,,Ahoj. Kde je Ginger?" Spýtala som sa Ethana, keď ku mne prišiel"
,,Je s Miou. Vonku" Odpovedal.
,,Ach" Vzdychla som si a išli sme si sadnúť aj s Nathom do obývačky.
,,Potrebujem vašu pomoc. Viem, že Mia niečo chystá a chcela by som, aby ste trochu omrkli Miu. Ako vážne. Jej domov" Začala som.
,,Och Freya. To nemyslíš vážne, že si ma sem zavolala kvôli tomuto? Prepáč, ale nepomôžem ti. Ginger je moja priateľka sa môže sa baviť s kým chce, čiže prepáč. Už pôjdem. Nemôžem ti s týmto pomôcť" Povedal Ethan a vyparil sa.
,,Predpokladám, že ty mi tiež nepomôžeš" Povedala som otočená na Natha.
,,Ach.. Som s tebou Freya" Povedal.
,,Takže mi pomožeš?"
,,Áno"
,,Super.. Poďme tú mrchu zabiť!" Povedala som a ponáhľala som sa k dverám.
,,Wou Wou Wou.. Čože?" Spýtal sa ma. Otočila som sa k nemu.
,,Chceš to urobiť len ty?" Spýtala som sa.
,,Čo? Nie! Preboha Freya. Len zistíme čo skrýva. Nikoho nebudeme zabíjať. Jasné" Povedal obávane. Prečo sa zrazu tak o mňa bojí, aby som neurobila nejakú hlúposť. Podišla som k nemu. Pozrela som sa mu do očí.
,,Zmenil si sa" Povedala som.
,,Čože?"
,,Zmenil si sa. Odkedy som vstala z mŕtvych sa správaš divne. Povedala by som, že na teba až moc dobre. Viem, že niesi zlý chalan, ale nikdy si nebol ani príliš dobrý"
,,Neviem o čom hovoríš. Ja som v pohode"
,,Hm.. Jasné" Neveriacky som na neho pozrela.
,,Počuj. Odložíme to na neskôr? Potrebujem sa teraz vážne s niekým porozprávať"
,,Jasné. Som tu pre teba"
,,Tak super.. Idem za Zaliou.. Ahoj" Povedala som a rýchlo som ušla.
,,Tak to bolo drzé" Vzdychol si Nathan.
,,Bežala som po ulici. Zastavila som. Veď mám magiu. V podstate dokážem lietať. Použila som moju mágiu vzduchu a odrazila som sa od zeme. Letela som. Občas fakt zabúdam, že to dokážem. Mohla by som tak ľahko uletieť z niektorých situácii. Môj vzduch ma odniesol presne tam, kam som chcela ísť. Na balkón jednej vily. Zaklopala som na sklenené dvere a uvidela som Dannyho. Otvoril mi.
,,Čo tu robíš? A ako si sa sem dostala?"
,,Letecky.. Je tu prosím Zalia?" Spýtala som sa.
,,Uhm.. Áno je" Povedal a za chvíľu sme u nich sedeli v obývačke.
,,Wow. Nádherné to tu máš Danny" Povedala som.
,,To nemáš mobil, že si sem letela?" Spýtala sa ma Zalia.
,,Mám, ale toto je súrne. Myslím, že sa s Nathom niečo deje"
,,Čo máš na mysli?" Spýtal sa ma Danny.
,,Odkedy som vstala z mŕtvych, tak..."
,,Počkať čo? O čom nevieme?" Spýtala sa Zalia.
,,Och jasné. No umrela som, ale Adrien ma priviedol späť k životu"
,,Ako si umrela?"
,,Nathan ma zabil"
,,Prosím?!"
YOU ARE READING
Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA]
FantasyFreya je čarodejnica, ktorá ovláda živly. Nathan je upír, ktorý sa jej zapletie do života a urobí ho oveľa zaujímavejším. Zrazu nikto nevie nájsť pokoj a všade na nich číha nebezpečenstvo. V príbehu sa vyskytnú snáď všetky možné fantasy stvorenia. ❣...