*Tip luister de muziek met oortjes in tijdens het lezen!
———————————————————————————Ik zet mijn handen op zijn borstkas en beweeg voorzichtig op en neer. Het is opeens zo anders als je zelf moet bewegen. Jake masseert mijn heupen en helpt ondertussen met zijn handen de beweging die ik maak. Het voelt zo goed. Eindelijk de beweging en het tempo dat precies goed voelt voor mij.
"Kom is" zegt Jake en hij leunt naar voren. Zijn vingers glijden over mijn bovenlijf en mijn pyjama shirt beland op de grond. "Dat is beter" zegt hij en hij begint me te kussen op mijn sleutelbeen. De één na de andere zachte kreun verlaat mijn mond. Mijn vingers strijken door zijn haar. Hij houd een arm rond mijn middel en elke beweging die ik naar beneden maak zet hij nog wat extra kracht op. Zijn andere hand gaat via mijn rug omhoog, onder mijn haar door, naar de achterkant van mijn hoofd. Hij trek zacht aan mijn haar en kantelt mijn hoofd wat naar achter. Zijn lippen en tong raken elk stukje van mijn hals.
Het tempo van mijn beweging begint ook steeds wat sneller te worden. Niet eens bewust eigenlijk, het gaat gewoon in het moment mee. Zijn lippen vinden de mijne en het duurt niet lang of onze tongen dansen om elkaar heen. Ik laat mijn nagels door zijn haar, langs zijn hals, over zijn schouders en weer terug gaan. "Dat voelt goed hè" zegt hij als onze lippen los van elkaar zijn. "Aha..." kreun ik zacht en ik trek hem dichterbij. Mijn benen beginnen best wel moe te worden waardoor ik in deze knuffel houding eigenlijk zo goed als op hem leun.
Hij begint het al snel door te krijgen en duwt me weer wat naar achter zodat ik hem aan kijk. "Te zwaar voor je? Boven op?" grijnst hij. Ik probeer mijn best nog te doen om door te gaan, maar eerlijk gezegd ben ik dat lekkere gevoel van net ook wel kwijt. Hij pakt me vast en soepel draait hij ons om. Hij zoent me even en duwt hem er dan hard terug in.
Een harde kreun verlaat mijn mond en ik maak uit reactie gelijk mijn rug hol. Ik hoor hem alleen maar grijnzen om mijn reactie, precies wat hij wilde dus. Hij vouwt mijn benen rond zijn middel en begint dan weer met bewegen. Het trage en diepe tempo van net word nu voort gezet. Hij heeft zijn gezicht in mijn nek geplant en af en toe voel ik dat er een natte kus word gezet. Ik heb één arm rond zijn schouder en mijn andere hand zit in zijn haar.
Hij verplaatst een hand naar mijn clit toe en begint met zijn duim cirkels te maken. Ik bijt hard op mijn lip om nog harder gekreun tegen te gaan, maar ik kan het gewoon niet in houden. Ik beweeg mijn heupen alle kanten op door het over gestimuleerde gevoel, maar door het gewicht van zijn lichaam gaat dat bijna niet. Volgens mij ben ik al twee klaargekomen, als het niet meer is, maar het gevoel is zo overweldigend dat ik dat zelfs niet meer weet.
Ik plant mijn nagels in zijn schouders en mijn benen span ik zo hard mogelijk aan rond zijn middel. "Nog één keer Char.." hoor ik hem hees in mijn oor zeggen. Ik was zo op aan het gaan in het gevoel dat ik bijna schrik van zijn stem. Ik word weer een soort terug gehaald naar de hotelkamer, naar het harde geluid dat ik wel niet produceer, onze zwetende lichamen die gepassioneerd met elkaar bewegen, het zachte gekreun van hem in mijn oor, zijn lippen in mijn hals en zijn vinger op mijn clit.
