Hoofdstuk 35

7.9K 69 7
                                    

*Tip luister de muziek met je oortjes in tijdens het lezen!
—————————————————————————

Hij stopt even en kijkt me grijnzend aan. "Wat?" vraag ik ligt buitenadem. Zijn grijns wordt alleen maar groter en de lust in zijn ogen is bijna als vuur. Hij plant zijn lippen weer op de mijne en de gepassioneerde kus gaat al snel over in een ruige zoen. Zijn handen verkennen mijn hele bovenlichaam onder de trui die ik aan heb. Hij komt volledig boven me hangen.

Het duurt niet lang of hij is bezig om me uit die trui te krijgen. Het ging allemaal zo snel dat als ik had willen tegenstribbelen het niet eens kon, maar stiekem was ik ook wel benieuwd wat hierna kwam. Toen mijn trui uit was begon hij me weer heftig te zoenen, ik moest moeite doen om zijn tempo bij te houden. Ons huid op huid contact, doordat we allebei nu shirtloos zijn, voelt goed. Ik was aan de ene kant wel blij dat die heette trui uit was, maar aan de andere kant was ik me er heel erg van bewust dat dit de eerste keer is dat een jonge, of überhaupt iemand, mij zo "naakt" zal zien. Naja naakt, in m'n bh. En dan is het ook nog gelijk freaking Jake Parker.

Hij stopt even zodat ik op adem kan komen en ondertussen bewondert hij mijn bijna ontblote bovenlichaam. Ik voel dat ik rood word van schaamte, ik wilde me bedekken, zorgen dat hij me niet ziet. Maar zodra ik met mijn handen ook maar een beetje mijn lichaam wil bedekken pakt hij mijn polsen vast en drukt hij ze ruw tegen het bed aan. Hij schudt met een ondeugende blik langzaam nee. Hij geeft me een kus en baant zich een weg naar beneden.

Hij slaat geen stukje huid over. Hij geeft mijn borsten wat meer aandacht maar hij kan niet veel doen met mijn bh nog in de weg. Hij gaat door naar mijn buik. Het één na het andere zachte kreuntje verlaat mijn lippen. Ik heb er geen controle meer over. Hoe lager hij komt hoe erger het word. Voor ik het wist had hij zijn vingers onder de rand van de boxer zitten die ik aan heb en in één sierlijke beweging trekt hij zowel de joggingsbroek als de boxer uit.

Ik wist niet wat me overkwam. Lig ik serieus in alleen nog mijn bh op het bed van Jake facking Parker?!?! Hij geeft me weinig tijd om na te denken over de situatie. Hij begint met het verwennen van de binnenkant van mijn dijen en baant zich langzaam een weg naar boven. Ik voel al zijn warme adem tegen mijn vagina aankomen en al snel zijn hele mond. Zijn tong gaat al snel aan het werk. Hij kust, likt, zuigt en soms zelfs een heel zacht bijtje. Met 1 hand masseert hij mijn borst, met zijn andere hand houdt hij mijn heup vast.

Ik gooi mijn hoofd naar achter en de zachte kreuntjes veranderen in hardere kreunen. Ik houd alles vast wat ik vast kan houden. Ik was er bijna, tot hij opeens stopte. "Wacht tot ik zeg dat je mag" zegt hij half buitenadem op een lage intimiderende toon. Hij gaat weer verder en ik wist niet zo goed wat ik moest doen. Waarom zei die dat? Wat gebeurt er als ik.. zeg maar... wel klaarkom en ik mocht nog niet?

Na een paar tellen kon ik echt niet meer. "Jake..." kreunde ik. Ik wilde het niet, ik schaamde me ervoor dat ik zijn naam zo riep. "Oké oké je mag" zegt hij lacherig en gaat weer door. Ik voel elke spier in mijn lichaam aanspannen, een lading van genot gaat over mijn lichaam heen en alles ontspant. Jake baande zich met kusjes weer een weg naar boven en geeft nog een paar langere kusjes in mijn nek. En uiteindelijk nog één op mijn mond.

"Nou dat was fun" zegt hij droog en hij springt op. "Ik ben zo terug" zegt hij en hij loopt snel weg. Ik had hem amper gehoord en ik kon niet na denken over het feit dat het best raar is hoe hij weg ging, ik lag nog licht na te zweette van net. Dan besef ik me opeens dat ik daar nog zo goed als naakt lig. Ik zoek snel de boxer en broek. Ze lagen ergens aan de andere kant van de kamer. Ik had niet eens door dat hij ze zover had gegooid. Ik loop er snel heen en trek het snel weer aan. Waar is die verdomde trui...

Pov Jake

Godverdomme, ja dat krijg je ervan als je iemand verwend en je mag zelf niet mee doen. Ik kijk naar m'n boner en ren snel een badkamer in aan het einde van de gang. Ik ga dit niet doen in m'n eigen badkamer, ze hoeft niet te horen hoe ik mezelf aftrek.

Een tijdje later kom ik terug de kamer in. Charlotte ligt nog een beetje uitgeput op het bed. Ze zat zonder trui, en ik zag denk ik al waarom. Vanaf de deuropening zie ik de trui onder het bed liggen. Meh ik vertel het wel niet. Het is wel een leuk uitzicht.

Ik loop weer naar het bed en pak mijn glas wijn, even mijn mond spoelen, en spring weer naast der op bed. Ik hoor dat ze nog niet volledig op adem is. "Was het zo heftig?" vraag ik plagend. Ze kijkt me aan en geeft me alleen een licht uitdagende glimlach, als of ze geen energie had om een opmerking terug te geven. Ik moet lachen. Ze is wel schattig..

"Je komt over als een heel onschuldig, verlegen, onzeker meisje, maar stiekem heb je wel een beetje pit en ben je wel een klein beetje een freak op dit vlak" zeg ik met een kleine uitdagende ondertoon. "Wat bedoel je?" vraagt ze niet begrijpend wat ik bedoel. "Dat je deed wat ik zei. En de manier hoe je mijn naam riep" zeg ik en ik word alweer bijna geil als ik er aan terug denk. Ik zie dat ze enorm begint te blozen. "Dit gaat nog leuk worden.." zeg ik zacht, meer tegen mezelf dan naar haar bedoelt.

Let me take control {18+}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu