75. Hádaj Kto Je Späť?

622 84 11
                                    

Dnes som pozvala všetkých ku mne, pretože o chvíľu pôjdeme do toho kina. Už sa neviem dočkať, kedy uvidím Adriena. Po tom, čo mi zachránil život som ho vôbec nevidela. A to mi je ľúto, pretože som mu ani poriadne nepoďakovala, preto dúfam, že sa dnes zastaví. Už tu boli všetci: Ja, Nathan, Ginger, Ethan, Danny, Zalia, Bekka a Mia. Ale Adrien nikde.

,,Freya. Mali by sme ísť kino začína už o pol hodinu a my ešte nemáme lístky" Povedal Nath.

,,Ešte nie.. On sa ukáže" Povedala som a pozerala na dvere. Nath si vzdychol.

,,Kto sa ukáže? Na koho čakáme?" Spýtala sa Mia.

,,Na dobrého kamaráta" Povedala Ging.

,,Je tiež ako vy alebo je normálny?" Spýtala sa. Všetci sme po nej hodili pohľad.

,,Je iný. A to ty už nemusíš vedieť ako" Povedala som. Začínalo ma už štvať, že stále nechodí. Ja ho tu potrebujem.. A je to vážne. Zrazu sa ukázal pred nami.

,,Počul som, že ste ma volali" Povedal. Okamžite som sa k nemu rozbehla a objala ho. Silno ho objala. On mňa po chvíli, čo sa spamätal tiež. Mohla som počuť Natha ako zavrčal, čiže som ho radšej pustila skôr ako mu utrhne hlavu.

,,Som tak rada, že si prišiel. Bála som sa, že neprídeš a preboha ďakujem ti moc moc moc, že si ma vytiahol z toho pekla" Usmievala som sa naňho od ucha k uchu.

,,Z ničoty. A nemáš zač. Ale pamätaj. Snaž sa nezomrieť, pretože Smrť mi už nedovolí vrátiť ťa späť"

,,Jasné.. Budem sa snažiť" Zasmiali sme sa.

,,Čo to hovoríte? Ty si zomrela?" Pozrela na mňa Mia.

,,Uhm.. Áno. V jednej hre. Adrien mi pomohol dostať sa späť do.. Hry" Povedala a som a nakoniec sa usmiala.

,,Aha.. Nuda" Zožrala mi to.

,,Nerád ruším tieto krásne momenty.. Ale mali by sme ísť" Povedal Nathan.

,,Uu niekto tu žiarli" Ozval sa Ethan. Nathan naňho pozrel s milým úsmevom.

,,Povedz to ešte raz a odtrhnem ti hlavu" Usmial sa a vyšiel z domu. Všetci sme naňho pozerali.

,,Žiarli" Pošepkal Ethan a vyšiel aj on a hneď za nimi my ostatný.

,,Vieš o tom, že ja som ta počul, že?" Pozrel naňho Nathan. Ethan sa usmial a pobúchal ho po chrbte.

,,Hej.. Viem" A išiel ďalej. Došli sme do kina a vybavili si sedadlá vedľa seba. Zabrali sme väčšinu radu ale podarilo sa. Našťastie tam nebolo veľa ľudí. Keď film skončil. Dohodli sme sa, že pôjdeme Miu skryť pred jej rodičmi a napadlo nás úžasné miesto.

,,Tak kto ide somnou?" Spýtala sa Ging stojaca pred kinom.

,,No ja a Nathan určite" Povedala som.

,,Prečo hovoríš aj za mňa?" Pozeral na mňa.

,,Pretože môžem" Mykla som plecami a on prevrátil očami.

,,Ja idem tiež" Povedal Ethan.

,,Ja by som rada išla, ale s Dannym sa pripravujeme na tvoje narodeniny Freya" Usmiala sa na mňa Zalia.

,,Čože?" Spýtala som sa prekvapene.

,,No predsa o týždeň máš narodeniny a to nenecháme len tak"

,,Mám? Vážne?" Zdvihla som obočie.,,Jaj jasné. Mám. Úplne som zabudla. Ale Ginger má narodeniny týždeň po mne, čiže by sme mohli oslavovať spolu potom s ňou" Navrhla som.

,,Super" Usmiala sa.,,Uhm. Danny. Inú výhovorku už nemám" Otočila sa naňho.

,,Výhovorku?" Pozrela som na nich a založila si ruky.

