DÈMONICA
,,Toto sa nepodarilo! Toto sa nepodarilo! Adrien!" S naštvaným pohľadom som sa otočila k nemu.,,Zničil si mi snehulienku! Nebyť teba, mohlo by to dopadnúť dobre!" Zrevala som naňho.
,,Nemienil som len tak sedieť a sledovať, čo im v sne robíš!" Zavrčal na mňa. Sedel u Freyi na gauči a ja som sa prechádzala nervózne z miesta na miesto.
,,Tak si ma musel zabiť, do pekla?!" Zavrčala som.
,,Hej.. Ibaže, škoda že len v tom ich sne. Uvedomuješ si, čo si spravila?!" Postavil sa a išiel ku mne. Otočila som sa k nemu a zdvihla obočie.,,Čo to malo znamenať? Ako.. Snehulienka.. Zabila si v podstate Zaliiných rodičov, vieš, čím si ona musela prejsť?! A čo Spiaca krásavica? Nemôžem uveriť, že si vážne nechala Avery, v tom, že pre teba pracuje a nakoniec si ju kľudne nechala zomrieť! A tiež...."
,,Hej..je to len rozprávka.. Príbeh.. No a čo sa týka Avery, snáď jej toto otvorí oči a nebude si myslieť, že sme kamošky. Ja nemám kamarátov!" Skočila som mu do reči.
,,Ty! Ach.. Prisahám, ešte chvíľu ma štvi a zabijem ťa. Vieš, že anjeli sú silnejší!" Skríkol po mne. Radšej som bola ticho. Viem to. A k tomu som sa ja snažila zabiť jeho, takže by nemusel byť zrovna zhovievavý.,,A navyše Freyu si poslala do takého sveta, že amen tma..Vedela si, aký bude Nathan! A predsa si ju tam poslala!"
,,Ou ou ou..no tak to nie.." Zastavila som ho.,,Tam si príbeh udával každý sám.. Ja som tam bola len nevinná kuchárka. Nathan.. Bol presne ako Nathan! Takýto je Nathan, keď nikoho nemiluje! Keď je bez Freyi.. Toto je jeho pravá tvár, ktorú skrýva. Ver alebo nie! No a Freya. To isté, ibaže opačne.. To bola Freya, ktorá sa skrýva za tou jej maskou drsnňáčky a neviem akého silného dievčaťa.. Áno.. Je silná, ale toto je ona vo vnútri. Neprizná si to. Nenávidí sa za to!" Rozhodila som rukami.
,,A to ty odkiaľ o nich všetko vieš?" Spýtal sa ma už pokojnejšie.
,,Zlato.. Som démon.. Dostala som sa im cez tie sny do hlavy. Preto viem, že Zalia tých rodičov skutočne stratila.. Viem, aký je Nathan a aká je Freya vnútri. Viem, že Danny vždy túžil pomáhať a túžil po láske, viem, že Ginger mala ako mladšia pocit, že by chcela navždy zaspať, viem, že Ethan by chcel byť niečo viac, niečo chcel dokázať, čo síce vie.. Ibaže o tom nevie. Viem, že Avery, urobí všetko pre toho, koho miluje" Trpko som sa zasmiala.
,,No a Bekka? Čo ona?" Zaujato podišiel bližšie. V očiach mu ale bolo vidno až blesky. Bol naštvaný. Vie, že som im všetkým spôsobila bolesť.
,,No.. Ona túži po tom, aby ju všetci rešpektovali a tiež po tej jej platonickej školskej láske zvanej Ryan." Prekrútila som očami.,,Felix tam nebol, tak ako aj iné postavy.. Všetko ostatné som totiž pretvorila a v jej príbehu som nevedela, kto bude vlk. No ale Felix. Musel to byť on. Vtedy, keď ju zajal, naňho bola tak naštvaná, že ho v duchu pomaly preklínala. Neznáša ho. No a ja milujem vodku.. Tiež som si nemohla odpustiť tú komediálnu scénu" Zasmiala som sa. On ma vraždil pohľadom.
,,Ešte jednu vec mi vysvetli.. Prečo Freyin skutočný otec?" Zdvihol obočie.
,,Pretože v rozprávke Kráska a Zviera, Belle nemá mamu, ale otca" Mykla som plecom.
,,Nie.. Povedz mi skutočný dôvod.. Mohla si tam dať kohokoľvek.. Nie jej skutočného otca!"
,,No tak fajn.. Jej otec umrel a zrovna toto je on.. Správal sa presne tak, ako on.. Takže.. Chcela som Freyi spôsobiť bolesť.. Keď sa prebudí" Pozrela som na ňu ako ležala na zemi. Spolu s ostatnými. Chúďatká. Ani nevedia, že je to len sen.,,Keď sa prebudí bude plakať. Bude ju bolieť srdiečko, z toho, že otca nikdy nepoznala.. Bude jej chýbať.. Áno.. Chcela som vyvolať sedemnásť rokov starú bolesť v jej živote na povrch. No čo? Som zlá! Toto robím!" Zamračila som sa.
