Ik trek ook mijn onderbroek weer aan en ga opzoek naar mijn telefoon. Ik plof weer op bed en scrol wat door mijn telefoon heen. Jake komt weer de kamer binnen lopen en zet een glas water op het nachtkastje. Ik lig op mijn buik waardoor ik hem niet kan zien maar ik voel gewoon dat hij naar me kijkt en hij neemt ondertussen een paar slokken van zijn drinken.
Hij zet zijn glas naast de mijne en stapt ook weer op het bed. Hij gaat boven op me liggen en pakt mijn telefoon weg. "Wie zei dat je die weer aan mocht doen?" zegt hij in mijn oor terwijl zijn vingers de boven rand van mijn onderbroek volgen. "Ik dacht-" wil ik zeggen maar hij onderbreekt me. "Ik zei toch dat ik nog niet klaar was?" zegt hij en hij gaat overeind zitten.
Snel trekt hij mijn onderbroek uit. Hij zet zijn handen rond mijn heupen en trekt me omhoog. Ik ga automatisch op handen en knieën zitten. Hij leunt over me heen en duwt mijn schouders terug omlaag. "Houd die op het bed" zegt hij en ik begrijp eindelijk wat hij wilt. Ik word helemaal een soort zenuwachtig. Dit is een 'standje' die ik nog nooit heb gedaan en ik voel me best wel awkward bij het idee.
Hij laat zijn vingers over mijn rug naar achter glijden. Ik krijg het al gelijk helemaal warm en mijn ademhaling begint nu al aardig op te lopen. Het feit dat ik ook niet echt kan zien wat hij doet maakt me nog nerveuzer. Zijn aanrakingen laten tintelingen en kippenvel achter wat mijn hart sneller en sneller doet kloppen.
Zonder enige waarschuwing laat hij zijn lid er heel rustig in glijden. O damn dat voelt raar in deze houding. Hij heeft er gelijk ook al een flink tempo in zitten. Hij houd mijn heupen vast waardoor hij niet alleen het tempo kan bepalen maar ook de kracht die hij zet achter elke stoot.
Hij leunt wat naar voren en pakt met zijn rechterhand mijn linker schouder beed. Met zijn andere hand leunt hij tegen de muur. Hij versnelt het tempo steeds meer. Hij knijpt best hard in mijn schouder maar eerlijk gezegd kan ik niet echt op die pijn reageren. Ik zit meer met de pijn in mijn buik. Ik krijg bijna het gevoel als of ik het in mijn maag voel. Ik moet daar alleen niet te veel aan denken want die gedachten beginnen me misselijk te maken.
Hij vertraagt het tempo iets en focust meer met hoe diep hij gaat. Ik weet niet wat ik 'fijner' vind maar voor mijn gevoel is hij op dit moment ook echt totaal niet met mij bezig. Zijn hand die tegen de muur steunt verplaatst naar het bed en zijn hand van mijn schouder verplaatst naar mijn haar. Hij pakt zoveel mogelijk haar als dat hij kan en wikkelt het rond zijn hand voor meer grip.
Hij trekt me wat omhoog waardoor ik nu wel op mijn handen moet steunen. Daarna kantelt hij mijn hoofd naar achter waardoor ik hem zo goed als aankijk. "Wat denk je? Zou Dylan het ook zo doen?" zegt hij opeens. De blik in zijn ogen kan ik niet helemaal plaatsen, maar ik weet wel dat het me een naar gevoel geeft. Ik word gelijk echt extreem ongemakkelijk en ik weet niet zo goed wat ik moet doen.
Hij haalt zijn hand uit mijn haar en pakt mijn kin vast zodat ik nog niet mijn hoofd terug omlaag kan doen. "Je bent van mij oké?" zegt hij streng en geeft me een kus op mijn mond. Ik merk nu pas dat hij even gestopt was met bewegen, maar zodra zijn lippen de mijne verlaten en hij nog even goed kijkt of ik hem wel echt aankijk na onze kus, begint hij weer en dat op een tempo dat ik niet kan volgen.
Hij gaat weer overeind zitten en verplaatst zijn handen weer rond mijn heupen. Ik hoor hem af en toe zacht "Fack..." zeggen maar eerlijk gezegd kan ik hier niet meer zo van genieten. Ik durf er alleen niks van te zeggen. Ik hoop maar gewoon dat het snel voorbij is.
Het duurt gelukkig ook niet lang meer. Hij staat gelijk op en pakt zijn glas drinken. Ik draai me gelijk om en ga zitten op bed. Ik voel me veel te ongemakkelijk in die positie. Ik pak ook mijn drinken en drink stil mijn water. Jake kijkt me constant aan en gaat naast me op bed zitten. Hij haalt een pluk haar uit mijn gezicht en strijkt hem achter mijn oor. Ik durf hem amper aan te kijken.
Met zijn duim streelt hij wat over mijn wang. Na een korte tijd pakt hij mijn glas uit mijn handen en zet hem terug op het nachtkastje. Hij drukt zijn lippen tegen de mijne en duwt me naar achter. Hij gaat boven op me liggen en vouwt zijn vingers in de mijne. Hij verplaatst onze handen weer boven mijn hoofd en zoent me gepassioneerd. Zo naar en ongemakkelijk zoals ik me 5 minuten geleden voelde, zo comfortabel en fijn voel ik me nu.
"Zullen we anders maar gaan slapen?" vraagt hij nadat hij zich los maakt na enkele minuten. Ik knik alleen maar ja. Hij moet glimlachen en bewondert een tijdje mijn gezicht. Daarna geeft hij nog kort een kus, laat mijn handen los en rolt hij naast me op bed. Ik ga goed liggen op mijn helft van het bed en hij pakt de dekens die ondertussen aan zijn kant van het bed op de grond waren gevallen. Sierlijk gooit hij het deken terug op bed en legt hem goed over mij heen. Daarna maakt hij zichzelf er comfortabel onder en vouwt zijn lichaam om de mijne heen. Hoe warm ik het eigenlijk ook heb, zijn lichaam voelt veilig en vertrouwt. Het boeit me op dit moment ook helemaal niet dat ik nog naakt lig, ik ben gewoon moe en ik wil slapen.
JE LEEST
Let me take control {18+}
RomanceWeer zo'n cliché verhaal, of toch niet? 18+ Voltooid! Let op! Kan groftaalgebruik en seksueel getinte hoofdstukken bevatten. Er mag niks gekopieerd worden van dit boek, gebeurt dit wel, moet ik dit helaas melden bij Wattpad.