"Je bent in slaap aan het vallen hè" zegt Jake opeens en zijn stem verbreekt de lange stilte die was ontstaan. Alleen het geluid van zijn hartslag en rustgevende ademhaling was voor een lange tijd te horen. "Hmm?" zeg ik vermoeid, omdat ik inderdaad in slaap aan het vallen ben. "Zie je wel" zegt hij op een wat hardere toon. Nog voordat ik een reactie kan geven begint hij me te kietelen. Zijn vingers schieten over mijn hele lichaam.
"Stop! Stop!" probeer ik uit de roepen. "Ik ben wakker! Ik ben wakker!" schreeuw ik en ik doe een poging om zijn handen weg te duwen. Maar tevergeefs, hij is daar te sterk voor. Ik rol van hem af in de hoop dat hij dan stopt, maar nee. "Jake! Stop!" schreeuw ik nog steeds. Ik krijg gewoon buikpijn van het lachen. Hoe meer moeite ik doe om vrij te komen, des te harde hij moet lachen. Hij weet dat ik niet tegen hem op kan. "Oké oké" lacht hij en hij stopt eindelijk.
Hij blijft nog even boven me hangen en met zijn vingers volgt hij de zijkant van mijn gezicht. Hij kijkt me lang aan met een glimlachje die ik niet helemaal kan plaatsen. "Wat?" zeg ik bijna ongemakkelijk. "Niks" zegt hij zacht en ik zie dat hij een grotere lach probeert te bedwingen. "Jawel, zeg" zeg ik nieuwsgierig. "Ja gewoon, dat je zo mooi bent" zegt hij. Ik vouw mijn handen gelijk voor mij gezicht als ik voel dat ik echt extreem rood begin te worden. Hij begint te lachen. "En je bent zo schattig als je verlegen bent" gaat hij dan verder. "Houd op" zeg ik met nog steeds mijn handen voor mijn gezicht.
"Hoezo?" zegt hij lacherig. "Het is toch zo?" voegt hij eraan toe. Hij haalt mijn handen weg en legt ze naast me neer. "Nee.." zeg ik zacht en ik durf hem niet aan te kijken. "Jawel" zegt hij en hij geeft allemaal kleine kusjes op mijn hele gezicht. "Oké oké oké, kunnen we dan nu die film gaan kijken" zeg ik en ik probeer zijn gezicht weg te duwen. "Is goed" zegt hij en hij duwt nog een lange kus op mijn lippen. Ik pak zijn gezicht en druk mijn lippen weer op die van hem als hij ze los laat. Het duurt niet lang voor onze tongen elkaar vinden en om elkaar heen rollen.
Mijn handen laat ik over zijn lichaam gaan en nog net voordat ik zijn shirt mee terug naar boven kan trekken stopt hij me en haalt hij zijn mond van de mijne. "Nee nee, we gaan film kijken" zegt hij met een plagende blik en hij gaat naast me liggen. Ik laat mijn hoofd op het kussen vallen en zucht extra hard. "Als je liever keihard geneukt wilt worden en alle hoeken van deze kamer wilt zien mag je het ook zeggen hoor" zegt hij op een serieuze toon en hij kijkt me weer aan om mijn reactie te kunnen zien. Ik schud gelijk mijn hoofd. "Uhm nee de film is prima" zeg ik snel.
Hij begint hard te lachen. "Dat dacht ik al" zegt hij en hij gaat overeind zitten. Hij pakt de fles champagne en popt de kurk door de kamer heen. Ik schrik van het geluid doordat ik nog even zat na te denken over zijn opmerking. Gelukkig zag hij het niet, anders was er nog wel weer zo'n opmerking geweest. "Alsjeblieft madam" zegt hij en overhandigt mij een glas. Hij schenkt voor zichzelf ook een glas in. "Op deze date dan maar" zegt hij en hij steekt zijn glas in de lucht. "Op deze date" herhaal ik en ik tik mijn glas tegen die van hem aan. Hij geeft me eerst een kus voordat we een slok kunnen nemen van de champagne.
"Welke film gaan we kijken?" vraag ik dan nieuwsgierig en ik neem nog een slok. "Deze?" zegt hij en hij wijst een actie film aan. "Ja is goed" zeg ik en ik kruip alvast tegen hem aan. Hij start de film en ook hij gaat wat meer onderuit liggen. Hij slaat een arm om me heen en trekt me nog steviger tegen zich aan. Hij werpt me een lieve glimlach en focust zich dan op de film.
"Hé char" zegt hij dan opeens na een tijdje. "Hmm?" zeg ik en ik kijk hem aan. "Kan je je nog de eerste keer bij mij thuis herinneren?" zegt hij en ik zie dat er een lachje op zijn gezicht ontstaat. "Welke eerste keer?" vraag ik als ik niet helemaal snap welke eerste keer hij bedoelt. "Echt de aller eerste keer dat je bij mij thuis kwam, met je moeder toen" zegt hij. "Oh ja" zeg ik en ik schaam me al als ik eraan terug denk. Hij begint alleen maar te lachen. "Wat?" zeg ik niet helemaal begrijpende wat er zo grappig is.
"Dit is exact dezelfde film als die we toen keken" zegt hij en hij wacht op mijn reactie. "Nee!" zeg ik en ik sla mijn hand voor mijn mond. "Ik dacht toen al dat je de film niet eens keek" zegt hij lachend. "Ja ik was zo nerveus.." zeg ik op een bijna beschamende toon. "I know" antwoordt hij. "Toen had je voor het eerst gezoend toch?" gaat hij verder. "Waarom brengen we deze memorie terug" zeg ik in de hoop dat we van onderwerp veranderen. "Gewoon, ik vind het zo grappig" zegt hij en hij moet weer lachen als hij eraan terug denkt. "Hoezo?" vraag ik. "Ja gewoon, hoe nerveus enzo je toen was en kijk waar we nu zitten. En het mooie is, je kan nu soms nog steeds zo zenuwachtig en nerveus zijn" zegt hij en hij pakt mijn hand vast.
"Ja ha ha, kunnen we nu de film verder kijken? Ik heb hem nog niet gezien" zeg ik en hoe serieus ik dit ook wilde zeggen, we schieten allebei in de lach. Ik ga weer goed tegen hem aan liggen en vouw mijn lichaam om hem heen. Ik speel een beetje met zijn shirt en probeer mijn aandacht weer bij de film te houden. Maar heel eerlijk gezegd vind ik de film best saai. En aangezien we nu een stukje hebben gemist snap ik het gelijk al niet meer.
Ik laat mijn hand van boven naar beneden over zijn buik gaan. Hij geeft er niet echt een reactie op dus ik laat mijn hand wat verder naar beneden glijden. Ik duw zijn shirt ietsjes omhoog en ga met mijn nagels over het stukje huid dat nu zichtbaar is. Hij pakt mijn pols vast en haalt mijn hand van zijn buik. "Dat kietelt" is het enige dat hij zegt en hij legt mijn hand weer terug. Oké dat dus niet doen.
Ik speel een beetje met de onderkant van zijn shirt, maar het enige waar ik mij eerlijk gezegd op kan focussen is zijn broek. Ik wil eigenlijk met mijn hand onder de rand van zijn joggingbroek gaan, maar ik twijfel nog even. Ik durf het eigenlijk niet. Ik rust dan mijn hand op dat stukje blote huid waardoor mijn vinger toppen net aan onder de rand van zijn broek zitten.
Na een paar tellen laat ik mijn hand iets verder naar beneden zakken. Ik voel al dat ik net over de rand van zijn onderbroek zit. Hij geeft er nog steeds geen reactie op, dus ik ga weer iets verder. Ik voel al dat ik tegen een bobbel aan kom. Oké Char als je nu verder naar beneden gaat weet je wat ervan gaat komen. Gaan we dat echt doen?
Ik twijfel even maar ik laat toch mijn hand over de bobbel glijden. Ondanks dat er nog een onderbroek tussen zit kan ik precies zijn lid voelen. Ik volg hem met mijn hand van boven naar beneden. Ik hoor Jake een zachte kreun geven en hij gaat zich een beetje verliggen. Ik voel onder mijn hand dat zijn lid stijf begint te worden. "Wat denk je dat je aan het doen bent" hoor ik Jake dan zeggen. Ik kan alleen maar giechelen. Hij verplaatst zijn eigen hand ook in zijn broek en pakt mijn hand vast. Hij schuift onze handen iets terug en gaat dan onder de rand van zijn onderbroek. Hij haalt zijn eigen hand weer weg en wacht dan af.
Hierdoor ben ik alweer gestopt met giechelen en twijfel ik even of ik mijn hand ga verplaatsen. Ik til mijn lichaam wat op en steun op mijn andere hand waardoor ik niet meer op hem lig. Ik durf het bijna niet maar ik kijk hem even aan. "Dit wilde je toch" zegt hij en hij verplaatst zijn handen achter zijn hoofd. Ik kijk weer naar mijn arm die nog steeds in zijn broek zit en verplaats maar hand naar voren, over zijn lid heen.
"Hier, maak ik het je nog makkelijker" zegt hij en hij haalt zijn heupen wat omhoog en schuift zijn broek en onderbroek een stuk omlaag. Ik moet even wennen aan het beeld van zijn lid in mijn hand. Ik vind het een naar idee dat mijn hand nu zo klein lijkt. "Doe nou niet als of je het voor het eerst ziet" zegt Jake lachend. Ik zet me er gewoon overheen en beweeg mijn hand op en neer. Als zijn lid bijna helemaal stijf is stop ik. Ik kijk Jake aan en hij kijkt afwachtend terug.
Snel doe ik mijn broek en onderbroek uit. Jake kijkt me verbaasd aan. Ik twijfel even wat ik nu ga doen. "Mag ik-" begin ik maar ik durf het bijna niet te zeggen. "Hé doe wat je wilde doen, het is jouw feestje. Ik ben wel benieuwd" zegt hij dan en hij legt de laptop opzij. Ik klim bovenop hem. "Dat mag je ook zelf doen" zegt hij als hij ziet dat ik even twijfel hoe ik dit ga doen. Ik pak zijn lid vast en ga er rustig op zitten. Traag en soepel glijd hij naar binnen. Een zachte kreun van genot verlaat mijn lippen. Jake zet zijn handen op mijn heupen. "En nu?" vraagt hij met een arrogante grijns.
JE LEEST
Let me take control {18+}
RomanceWeer zo'n cliché verhaal, of toch niet? 18+ Voltooid! Let op! Kan groftaalgebruik en seksueel getinte hoofdstukken bevatten. Er mag niks gekopieerd worden van dit boek, gebeurt dit wel, moet ik dit helaas melden bij Wattpad.