,,Si monštrum" Pokrútil nadomnou hlavou.
,,Nikto nieje dokonalý.. A zlato.. To že ty si anjel.. Pff.. Nemôžeš vedieť, prečo to robím.. Nemôžeš pochopiť démonov, tak sa radšej drž svojich!" Zavrčala som naňho.
,,Najradšej by som s tebou skoncoval v tomto momente!" Pristúpil bližšie.
,,Kľudne.. Urob to a oni sa už nikdy neprebudia.. Ja sa dokážem o všetko postarať" Zašepkala som mu do ucha. Zozadu ma chytil za krk.,,Čo robíš? Chceš, aby navždy spali?!"
,,Nie.. Chcem ti spôsobiť bolesť, akú si ty spôsobila im" Povedal a zatlačil mi na krk. Zrazu som sa ocitla v úplne inom svete. Úplne iné miesto. Okolo mňa behala šťastná malá blondínka, ktorá sa hrala so svojím otcom a mamkou. Rodičia ju naháňali. A ona bežala. Avšak zakopla a spadla. Rozbila si koleno a plakala. Rodičia k nej pribehli.
,,Zlatko.. Si v poriadku?" Spýtal sa jej otec. Dievča záporne pokrútilo hlavou. Celé som to sledovala. Akoby som tam bola. Zohla sa k nej mama.
,,Bolí to však?" Spýtala sa. Dievčatko prikývlo.,,Neboj drahá. Každá bolesť raz pominie, a keď sa tak stane ty budeš oveľa silnejšou.. Nezabudni.. Čím viac bolesti zažiješ a nevzdáš to, tým si silnejšia" Povedala a mne vytiekla slza. Natiahla som ruku k postave mamy. Mojej mamy.
,,Mami..chýbaš mi" Povedala som a z očí sa mi hrnuli ďalšie slzy. Nereagovala. Ako by mohla. Je to len spomienka. Moja. Ja som malé blonďavé plačúce dievčatko. Mama mi povedala, aby som zostala silná. Že budem silná. Sklamala som ju. Sklamala som ju ako človek. Sklamala som ju, keď som sa stala démonom. Sklamala som ju, keď som sa pridala na temnú stranu. Keď som zabila, zranila, ublížila, či už fyzicky alebo psychicky. Zlyhala som. Ako som jej toto mohla urobiť? Ako? Prečo? Prečo som vlastne v tele cudzieho dievčaťa, ktoré som kvôli tomuto telu zabila? Prečo len sa zo mňa stalo toto monštrum.. Prečo, keď som dostala ponuku stať sa démonom, som ju prijala?
Predstava zmizla. Zostala som len ja a Adrien ako stojíme oproti sebe. Akoby to všetko, čo som práve z mojej minulosti videla, prestalo existovať. Odpoveď na všetky otázky som zrazu mala. Vedela som prečo. Aj keď som to nevedela. Som zlá a aj budem.
,,Ty!" Odstúpila som od Adriena. Mala som chuť ho objať, ale to predsa nemôžem.. Je to neprijateľ. Spôsobil mi psychickú bolesť. Neuveriteľné! Vytiahol obraz mojej najkrajšej spomienky zo života. Tých najsilnejších slov, čo som kedy počula a zničil ma. Rýchlo som od neho ustúpila a utrela si slzy.,,Dovolil si si príliš! A preto teraz oni budú pykať! Pošlem ich na miesto, kam ani ty nemôžeš!" Zavrčala som a ako som povedala, tak sa aj stalo. Mávla som rukou nad ich spiacimi telami a presunula ich inde.
TAAAAAK LÁSKY..
ČO POVIETE NA TÚTO ČASŤ? NA NOVÉ VECI, KTORÉ STE SA O POSTAVÁCH DOZVEDELI?
PREKVAPILO VÁS NIEČO?
A ČO DÈMONICA AKO ČLOVEK?
A TIEŽ SKRYTÉ TAJOMSTVÁ NAŠICH POSTÁV.
DÈMONICA O NICH HOVORILA PRAVDU (ČO SA U NEJ NEDEJE ČASTO)
KAM MYSLÍTE, ŽE ICH POSLALA?
AKO TO TAM ZVLÁDNU?+ Ďalšia časť asi túto nedeľu nebude. Neviem, či budem mať čas. Takže keď tak, tak bude v utorok, alebo až v piatok. Neviem presne... Ďakujem za vašu trpezlivosť ☺
TIKATUKA 💜
ESTÁS LEYENDO
Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA]
FantasíaFreya je čarodejnica, ktorá ovláda živly. Nathan je upír, ktorý sa jej zapletie do života a urobí ho oveľa zaujímavejším. Zrazu nikto nevie nájsť pokoj a všade na nich číha nebezpečenstvo. V príbehu sa vyskytnú snáď všetky možné fantasy stvorenia. ❣...