Hoofdstuk 65

7K 86 6
                                    

*Tip luister de muziek met oortjes in tijdens het lezen!
—————————————————————————

"Oh" zegt hij sarcastisch. "Maar wat precies dan?" vraagt hij plagend. Ik zucht en rol met mijn ogen. Ik wil het oprecht niet hardop zeggen, dat is raar. "Grapje" zegt hij en geeft me een kus. Hij trekt me overeind en helpt me uit mijn shirt. Hij leunt naar voren en we beginnen weer met zoenen. Het duurt niet lang of we liggen weer.

Hij stopt en kijkt me even aan. Hij leunt richting mijn oor en zegt "oké Char, je moet me wel beloven dat je vanaf nu stil bent". Zijn woorden deden me sneller en zwaarder ademhalen. Like hoe dan. Hij heeft letterlijk nog niks gedaan! Maar de spanning in mijn maag is echt niet normaal.

Vanaf mijn oor kust hij mijn nek tot aan mijn sleutelbeen. Dit helpt niet echt met mijn ademhaling onder controle krijgen. Een kleine zuigzoen word net onder mijn sleutelbeen geplaatst. Daarna zetten zijn lippen de weg voort naar beneden. Hij gaat traag over mijn buik. De gevoelig huid rond mijn navel trekt het niet en mijn buik spant als een gek aan. Ik voel hem lachen tegen mijn buik aan. Hij zet expres een zuigzoen om mijn buik nog meer te pesten.

Eindelijk gaat hij verder naar beneden. Hij verdwijnt onder de dekens en ik voel al snel dat mijn broek uit gaat. Hij kust de binnenkant van mijn bovenbenen en hier en daar word een zuigzoen geplaatst. Ik word echt gek. Hij is echt mega aan het teasen. Het enige dat ik kan doen is zwaar ademen en een kreun onderdrukken. Want ja het is super awkward als iemand dit hoort. Volgens mij zit de deur niet eens op slot.

O my god volgens mij zit de deur niet op slot. Wat als iemand nu binnen komt?! "Jake" zeg ik verschrikt en iets meer buitenadem dan ik had verwacht. Hij gaat gewoon rustig verder. "Zit de deur op slot?" vraag ik proberend het er niet hijgend uit te krijgen. "Nee" zegt hij en direct daarna voel ik mijn onderbroek uit gaan. Fack. "Straks komt er iemand binnen" zeg ik en ik weet even niet of dat het geen is waar ik nu aan moet denken. "Daarom moet je stil zijn" zegt hij en kust mijn lies.

Eerst pest hij nog meer door niet het meest gevoelige deel te verwennen maar er alleen maar omheen te blijven. Het is frustrerend maar ook dat doet al genoeg met mijn lichaam om de lakens vast te grijpen. Ik doe echt moeite om geen geluid te maken, maar zodra zijn tong een aantal keer over mijn clit gaat houd ik het niet meer. Zowel gehijg als geluid verlaat mijn lippen.

In een heel snel moment is het lekkere gevoel weg en hangt Jake opeens boven me. "Wat zei ik nou over stil zijn?" zegt hij streng. "Als je niet stil kan zijn stop ik hoor" zegt hij met een arrogante grijns. "Sorry.." zeg ik en pers mijn lippen op elkaar om te laten zien dat ik nu echt stil zal zijn. Hij kijkt me even met geknepen ogen aan maar glijd dan toch weer naar beneden.

Met zijn armen rond mijn boven benen trekt hij me nog dichter naar zich toe. Zijn tempo is echt 10x sneller dan net en het duurt ook echt niet lang voordat ik mijn hoogte punt bereik. Een kreun kan ik echt niet bedwingen en ontsnapt van mijn lip waar ik hard op bijt. Hij kust mijn buik en komt weer terug omhoog.

Hij kijkt me lachend aan. "Denk maar niet dat we al klaar zijn" zegt hij en ik kijk hem bijna bang aan. Hij gaat recht op zitten en knoopt zijn broek open. Hij laat zijn broek en onderbroek zakken en leunt weer naar me toe. Uit reactie keek ik naar het plafond toen hij dat deed. "Kijken mag hè" zegt hij terwijl hij met zijn gezicht echt recht boven me zit. Hij geeft me een kus en kijkt me weer aan.

Zijn hand laat hij over mijn buik naar beneden glijden. Langzaam duwt hij zijn lid naar binnen. Hij geniet van mijn reactie. Ik was even vergeten hoe dit ook alweer voelde. Hoe fijn net voelde, zo niet fijn voelde dit. "Heb je al spijt?" lacht hij en voor ik antwoord kan geven, geeft hij al zijn eerste stoot. Hij moet lachen maar gaat daarna door. Hij maakt trage diepe bewegingen die na een tijdje toch wel goed voelen. Ik gooi mijn hoofd naar achter en de eerste kreun verlaat alweer mijn lippen. Jake legt snel zijn hand over mijn mond en zegt "sstt ik meen het echt dat je stil moet zijn".

Nadat hij dat zei voerde hij het tempo op. Hij houd zijn hand nog steeds op mijn mond. En misschien maar goed ook want dit had ik zelf echt niet meer onder controle. Hij begint ook steeds zwaarder te ademen en dat wind mij alleen maar meer op. 

Net op het moment dat ik dacht dat ik zou klaarkomen vertraagde hij het tempo weer. Mijn teleurstelling ziet hij duidelijk en hij moet lachen. "Sorry Char maar je moet nog even volhouden" zegt hij en hij begint mijn nek te kussen. Het maakte nu echt niet meer uit wat het tempo was. Ik kan gewoon niet meer. Het duurt ook niet lang voordat het bevrijdende gevoel over mijn lichaam gaat. Kort daarna was hij zelf ook klaar. Hij haalt zijn hand van mijn mond en kust me een paar keer voordat hij naast me komt liggen.

Ondanks dat ik het vet warm heb ga ik toch tegen hem aan liggen. Hij trekt zijn onderbroek en broek weer goed en trekt mijn been over hem heen. Het boeit me oprecht ook even niet dat ik hier alleen in m'n bh lig. Ik wil eigenlijk gewoon slapen op dit moment. Met zijn vingers gaat hij heen en weer over mijn been en met zijn andere hand gaat hij door mijn haar. Het voelt zo fijn. Ik kan wel uren zo blijven liggen.

Let me take control {18+}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu