Ik had echt verwacht dat ik moeite zou hebben met inslaap vallen, maar ik was echt zo weg. Ik had de meiden ook totaal niet terug horen komen vannacht. "Jij blijft hier toch Charlotte?" vraagt Jasmijn terwijl ze haar ski kleding aantrekt. "Ja ik ga mezelf niet nog meer verwonden op die berg" zeg ik lachend en pak mijn telefoon erbij. "Ja ik snap je wel hoor. Ik ga ook niet meer maar ik ga hangen bij een ski tent" zegt Melissa terwijl ze haar lipgloss op doet. "Nee je gaat een jongen aflebberen bedoel je" zegt Jasmijn. Lachend nemen we afscheid en ze lopen de kamer uit.
Ik zie het echt niet zitten om nog een keer de dood in de ogen te kijken tijdens het skiën, en ik heb ook geen zin om weer zo awkward bij Melissa te zitten met al die mensen. Ik vermaak me nog beter hier op de kamer met mijn Netflix.
Ik draai me weer om in bed en maak mezelf comfortabel. Ik scrol wat door mijn insta en besluit daarna toch echt mijn Netflix te openen. Ik was al zo slim geweest om wat films te downloaden en wat afleveringen van mijn serie. Ik had het eigenlijk gedaan voor in de bus maar het komt nu ook wel goed uit.
Ik hoor al vrij snel de deur weer open gaan. "Zijn jullie nu al wat vergeten?" vraag ik lachend zonder op te kijken. Het blijft stil. Ik ga er vanuit dat het Melissa en Jasmijn zijn dus ik ga niks vermoedend verder met mijn aflevering van Outlander. Ik schrik als ik opeens iemand bij me in bed voel stappen.
Ik voel een warm lichaam om me heen krullen en een hese stem zegt "goedemorgen schoonheid". Ik voel een kleine opluchting als ik hoor dat het Jake is. Hij geeft me een kus op mijn wang en begraaft zijn hoofd in mijn nek. "Wat doe je hier?" vraag ik en ik klik mijn telefoon uit. "Ik zag dat je niet met je vriendinnen mee ging skiën dus ik dacht ik kom je wel vergezellen" zegt hij en trek me nog dichter tegen zich aan. Een gevoel van genot en veiligheid stroomt door mijn lichaam. Mijn gedachtes over hem na gister spoelde zo weg.
Pov Jake
"Stace ik moet echt gaan nu" zeg ik terwijl ik haar geïrriteerd aan kijk. "Nou ga dan" zegt ze plagend. "Geef me shirt dan" zeg ik. "Nee.." zegt ze uitdagend. "Ik heb hier oprecht geen zin in" zeg ik en ga voor der staan. "Please mag ik hem aan houden" zegt ze smekend. "Je hebt hem de hele nacht al aan kunnen hebben, kom op" zeg ik geïrriteerd. "Ik kan je gedachten wel veranderen" zegt ze en ze maakt mijn riem los.
"Stace kom op, ik wi-" ik kan mijn zin niet eens af maken. Voor ik het wist had ze hem al in der mond. Een kreun glijd van mijn lippen. Ik geef me er al snel in over en laat het gewoon gebeuren. Ik pak der haar ruw vast en bepaal het tempo.
Na enkele minuten ben ik op mijn max. Ze trekt zich terug en kijkt me arrogant aan terwijl ze der mond af veegt. "Best je mag hem aan houden, maar ik wil hem wel terug" zeg ik terwijl ik mijn onderbroek en broek weer goed doe. Ze kijkt me plezierig aan. Ik rol met mijn ogen en loop de kamer uit.
Ik zie de vriendinnen van Charlotte hun kamer uitlopen zonder Charlotte. Ze hebben beide hun skikleding aan. Gelukkig zien ze me niet de kamer van Stacey uit komen. Ik wacht enkele tellen om er zeker van te zijn dat Charlotte hun niet nog achterna gaat.
Als ze niet haar kamer uit komt besluit ik er naar toe te gaan. Kijken of ik alles van gister een beetje kan goed maken. Tenslotte is vanavond het 18+ feestje en ik wil wel even zeker weten dat het goed is tussen ons en ze geen domme dingen gaat doen vanavond.
Ik doe rustig de deur open en zie dat ze opgekruld in der bed ligt. Het ziet er heel erg cozy en comfortabel uit. "Zijn jullie nu al wat vergeten?" zegt ze zonder om te kijken. Ik moet een lachje onderdrukken en loop naar der toe. Ze verstijft als ik de dekens op til en bij der ga liggen. Ik pak der vast en trek der stevig tegen me aan. Haar kleine lijfje ontspand snel en voelt fijn tegen de mijne aan.
