*Tip luister de muziek met oortjes in tijdens het lezen!
—————————————————————————Zijn handen verkennen ondertussen lustig mijn lichaam. De zoen word steeds heftiger en agressiever. Ik heb moeite met het tempo bijhouden en mijn gedachte zijn er ook niet echt bij. Zijn vingers op mijn lichaam zijn te afleidend. Een kleine kreun ontsnapt tussen onze zoen door als hij mijn borst masseert. Ik voel hem grijnzen tegen mijn mond aan waardoor de zoen word onderbroken. Ik merk nu dat mijn ademhaling al op het niveau ligt als of ik een marathon heb gerend.
Hij kijkt me lustig aan en geeft me een kus. Ik wil meer maar hij bijt op mijn onder lip. Hij trekt er zacht aan en laat hem los. Hij begint weer te grijnzen als hij mijn speelse uitdrukking ziet. Zijn lippen vinden snel mijn hals en hij maakt snel zijn weg naar beneden. Zijn handen gaan nog steeds lustig over mijn lichaam en ik kan hier en daar een zachte kreun niet bedwingen. Het feit dat mijn armen nog steeds vast zitten maakt het allemaal niet makkelijker.
Als hij bij mijn onderbuik aankomt stopt hij even. Hij zet kleine, tedere kusjes onder mijn navel en kijkt me ondertussen aan. Zijn handen verplaatsen traag naar mijn heupen en zijn mond gaat steeds verder naar beneden. Als hij zijn lippen traag rond mijn clit vouwen sluit ik mijn ogen en maak ik mijn rug hol. Een kreun verlaat mijn mond en ik heb zelf niet eens door hoe hard het wel niet was.
Zijn handen masseren mijn heupen wat het gek genoeg allemaal nog intenser doet voelen. Mijn lichaam beweegt alle kanten op. Het liefst zou ik nu de lakens of zijn haar willen vastpakken. Hoe meer ik mijn lichaam beweeg, hoe harder hij in mijn heupen knijpt om me stil te houden. Hij begint zijn tong sneller te bewegen en ik voel mijn onderbuik een aantal keer ongecontroleerd aanspannen.
Hij laat één kant van mijn heupen los en glijd met die hand over mijn onderbuik naar beneden. Hij laat zijn vingers onder zijn tong door, over mijn clit naar beneden glijden. Traag duwt hij twee vingers naar binnen. Ik adem hoorbaar in en maak mijn rug nog holler dan net. Zijn vingers volgen het tempo van zijn mond en ik kan het niet helpen maar mijn benen druk ik automatisch dicht door het overweldigende gevoel. "Houd je benen open prinses, anders zorg ik ervoor dat je ze niet dicht kunt doen.." zegt hij en bij die woorden schieten er gelijk tintelingen over mijn lijf.
Ik hoor hem grijnzen en voor ik het weet zit zijn mond alweer op mijn gevoelige deel. Zijn mond en vingers gaan nog een tempo omhoog en ik houd het nu echt niet meer stil. Ik probeer nog af en toe op mijn lip te bijten maar het helpt echt niks. Ik ben nog niet eens op mijn max of hij stopt. Hij verplaatst zich snel naar boven en voor ik het weet hangt hij boven me. "Fack Char..." zegt hij hees en kust me lustig. Met een soepele beweging keert hij me op mijn buik.
Vluchtig maakt hij de riem rond mijn polsen los. Mijn armen moeten even wennen aan de normale bloedstroom maar dat maakt Jake niks uit. Hij trekt mijn heupen omhoog en ik steun op mijn knieën. De duwende hand op mijn schouder geeft me al genoeg informatie dat ik mijn schouders op het bed moet houden. Ik hoor dat hij zijn broek open maakt en het maakt me bijna zenuwachtig.
Met één hand op mijn heup laat hij hem erin glijden. Een kreun verlaat mijn lippen en ik duw mijn gezicht in het bed. Ook uit zijn mond komt een kreun waardoor ik op mijn lip begin te bijten. Ook zijn andere hand legt hij op mijn heup. Hij begint met korte, snelle bewegingen. Ik grijp de dekens stevig vast en adem zwaar. Hij kreunt zacht bij elke stoot die hij geeft en zegt af en toe dingen die bijna niet te verstaan zijn. Ik heb moeite met zo lang dit tempo aanhouden en het verbaasd me dat het hem wel lukt.
