Pov Charlotte
Het is maandag en mijn wekker gaat weer lekker vroeg. Ik ben nu alweer klaar met school, maar het duurt nog zo lang tot de volgende vakantie.
Ik weet niet waarom maar de hele ochtend gaat Jake door mijn gedachten. Bij alles wat ik doe denk ik weer, wat zou Jake hier van vinden? Ik snap zo niet waarom ik dit de hele tijd denk. Het slaat echt nergens op. What the fack doet hij met me? Het enige dat hij heeft gedaan is een ijsje voor me kopen. Wauw een ijsje. Het is niet zo dat hij een huwelijksaanzoek heeft gedaan.
Terwijl ik een beetje weg droom tijdens m'n ontbijt word ik wakker geschud als mijn telefoon opeens af gaat. KUT! Ik moest 8u bij Melissa zijn en het is al bijna half 9!
Ik neem snel de telefoon op. "Sorry sorry sorry, ik was helemaal de tijd vergeten! Maar ik kom eraan" zeg ik meteen zonder überhaupt op een hoi te wachten of het zelf te zeggen. "Joe" is het antwoord dat ik terug krijg en ik hang meteen de telefoon op.
Ik race naar boven en poets razend snel me tanden. Make up laat ik wel zitten voor vandaag. Ik pak snel m'n tas en race naar beneden. Ik doe snel m'n schoenen en jas aan en ren naar mijn fiets. Ik ben nog niet eens onderweg en ik heb het nu al snik benauwd.
Pov jake
Als ik wakker word besef ik me dat ik mijn eerste 2 uur al gemist heb. Het is kwart voor elf. Ik ga naar beneden en ga rustig ontbijten. Waarom zou ik haasten als ik toch al te laat ben, dat derde uurtje missen maakt dan ook niet meer uit. Na m'n ontbijt ga ik nog even douche en stap dan in de auto richting school.
Als ik op school aan kom zie ik mijn vrienden buiten staan. Ze staan op de rokersplek, onze vaste plek in alle pauzes en tussen uren die we hebben. Het is net voor de ingang van het schoolterrein, omdat je op school terrein niet mag roken, echt bullshit. Bruggers durven vaak niet naar de fietsenstalling omdat ze dan langs ons moeten. Ik zelf houd me niet zo bezig met lagere jaars, maar sommige van mijn vrienden vinden het wel leuk om af en toe wat te dollen met die ukkies. Helaas ziet onze conrector dat als pesten aan en moeten ze vaak nablijven. Wat ik zelf puur onzin vind, ze plagen maar wat.
Ik zelf zit ook vaak bij de conrector. Niet omdat ik "pest" maar meestal door iets zoals vandaag, dat ik uren skip ofzo. Soms is het omdat ik weer is ruzie heb met een docent. Of als ik ruzie heb met een andere leerling en dit een vechtpartij word. Een tijdje terug was ik voor 2 weken geschorst omdat ik een jongen zijn neus had gebroken. Ik kan er ook niks aan doen dat zo'n tandenstoker van een jongetje niks kan hebben.
Ik stap mijn auto uit en loop naar mijn vrienden. Tijdens het lopen steek ik een sigaret aan. Mijn slechte gewoonte. Ik was een tijdje gestopt maar al dat gezeik geeft me toch wat stress. En tja in school mag je niet drinken en om nou seks te hebben met een meisje in een school wc vind ik ook zo onder mijn niveau. Dan maar een sigaret.
Als ik aan kom zie ik dat 2 van mijn vrienden de fiets van een jongen vast hebben. Hij is denk een jaar of 13. Ze prikken zijn fietsbanden lek en geven dan de fiets terug aan de jongen. Als ze de fiets terug hebben gegeven komen ze lachend terug lopen. Als ze me zien lopen ze meteen door naar mij. "Yooo Jake, hoe is het man?" zegt de één terwijl we een korte handdruk doen. Ook de ander geef ik die handdruk en antwoord "ja wel oke, beetje brak". "Ajoh watje. Was wel een lekker wijfie die je zaterdag mee nam" zegt hij. "Mja ging wel" antwoord ik en ik neem nog een diepe hijs van mijn sigaret. Ik laat de rook nog even door mijn longen vloeien voordat ik het uitblaas.
Als ik de bel hoor dat het derde les uur is afgelopen en dat het nu tijd is voor het 4de uur neem ik nog één hijs en gooi dan mijn peuk op de grond. Ik neem afscheid van mijn vrienden en loop dan naar mijn volgende les.
JE LEEST
Let me take control {18+}
Roman d'amourWeer zo'n cliché verhaal, of toch niet? 18+ Voltooid! Let op! Kan groftaalgebruik en seksueel getinte hoofdstukken bevatten. Er mag niks gekopieerd worden van dit boek, gebeurt dit wel, moet ik dit helaas melden bij Wattpad.