Toen we bij het huis van Stacey aankwamen kregen we bij binnenkomst meteen een glas champagne in ons handen geduwd. Ik zag de fles op het kastje staan, het zag er duur uit. Eigenlijk best wel zonde om zo'n dure champagne te geven, iedereen slaat het toch zo achterover, het had net zo goed een goedkopen fles van de Albert Heijn kunnen zijn. Niemand merkt het verschil.
Toen we de champagne op hadden liepen we gelijk door naar buiten. Stacey heeft een groot huis met een nog grotere tuin. In het midden van de tuin lag een groot zwembad. Onder de veranda stond een grote tafel met drinken en schalen chips. De tuin was belicht door mooie lichtjes. Het was al best druk. Binnen en buiten stonden mensen te dansen en te kletsen.
"Zal ik wat te drinken gaan halen?" schreeuwde ik boven de muziek uit nadat we al een tijdje hadden gedanst. "Ja is goed!" schreeuwde Jasmijn en Melissa knikte ook. Ik liep naar de veranda en stopte eerst een paar chippies in mijn mond voordat ik drinken ging inschenken.
"Zo kom ik je nooit tegen, en zo drie keer op een dag" zegt iemand die naast me staat. Ik keek opzij en ik keek recht in die mooie bruine ogen van Jake. Hoe vaker ik hem van zo dichtbij begon te zien, hoe meer ik me voelde aangetrokken tot zijn charmes.
Het enige dat uit mijn mond kon komen was een slap lachje. "Ben je altijd zo nerveus? Of maak ik je nerveus?" vroeg hij met een scheve grijns op zijn gezicht. Allebei. "Oh.. Uhm.. nee hoor" zeg ik en ik kon mezelf wel voor me kop slaan omdat ik voelde dat mijn wangen warm werden nadat ik dat zei. Ik zag aan hem dat hij het zag.
"Misschien zie ik je vanavond nog wel een keer, Charlotte" zei hij en hij liep weg. Omg, hij heeft mijn naam gewoon onthouden... En of het nog niet erger kon, stond Stacey voor me neus, samen met Brianna. "Hij wilt je echt niet hoor als je dat denkt" zegt Stacey met een spottende blik op haar gezicht. "Hij is van mij en je blijft met je tengels van hem af, begrepen?" voegt ze eraan toe.
"Ik hoef hem niet hoor" zeg ik terwijl ik verder ga met drankjes inschenken. "Ja tuurlijk. Ik zag wel hoe je naar hem keek" zei ze. "Ik hoef geen mannelijke hoer" floept er dan opeens uit. En ook iets te hard. Ik hoop dat verder niemand dat hoorde, en al helemaal niet hij.
Het was misschien ook niet zo slim dat ik dat zei want nu keek Stacey nog veel kwader. "Als je nog één keer die bek van je open trekt, dan zorg ik er voor dat je hem niet meer open kan doen!" schreeuwt ze naar me. Ik hield me stil. "Dat dacht ik al" zei ze en ze liep weg. Brianna keek me alleen maar arrogant aan en liep achter Stacey aan. Dat was op het nippertje...
JE LEEST
Let me take control {18+}
RomanceWeer zo'n cliché verhaal, of toch niet? 18+ Voltooid! Let op! Kan groftaalgebruik en seksueel getinte hoofdstukken bevatten. Er mag niks gekopieerd worden van dit boek, gebeurt dit wel, moet ik dit helaas melden bij Wattpad.