8. Freya + Auto = Hrôza

1.3K 168 12
                                    

Dupla som na plyn a auto sa posunulo rýchlo vopred. Skríkla som a dupla som na brzdu. V tom auto prudko zabrzdilo až som takmer vyletela, zas som skríkla. Pozrela som na Nathana. Mal v očiach obávací pohľad.,,Neboooj.. To zvládnem ľavou zadnou" Povedala som a on prekrútil očami. Ja som svoje dala ruky na volant a pozrela na radiacu páku vedľa mňa.
,,A čo sa robí s týmto?" Opýtala som sa sama seba a pohla som s pákou. Stúpila som na plyn a išla som ešte rýchlejšie. Stúpila som na brzdu,,Bože je to ťažšie než som si myslela". Pohla som pákou znova a opatrne som stúpla na plyn. Auto začalo pomaly cúvať,,Hahaaa. Prišla som na to!" Zakričala som, keď auto práve išlo okolo stromu, na ktorom bol priviazaný Nathan. Vyzeral, že si vydýchol. Otočila som volantom a podarilo sa mi otočiť auto čelom, smerom z kadiaľ sme prišli. Zastavila som a znova som prehodila páku, takže týmto smerom by som už mala ísť dopredu,,Fuu prvú časť už mám. Hm.. Keby som si len pamätala cestu, ktorou sme sem prišli.. To nemôžeš mať GPS?" Pozrela som na Nathana.,,No nevadí.. Risknem to.. Snáď si niečo budem pamätať" Naštartovala som auto a išla som vpred.,,Stále neviem načo je spojka.. Snáď prežijeme Ginger" Pozrela som na ňu ako spí v hline na zadnom sedadle. Išla som cestičkami dokiaľ som pred autom nezbadala stáť troch ľudí. Zatrúbila som na nich, ale zdá sa, že sa nechceli pohnúť. Zastavila som vozidlo.,,Môžete prosím vás odísť z cesty?" Milo som sa ich opýtala.

,,Najprv sa musíme postarať o teba.. Čarodejnica" Povedal jeden.

,,Och tak" Povedala som.,,Dobre.. Nechcem problémy. Sama sa vám odovzdám, nechcem boj dobre?" Hneď som vedela, že to sú tí traja upíri a mala som pripravený plán. Niesom predsa úplne bezbranná. Ovládam predsa živly a ako jedna z mála s takouto mocou ich viem tvoriť z ničoho a nepotrebujem zdroj. Vystúpila som z auta, keď v tom mi jeden upír chytil zozadu ruky. Šťastie, že niesom obyčajná čarodejnica. Stačí dobrá učiteľka - moja mama a viem viac, než iní. Oči sa mi začali sfarbovať do zelena a tých dvoch upírov som prikovala k stromu, tak ako Nathana. Ten tretí sa mi išiel zahryznúť do krku, tak som mu dupla na nohu a on ma pustil. Päsťou som mu vrazila do sánky a rozbolela ma celá ruka, zato jemu skoro nič nebolo.,,Au au au.. Toto už nikdy neurobím!" Povedala som sama sebe a rukou som mávala všade naokolo. Upír sa na mne zatiaľ dobre zabával. Keď som naňho zaostrila použila som moju zemskú mágiu a znova sa mi na chvíľu sfarbili oči do zelena a priviazala som ho ku stromu, tak ako každého, aby nič nehovorili.,,Trhni si ty idiot" Povedala som mu a zasmiala som sa. Potom som sa chvíľu rozhodovala, či ich mám zabiť, alebo nie.,,Kebyže vás nechám žiť poštvete proti mne armádu pijavíc a kebyže vás zabijem nikto okrem vás o mne nebude vedieť. Vybrala som si.. Nechápem prečo z vášho zabitia robil Nathan takú drámu. Vraj by ste vyhlásili vojnu.. No asi nie, keď budete mŕtvy" Zasmiala som sa. Zrazu ma niekto fakt rýchly pritlačil k stromu. Zalapala som po dychu a snažila som sa spamätať.

,,Teba už ten strom pustil?" Pozrela som sa mu do výrazných zelených očí.

,,Freya. Oni nikdy nechodia bez nejakej záruky. Poznám ich. V sídle majú ešte jedného, kto o nás vie a ak sa títo traja nevrátia do večera so správou, že si mŕtva ten upír v sídle povie o tebe ostatným a začne sa vojna" Povedal vážne.

,,Ou.. Aha" Vzdychla som si. Nath ma pustil.,,Tak čo s nimi urobíme?" Zdvihla som obočie.

