Zasmial sa.
,,Čudoval by si sa aký mocný čarodejníci existujú" Povedala som. V tom sa on ku mne dostavil upírskou rýchlosťou.
,,Myslel som si, že ty si najmocnejšia" Usmial sa na stranu.
,,Niesom. A ani som nebola" Usmiala som sa. V tom sa on ku mne naklonil a nadýchol sa akoby mňa. Respektíve vzduchu pri mne.
,,Cítim, že mi nehovoríš celú pravdu" Povedal. Pozrela som sa naňho.
,,Vtipné" Odvrkla som mu.
,,Nie vážne. Detaily.. Detaily.. Zaujímajú ma detaily. No taaaak Prosím. Vieš aký je tu nudný život? Dookola vysávať tých istých ľudí, ktorý zas vstanú, ale ani ti nič nepovedia lebo si ich zabil?"
,,Takto to funguje v pekle? Fakt hnusné"
,,Radšej tomu hovoríme podsvetie a pre upírov to je vlastne raj. Pre tých zlých ľudí. Vôbec nie" Zachechtol sa.,,Škoda, že tam nejdeš tiež. Mohol by som dokončiť to, čo som nemohol prvýkrát, keď som ťa kusol. Pamätáš?" Povedal a naklonil sa mi ku krku. Ja som trochu ustúpila.
,,Drž sa odomňa ďalej!" Povedala som vyšším hlasom.
,,Lebo čo? Vidím že nemáš svoju mágiu" Povedal a schnatol ma za ruku, kde som mala ten znak s mačiatkom a hadom, ktorý mi zabraňuje v mágii. Pritiahol si ma bližšie k sebe.
,,Super.. Mám rád čerstvú krv" Povedal. Až vtedy mi to doplo.
,,Máme byť mŕtvy nie? Tým pádom by tu mali byť len naše duše. Prečo sú tu celé telá ako aj v skutočnosti. Prečo mám ešte ten znak a dokonca aj krv?" Spýtala som sa a pozrela som na Dylana.
,,Pretože tak to v pekle býva. Si duša v tele v akom si bola aj počas života. Aby si cítila tu bolesť a všetko to, čo patrí k životu"
,,Ale ja niesom v pekle" Povedala som mierne mimo.
,,Niesi ani v nebi a ani nepokračuješ do ďalšieho života. Táto línia a peklo sú skoro to isté. Čiže ti môžem ublížiť akokoľvek pokiaľ si ešte tu" Povedal a pritiahol si ma k sebe. Naklonil sa k môjmu krku. Ja som sa trhla od neho, ale držal ma pevne.
,,No tak zlato. Dopraj mi trochu čerstvej krvi" Pošepkal mi do ucha.
,,Nathan!" Skríkla som. On sa odtiahol a pozrel na mňa.
,,Čo?"
,,Nathan..to on ma zabil" Povedala som. A on sa začal smiať.
,,To vážne?" Viac sa rehotal.,,Tak predsa ťa zradil, čo?"
,,Nie. Bol ovládaný tým čarodejom" Povedala som.
,,Čarodejníci dokážu ovládať upírov? Sila.. V podstate som rád, že som sa nezúčastnil tej doby kedy majú čarodejníci veľkú moc"
,,No hej.. Pretože ťa jedna čarodejnica zabila" Zasmiala som sa.
,,Pozor..na jazyk!" Povedal výhražne.
,,Tu si na mojom území. Môžem ti ho kľudne aj vytrhnúť" Zamračila som sa naňho. Nemám rada, keď somnou takto niekto rozpráva. Ako keby mal moc nad všetkými svetami.,,Freya! Och našiel som ťa!" Ozval sa zamnou veľmi povedomí hlas. Okamžite som sa otočila. A v tom momente som sa vážne cítila šťastná. Mala som jednoducho pocit pokoja, dúfala som, že ma dostane z tejto nočnej mory späť k môjmu životu.
No ták lásky. Konečne je tu nová časť už pomaly po mesiaci, čo nieje moc môj štýl no nemala som ako písať, čiže sa ospravedlňujem. Už som aj z rebríčka Fantasy dosť klesla z druhého miesta na nejaké za 200 alebo 300. Nuž nevermind. Čo hovoríte na túto časť? Z pohľadu Freyi, čo je asi také nečakané. Je tu aj starý Dylanko, na ktorého som si spomenula len vďaka SweetBlueMbj A napadlo ma dať ho sem no.. A kto si myslíte, že prišiel nakonci za Freyou? Btw túto časť venujem (venujem prvý krát) mojim najvernejšim čitateľkám SweetBlueMbj a Qalenka a samozrejme aj všetkým ostatným, ktorý radi čítajú tento príbeh. Ale toto je špeciálne pre osôbky, ktoré poznám osobne a sú úžasné. Ďakujem vám ☺ 😃 ❤ Som späť! 😱
YOU ARE READING
Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA]
FantasyFreya je čarodejnica, ktorá ovláda živly. Nathan je upír, ktorý sa jej zapletie do života a urobí ho oveľa zaujímavejším. Zrazu nikto nevie nájsť pokoj a všade na nich číha nebezpečenstvo. V príbehu sa vyskytnú snáď všetky možné fantasy stvorenia. ❣...