"Goedemorgen schoonheid" zeg ik in der oor en geef der een kus. Ik begraaf mijn hoofd in der nek. Haar haar ruikt zo lekker, die geur had ik echt gemist. Elk signaal in m'n lichaam zegt dat ik daar weg moet, maar een gevoel van genoegen is te groot om nu weg te gaan uit deze situatie. "Wat doe je hier?" vraagt ze op een manier dat ze het bijna niet durft te vragen omdat ze bang is dat ik der los laat. Maar los laten is het laatste dat ik nu zou willen doen.
"Ik zag dat je niet met je vriendinnen mee ging skiën dus ik dacht ik kom je wel vergezellen" zeg ik en trek der nog dichter naar me toe. Dit is echt niet iets wat ik snel doe, ik weet ook niet waar dit opeens vandaan komt maar het voelt zo intens goed. Ik vergeet gewoon even alles, ik zet mijn hele ego opzij en stel me extreem kwetsbaar op op dit moment. Ik vind het bijna eng maar het is fijn. Ze wikkelt haar armen rond de mijne en ik pak ze stevig vast. Enkele minuten liggen we zo van elkaar te genieten. Ik kan wel in slaap vallen op dit moment.
"Sorry van gister... ik had dat niet mogen doen.." zeg ik na een tijdje. Ze draait zich in mijn armen om waardoor ze nu met der gezicht naar mij ligt. Haar mooie groene ogen kijken me diep aan. "Maakt niet uit" zegt ze bijna verlegen en ze kijkt naar mijn blote borst. Met haar vingers maakt ze cirkeltjes.
"Gelukkig.." zeg ik en strijk een pluk haar uit der gezicht naar achter. Ik bewonder haar perfecte gezichtje en kan het gewoon niet laten. Ik moet het gewoon zoenen. Ik lift rustig haar hoofd wat omhoog waardoor ze me weer aan kijkt. Ik glimlacht en leun langzaam naar voren. Onze lippen raken elkaar zacht. Langzaam openen we allebei ons mond en onze tongen raken elkaar rustig aan. Het is een lange gepassioneerde zoen. Ik heb niet eens de nijging om haar kleding van der lijf te rukken en der keihard te neuken. Het is allemaal gewoon rustig en teder.
Ze trekt zich even terug. Ze is een beetje buiten adem en ik zie dat der lippen lichtelijk gezwollen zijn. Ik wil ze zo graag weer proeven. Ze glimlacht lief waardoor ik ook moet glimlachen. Ik trek der weer naar me toe en zet onze zoen voort. Ik draai ons half waardoor ik nu boven der hang. Haar handen glijden door mijn haar, het voelt fijn.
Pov Charlotte
Alles van gister ben ik op dit moment vergeten. Ik leef echt even alleen in dit moment. Het voelt zo goed. Ik wil meer. Ik wil dat zijn handen mijn lichaam verkennen. Ik wil zijn lippen op elk plekje van mijn lichaam voelen. Ik wil hem in me voelen.
Ondanks dat zijn bovenlijf over me heen hangt liggen zijn benen nog naast de mijne. Ik voel dat hij zich wilt verplaatsten en zijn benen tussen de mijne wilt leggen. Ik vouw mijn benen rond zijn middel en hij laat zijn lichaam meer op de mijne rusten.
Onze zoen word al iets heftiger. Het doet me denken aan de nacht van mijn eerste keer. Ik wilde toen zo graag meer. En dat gevoel heb ik nu ook. Ik maak me weer van hem los. Hij kijkt me afwachtend aan. Ik durf het bijna niet te zeggen. "Jake.." begin ik. "Ja?" vraagt hij en het lijkt als of hij al weet waar ik heen wil, maar hij wilt het me gewoon horen zeggen. "Ik wil.." meer kan ik niet zeggen. "Wat wil je?" vraagt hij heel goed wetende wat ik bedoel. "Jouw.." zeg ik zacht.
JE LEEST
Let me take control {18+}
RomanceWeer zo'n cliché verhaal, of toch niet? 18+ Voltooid! Let op! Kan groftaalgebruik en seksueel getinte hoofdstukken bevatten. Er mag niks gekopieerd worden van dit boek, gebeurt dit wel, moet ik dit helaas melden bij Wattpad.