,,No vieš.. Ja som mal plán ako sa ich zbaviť, ale ty si ho hneď zavrhla a pokazila" Zamračil sa.

,,To nemyslíš vážne, že sa za to na mňa hneváš? Zachránila som nevinnej život" Zvýšila som hlas.

,,Ak toto skončí zabijem ťa sám" Povedal a v tom ma chytil a leteli sme cez les, kde ma pritlačil ku stromu. Hneď som si vzdychla. Toto bolo rýchle a nečakané. Pozrela som mu do očí.

,,Môj plán sa musí uskutočniť" Povedal.

,,Prosím?" Nechápavo som sa spýtala.

,,Pri nich som ti povedal znenie plánu. Ja ťa zabijem pred nimi" Uškrnul sa. Vyvalila som oči.

,,Áno.. Fakt pekný plán" Povedala som sarkasticky.

,,Nie.. Uhm.. Freya. Toto je vážna vec, vieš byť aspoň niekedy vážna" Zdvihol obočie.

,,Áno, ale asi len keď mi ide o život" Zamyslela som sa.

,,Ani vtedy nie" Povdzychol si.

,,Niekedy hej" Zasmiala som sa.

,,Tej babe dáme tvoju krv a ona bude akože ty, keď ju pred nimi zabijem" Povedal vážne. Ako keby nebola žiadna iná možnosť.

,,Zabudni. Nezabiješ nevinnú" Zavrčala som a mykala som sa pod ním nech ma pustí.

,,Vieš koľko nevinných som už zabil?" Povedal. Šokovane som naňho pozrela. Prestala som sa hýbať.

,,Nathan" Zamrnčala som.

,,Tak fajn.. Zabijem nejakého zločinca, ale najprv mi daj tvoju krv. Nemáme veľa času." Naliehavo sa obzeral okolo.

,,Ale ja.."

,,Freya" Zastavil ma skôr, než by som namietala.

,,Tak fajn" Vzdychla som si a Nathan ma pustil, vytiahol striekačku a ja som na ňu s panickým strachom pozerala.

,,Neboj.. Nebude to bolieť. Zavri oči" Zavrela som oči a pomaly mi striekačku pichol do žily na ruke. Oči som privrela ešte viac lebo to trocha zabolelo. Potom striekačku vytiahol a bola v nej moja krv. Zhlboka som sa nadýchla a musela som odvrátiť zrak. Nathan vyzeral akoby sa sotva ovládal a akoby mu tá tekutina očarovala. Všetci vedia, že krv čarodejníc je vzácna a veľmi chutná, pre upírov.

,,Týmto si to natri" Povedal a podal mi do ruky nejaký liečivý prípravok. Naniesla som to na vatu, ktorú mi podal a natrela som si to tým. Potom som si to tam aj pridržala.,,Počkaj tu na mňa.. A postaraj sa o tých upírov, nech ti neutečú, dokiaľ prídem so zlým človekom už premeneným na teba"

,,Dobre, ale nieže si ma pomýliš" Zasmiala som sa a on tiež.

,,To sa nedá" Usmial sa na mňa a zmizol.

,,No super.. Teraz nájsť cestu späť" Povedala som si pre seba. Zrazu sa vrátil, asi to ešte počul.

,,Jaj prepáč.. Chyť ma za ruku odnesiem ťa bližšie k nim" Chytila som ho a boli sme bližšie.

,,Okej.. Odtiaľto už trafím" Nath len prikývol a zmizol. Ja som sa rozbehla k upírom a vymýšľala som si príbeh, čo im poviem, aby moja smrť vyzerala presvedčivo. No nič ma nenapadlo. Tak som mala iný plán. Keď som došla k nim znova som použila moju zemskú mágiu, pri ktorej mi zozelenali oči a zpevnila som tie konáre, aby som mala čas navyše.

*Medzitým z pohľadu Nathana*

Po uliciach mesta som hľadal nejakých zlých ľudí, no nikoho som nenašiel. Túlal som sa v uličkách pri baroch. Väčšinou som videl vychádzať len prostitútky. Asi po piatich minútach čo som tam stál a nikto nevychádzal som to vzdal a práve som chcel odísť, keď zrazu vyšiel nejaký ožran nalepený na žene, ktorá sa ho snažila zbaviť. Bingo! Rýchlosťou svetla som ho schmatol a už sme boli inde. Zastavil som sa u môjho kamaráta, čarodejníka. Ten ho umlčal, keď som ho silno hodil o stôl. Podal som mu striekačku a kúzelník niečo odriekal a počas toho púšťal Freinu krv do jeho tela.

Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA] Where stories live. Discover now