Ik wist niet dat het nog kon maar een nog groter gevoel schiet over mijn hele lichaam. Ik kan zelfs geen geluid meer uit brengen. Het word zelfs zoveel dat mijn lichaam er helemaal van begint te trillen. Gelukkig haalt Jake vrij snel zijn hand weg en kort daarna stoppen zijn heupen ook met bewegen. Het extreme gevoel glijd langzaam weg en mijn lichaam ontspant zich weer.
Ik voel nu pas hoe diep mijn nagels in Jake zijn schouders zaten. Ze zaten bijna een soort vast toen ik mijn vingers omhoog trok. Jake kreunt heel zacht, als of hij niet wilde laten horen dat het stiekem wel pijn deed. "Oh my god.. sorry..." krijg ik er buiten adem uit. Hij moet alleen maar lachen en geeft me een kus. Hij gaat dan naast me liggen. We liggen er allebei bezweet en uitgeput bij. Ik val zelfs bijna gelijk in slaap, zo moe ben ik. Ik voel ook nog steeds aan mijn lichaam dat het net mega over gestimuleerd was en mijn clit voel ik zelfs bijna kloppen.
"Damn... zelfs ik ben moe.." hoor ik Jake zeggen. Met mijn ogen al dicht komt er nog een flauw lachje uit mijn mond. "Mag ik mijn shirt?" vraag ik nog steeds buitenadem. Ik voel dat Jake van het bed af leunt en mijn pyjama shirt van de grond af vist. Hij geeft hem aan me en ik pak hem vermoeid aan. Ik ben zo moe dat ik hem niet eens aantrek. Ik houd hem alleen maar als een soort knuffel vast.
Ik ga tegen Jake aan liggen en hij vouwt zijn armen om me heen. Ondanks dat we allebei nog mega aan het na zweten zijn, wil ik gewoon zijn huid voelen. "Welterusten.." zeg ik terwijl ik al bijna slaap. "Welterusten" zegt hij terug en hij geeft nog een kus op mijn hoofd. "Ik houd van je..." zeg ik zacht en ik val diep in slaap.
Pov Jake
Ze komt tegen me aan liggen en ik grijp der stevig vast. Het maakt me niet eens uit dat we allebei zo bezweet zijn. Zo'n intense, gepassioneerde seks heb ik nog nooit gehad. Met geen één meisje niet. Ik wilde gewoon niet dat het stopte. Hoe moe ik ook ben, ik wilde haar gewoon weer voelen. Ik drukte haar nog steviger tegen me aan.
"Welterusten.." zegt ze lief en ik hoor dat ze bijna in slaap valt. "Welterusten" zeg ik terug en ik geef der nog een kus op der hoofd. "Ik houd van je..." zegt ze zacht en ik voel aan haar lichaam dat ze gelijk weg is. Normaal zouden op dit moment alle alarm bellen in mijn hoofd af gaan. Normaal als een meisje dit tegen me zegt ben ik gelijk weg. De meest grote rode vlag die een jongen als ik kan krijgen.
Maar nu, op dit moment. Ik krijg gewoon een warm gevoel van binnen. Een gevoel dat ik nooit eerder heb gehad. Ik kan het absoluut niet terug zeggen, maar iets is een eerste stap. Ik heb niet de drang om zoveel mogelijk afstand van der te gaan nemen. Ik wil juist nog dichterbij haar zijn, ondanks dat ze al tegen me aan ligt. Ik rust mijn hoofd tegen die van haar en sluit mijn ogen. Ik betrap mezelf erop dat ik een glimlach op mijn gezicht heb die ik gewoon niet weg krijg. Facking hell, wat een avond...
JE LEEST
Let me take control {18+}
RomanceWeer zo'n cliché verhaal, of toch niet? 18+ Voltooid! Let op! Kan groftaalgebruik en seksueel getinte hoofdstukken bevatten. Er mag niks gekopieerd worden van dit boek, gebeurt dit wel, moet ik dit helaas melden bij Wattpad.