"Fack.." hoor ik hem dan zeggen en hij gaat traag naar achter en schuift hem er net zo traag terug in. Hij stopt met bewegen en leunt naar voor. Hij laat zijn hand door mijn haar gaan en grijpt een goede pluk vast. Hij trekt mijn gezicht uit de dekens. "Ik wil dat je naar jezelf kijkt" zegt hij in mijn oor. Ik kijk naar voren en ik merk nu pas dat we zo gedraaid zijn op het bed dat ik recht tegen over de spiegel lig. Ik kijk naar hoe Jake over me heen hangt en me arrogant aankijkt via de spiegel. "Ik wil dat je ziet hoe erg je hiervan geniet" zegt hij en trekt me zo hard omhoog dat ik wel op mijn handen moet gaan steunen.
Hij begint weer rustig zijn heupen te bewegen. Traag naar achter, traag naar voor, net niet eruit. Ik durf bijna geen geluid of gezichtsuitdrukking meer te maken. Ik kijk ook niet naar mezelf maar naar hem. "Ah niet zo verlegen opeens" zegt hij in mijn oor en houd mijn haar nog steviger vast. Door zijn trage bewegingen kan ik precies voelen hoe diep hij gaat. Hij begint het door te krijgen en duwt zich extra diep naar binnen. Ik kan geen kreun meer binnen houden. "Goed zo" zegt hij, laat mijn haar los en hij gaat weer overeind zitten. Hij pakt mijn heupen weer vast en houd het trage diepe tempo nog even aan.
Hij kijkt geconcentreerd naar wat hij doet en begint zwaarder te ademen. Ik probeer mijn focus op hem te houden, ik vind het vet ongemakkelijk om naar mezelf te kijken. Hij begint het tempo op te voeren. Hij heeft mijn heupen stevig vast voor extra grip en ik zie nu aan mijn eigen gezicht dat ik steeds dichtbij mijn max kom. Ik zie ook aan hem dat ik niet de enige ben. "Char.." zegt hij tussen zijn zware adem door. "Ik wil dat je komt" zegt hij en hij versnelt het tempo nog meer. Mijn gekreun kan het tempo van onze heupen niet bijhouden. "Kom Char" zegt hij. "Kom.." zegt hij en ik hoor aan zijn stem dat het hem helpt met zijn eigen hoogte punt.
"Kom.. kom.." zegt hij en mijn lichaam doet precies wat hij zegt. "Fack..." zegt hij zacht en hij duwt zich nog een aantal keer naar binnen. Hij hijgt dan nog even uit en ik ga zitten. "Oh wacht maar" zegt hij buitenadem en loopt snel naar de badkamer. "Hier" zegt hij als hij terug is met een handdoek. "We willen geen vlekken achterlaten" zegt hij serieus en ik moet hem daar wel gelijk in geven. Dat is een beetje awkward in een hotelkamer.
"Wil je anders even douche?" vraagt hij dan. "Alleen" voegt hij er nog aan toe. Ik knik ja en sta dan op. Ik ga echt gelijk weer zitten als ik voel dat mijn benen als pudding aan voelen. Jake begint te lachen. "Lekkere tril beentjes?" merkt hij op. Ik kijk hem met een licht geïrriteerd hoofd aan. "Sorry.." zegt hij en laat zijn hand over mijn gezicht glijden.
Hij pakt een badjas en slaat deze om mijn naakte lijf heen. "Dan ga ik eerst even douche, kan jij even bijkomen" zegt hij en steekt zijn tong plagend uit. Ik rol mijn ogen en knoop de badjas dicht. Ik hoor hem zuchten en ik kijk verbaasd op. "Mag ik je één tip geven? Dat met je ogen rollen is één van de vele redenen waarom ik je al veel eerder een lesje had willen leren, dus ik stel voor dat je dat niet meer doet" zegt hij serieus. Ik knik snel begrijpend naar hem en hij loopt tevreden naar de badkamer. Dat willen we niet snel nog een keer mee maken...
JE LEEST
Let me take control {18+}
RomansaWeer zo'n cliché verhaal, of toch niet? 18+ Voltooid! Let op! Kan groftaalgebruik en seksueel getinte hoofdstukken bevatten. Er mag niks gekopieerd worden van dit boek, gebeurt dit wel, moet ik dit helaas melden bij Wattpad.