Pov Jake
Ik liep achter Bas en Timo aan, richting de menigte. Toen we daar aan kwamen en vooraan stonden, waardoor we alles perfect konden zien, zag ik dat één van de meisjes Stacey was. Het andere meisje had ik wel is eerder gezien, maar ik wist niet wie het was.
De meisjes lagen op de grond. Stacey onder en het vreemde meisje er boven. De menigte stond te joelen en te juichen. Hoe graag ik ook naar vechtende meisjes kijk, dit kan elk moment uit de hand lopen. Ik was niet de enigste die er zo over dacht want de broer van Stacey, Sem, stapte uit de menigte en haalde het vreemde meisje van Stacey af.
Ik liep ook de menigte uit en raapte Stacey op. Ik moest moeite doen om haar vast te houden, want ze was volgens mij nog niet helemaal uitgevochten. Ik probeerde haar mee naar binnen te krijgen. De weg naar binnen scholden ze elkaar nog uit en uiteindelijk riep Stacey "HET FEEST IS VOORBIJ!IEDEREEN NAAR HUIS!"
We liepen de trap op naar haar kamer. Ik zette haar op het bed neer, maar ze stond gelijk weer op. Ze liep ijsberend door de kamer en ratelde allemaal dingen uit waar ik niet naar luisterde. Ondertussen pakte ik een warm washandje voor der, zodat ze haar uitgelopen make up eraf kon halen.
Ze ging weer op het bed zitten toen ik het aan der gaf. "Oh Jake, je bent altijd zo lief voor me" zei ze terwijl ik naast der ging zitten. We keken elkaar even aan. Ze gooide het washandje weg en pakte met beide handen mijn gezicht vast. Ze begon me hevig te zoenen.
Pov Charlotte
Ik schrik me dood als ik zie wie die 2 meiden zijn. Stacey en Melissa! Als ik aan kom worden ze al vrij snel uit elkaar gehaald. Melissa werd opgepakt door de jonge waarmee ze de hele avond al aan het flirten was. Stacey werd opgepakt door Jake. Zij liepen naar binnen. Terwijl ze naar binnen liepen schreeuwde Stacey "HET FEEST IS VOORBIJ! IEDEREEN NAAR HUIS!"
Ik zocht zo snel mogelijk Jasmijn op, maar die was al naar Melissa toe gegaan. Ik liep ook naar hun toe. Ze stond nog steeds bij die jongen, die haar gezicht aan het onderzoeken was. Toen ik aankwam zag ik waarom, haar lip bloedt en ze heeft nagel krassen over haar wangen en voorhoofd. Haar armen en benen zitten onder de schaafwonden.
"Omg Melis gaat het?" is het eerste wat ik uitbreng. "Ja hoor, ik had nog wel even door kunnen gaan" antwoordt ze droog. "Wat gebeurde er?" vroeg Jasmijn. "Ja ze werd boos omdat ik met der broer zoende" zei ze en ze keek de jongen aan. Wow het was me nog niet opgevallen maar nu ik goed naar de jongen kijk, lijkt hij inderdaad verdacht veel op Stacey.
"Hoi ik ben Sem, de broer van Stacey" zegt hij en geeft mij en Jasmijn een hand. Uhm okee...? "Dit zijn Jasmijn en Charlotte" zegt Melissa. "Zal ik jullie anders thuis brengen?" vroeg Sem. "Heel aardig maar we zijn met de fiets, en anders moeten we dat weer ophalen enzo. Dat is alleen maar gedoe"antwoord ik snel. "Oh oke, is goed. Rij voorzichtig" zegt hij, geeft Melissa een kus op der wang en fluistert nog iets in haar oor voordat hij weg loopt.
"Waarom liet je hem ons niet gewoon brengen?" vroeg Melissa, aangezien ik daar nooit zo moeilijk over doe, toen we op de fiets zaten. "Gast het is de broer van Stacey, denk even logisch na. Dat kan nooit goed zijn" antwoord ik. "Hij is echt niet zoals zij hoor. Hij is echt het tegen over gestelde. Hij is lief, facking hot en grappig" zegt ze met een dromerig gezicht. Ik rol met mijn ogen en zeg "je zult me er later voor bedanken". En we fietsen verder.
Mijn gedachten dwalen af naar Jake. Waarom pakte hij Stacey op? Kon niemand anders dat doen? Ik hoop niet dat daar binnen iets is gebeurt tussen hun... Wacht, wat boeit mij dat eigenlijk? Ben ik jaloers...? Misschien is het maar beter ook dat hij geen drankje voor me kon halen doordat gevecht. Wie weet wat er dan was gebeurt.
JE LEEST
Let me take control {18+}
RomanceWeer zo'n cliché verhaal, of toch niet? 18+ Voltooid! Let op! Kan groftaalgebruik en seksueel getinte hoofdstukken bevatten. Er mag niks gekopieerd worden van dit boek, gebeurt dit wel, moet ik dit helaas melden bij Wattpad.