,,Vypadneme?" Pozrela naňho.

,,Áno" Prikývol. Chytili sa za ruky a zmizli.

,,Tak fajn.. Bekka, Adrien?" Oslovila som ich.

,,Nie,prepáč" Povedal a usmial sa.

,,OH.. Fajn.. To je v pohode. Predsa len samozrejme.. Len nechoď. Zvládneme to aj bez teba.. Ako inak.. Pff.. Však čo by sme nedokázali?" Nervózne som hovorila. Všetci na mňa pozerali.,,Jasné.. Mala by som sklapnúť.. Tak snáď sa ešte uvidíme" Usmiala som sa naňho.

,,Určite" Usmial sa a odišiel po svojich preč. Však Mii predsa neprezradíme, čo je zač.

,,Ja pôjdem" Usmiala sa Bekka.

,,OH to snáď nie. Všetci koho by som tu zniesol odídu, ale ty zostaneš" Vzdychol naštvane Nathan. Bekka prekrútila očami.

,,Bla bla bla.. Ešte niečo Nath?" Prešla okolo neho a drgla mu do pleca. Nath ju rýchlo stiahol za ruku k nemu.,,Teš sa keď budeme sami" Povedal jej chladne do ucha. Ona sa naňho usmiala,,Už sa neviem dočkať" Povedala a dupla mu na nohu, takže ju hneď pustil. Vyplazila mu jazyk a zasmiala sa. On sa na ňu vražedne pozeral. Pre zmenu som doňho drgla ja a v tom na mňa zasyčal s tesákmi.

,,Kľud.. To som ja" Povedala som a on sa hneď upokojil.

,,Prepáč" Usmial sa nevinne. Tak a všetci sme zatiaľ išli do lesa. Stretnúť sa znova s vlkmi a prvý koho sme uvideli bol Matthew. Okamžite som sa za ním rozbehla a objala som ho.

,,Matt. Ahoj.. To je už doba čo?" Pozrela som naňho. Vyzeral fakt roztomilo. Jeho tmavé hnedé vlasy mu padali do tváre, hnedé oči na mňa pozerali krásnym pohľadom a tie jemné pehy na ňom vyzerali fakt roztomilo. Vôbec sa nezmenil. Ginger ho objala tiež. Nath ho len pozdravil. Ethan sa s ním len tak zoznámil, ale inak stál v pozadí.

,,No ako si sa mal? A čo Sally?" Spýtala som sa a s Ginger sme sa zasmiali.

,,Brat sa ma fajn.. Odpustil mi, že som ho vtedy zradil, takže asi v pohode. A čo vy kam idete?"

,,Hľadáme Flow a jej svorku" Usmiala som sa.

,,Ehm ehm.. Ty si vlkodlak?" Spýtala sa Mia, ktorá k nám pristúpila bližšie. Matt sa zasmial.

,,Nie.. Upír" Usmial sa..,,No a kto si ty?" Spýtal sa jej.

,,Lovkyňa" Povedal Nath. V tom sa Matt okamžite zamračil a už ju tlačil k stromu.

,,Nejaké posledné slová?" Zavrčal na ňu. Okamžite k nim Ginger pribehla.

,,Hej hej hej.. Kľud kľud" Upokojovala ho.,,To ona nieje lovkyňa.. Jej rodina je. Ona sa toho nezúčastnila" Povedala rýchlo. V tom na Ginger pozrel a pustil Miu.

,,Ah. Pardon. Ja som Matthew rád ťa spoznávam" Usmial sa na ňu a natiahol k nej ruku. Mia si musela myslieť, že mu preskočilo. Ale musím uznať je to fakt zlatý chalan, takže ma prekvapil od neho taký rýchly útok.

,,Tak nič" Odtiahol ruku, keď videl, že Mia je totálne mimo a pozrel na nás.,,Vezmem vás k vlkom.. Poďte za mnou" Usmiala som sa a spolu s Ginger a Bekkou sme šli popri Matovi a za nami išli chalani a Mia.

,,Ako vlastne môže upír poznať tých vlkov? Myslela som, že sa nenávidia" Spýtala sa Mia.

,,Nie že by sme sa nenávideli.. Skôr sa nedokážeme zniesť.. Ale sú tu aj výnimky samozrejme. Ako Matt a ja" Usmial sa na ňu Nathan.

Forbiddance[PREBIEHA KOREKCIA] Where stories live. Discover now