Hoofdstuk 67

6.8K 83 6
                                    

"Wat kijk je de hele tijd?" vraagt hij opeens. Ik kan niet stoppen met het water volgen dat via zijn spieren naar beneden glijd. En telkens blijven mijn ogen iets te lang naar beneden kijken. Het enige dat ik kan doen is blozen. Ik weet ook gewoon even niet waar ik nu wel naar moet kijken, dus ik kijk maar een beetje opzij. "Heb je nog niet genoeg gehad?" zegt hij plagend en hij geniet van het feit dat mijn wangen nog roder worden.

Opeens word er hard op de badkamer deur gebonsd. "Char! Ben je nog lang bezig?!" schreeuwt Melissa. Ik voel me wit weg trekken en uit reactie plaats ik mijn hand over Jake zijn mond. Ik steek mijn hoofd buiten het douche gordijn zodat ik der beter kan verstaan. "Uhm ja ik sta er pas net onder" schreeuw ik terug.

Jake vind het duidelijk amuserend en maakt het voor zichzelf nog leuker. Doordat ik mijn hoofd buiten het douchegordijn houd sta ik met mijn rug naar Jake toe. Hij slaat mijn hand weg en komt dicht tegen me aan staan. Dat maakt nog al wat geluid. "Ben je alleen?" schreeuwt Melissa.

Jake heeft één arm om mij heen geslagen en met zijn andere hand glijd hij over mijn buik naar beneden. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Als ik me nu los probeer te maken dan is het overduidelijk dat ik hier niet alleen sta, en ik wil absoluut niet dat Melissa dat zou weten. Maar aan de andere kant wil ik niet eens weten wat Jake van plan is.

"Uhm ja ik ben alleen!" schreeuw ik terug. Ik voel Jake zijn hand steeds lager gaan. Ik probeer zijn hand weg te halen maar hij pakt die net snel genoeg weg met zijn andere hand. Twee vingers duwt hij naar binnen en hij kust traag en geluidloos mijn schouder en nek. "Kan ik ff m'n make up pakken? Dan douche ik wel in Martijn zijn kamer, die hebben ook een eigen badkamer" zegt Melissa opgelucht op het feit dat ik zeg dat ik alleen ben.

Ik voel Jake lachen tegen mijn schouder aan. Er gaan zoveel dingen door mijn hoofd, maar het grootste is dat ik geen geluid probeer te maken vanwege het gevoel van Jake zijn vingers. Mijn nog vrije hand pak het douche gordijn stevig vast, in de hoop dat ik het daarmee kan onderdrukken.

"Stop" zeg ik zacht met een zware ademhaling. "Nee" lacht Jake zacht en kust mijn oorlel. "Uhm.. nee.. kan je.. uhm.. zo niet terug komen..?" schreeuw ik terug. Ik zei maar wat, ik wist niet eens meer wat ik net gezegd had. Ik heb ook geen idee of ik het heb kunnen verbloemen dat ik nu gewoon gevingerd word en me alleen maar nog daarop kan concentreren. "Ga je nou preuts doen Char? Kom op ik heb je toch wel is vaker naakt gezien?" schreeuwt ze terug. Oké volgens mij heeft ze het niet gehoord. "Dat klinkt sexy.." zegt Jake zacht in mijn oor.

Jake plaatst zijn hand over mijn mond. Ik vind dit oprecht even niet erg want hij is net snel genoeg om een geluid te doven dat net uit mijn mond komt. Doordat ik geen antwoord geef wordt Melissa een beetje geïrriteerd. "Char?! Ik wil gewoon alvast mijn make up doen voor vanavond!" schreeuwt ze. Ik moet mezelf even bij elkaar rapen maar toen ik het gevoel had dat ik het wel weer onder controle had haalde ik Jake zijn hand van mijn mond.

"Melis doe het gewoon straks. Ik ben zo klaar" schreeuw ik terug en focus me weer op Jake. Ik gooi mijn hoofd naar achter en steun mijn achterhoofd tegen zijn borst. Hij kust mijn bloot liggende hals en ik haalde mijn nu weer vrije hand door zijn haar. "Best!" schreeuwt Melissa en een paar tellen later gaat de deur hard dicht.

Ik denk er nu niet eens meer bij na dat Jasmijn nu net zo goed in de kamer kan zijn. Ik houd me niet meer in. Jake voert het tempo van zijn vingers op. Met zijn hand masseerde hij mijn borst en zijn tong en lippen raken elk stukje van mijn hals. Ik trek zo hard aan het douchegordijn dat ik het echt knap vind dat hij er nog niet af knalt.

Het duurt niet lang meer of een ontlading glijd van mijn lichaam af. Jake haalt zijn hand weg en doet een stap naar achter zodat hij weer onder het water staat. Ik had niet eens door dat ik al een hele tijd niet meer onder het water had gestaan, koud heb ik het op dit moment absoluut niet. Nog een paar tellen sta ik op adem te komen en te bevatten wat er net is gebeurt.

"Waarom deed je dat?!" zeg ik boos maar wel zacht, voor het geval Jasmijn inderdaad in de kamer is. Niet dat het nog wat uit maakt want al is ze in de kamer dan heeft ze me net ziek hard horen kreunen. "Dat had je nog van me te goed, ik had het net niet af gemaakt" zegt hij plagend en kijkt me arrogant aan. "Dus het leek je een goed idee om het op dat moment te doen?!" zeg ik geïrriteerd. "Echt ik haat jouw" voeg ik eraan toe, maar ik ga wel weer bij hem staan zodat ik ook weer iets van onder het water sta. Nu merk ik pas hoe handig die douche bij hem thuis wel niet is als je samen wilt douche.

"Stiekem houd je van me" zegt hij en hij kijkt me nog arroganter aan. Die woorden geven letterlijk acuut een brok in m'n keel. Ook voel ik het bloed uit mijn wangen stromen. Ik weet niet eens wat ik voor hem voel. Maar het feit dat die woorden zoveel met mij doen zeggen misschien al genoeg... houd ik echt van hem...?

"Jezus Char ik maak maar een geintje" lacht hij en hij wast zijn lichaam. Nog half in shock lach ik half met hem mee. Ik probeer die gedachten heel even van me af te schudden en ik was mijn haar. Eén voordeel aan dit allemaal, ik hoef in ieder geval niet meer te douche voor vanavond.

"Oké ik denk wel dat we even moeten opschieten voor het geval Melissa terug komt" bedenk ik me opeens. "Volgende keer weer bij mij thuis?" zegt hij serieus. Ik kijk hem aan met een blik 'serieus'. "Ja wat? Dan worden we tenminste niet gestoord" zegt hij en draait de kraan uit. Ik stap de badkuip uit en sla een handdoek om mijn lijf. Ik veeg de condens van de spiegel af en kijk naar mezelf in de spiegel. Jake komt achter me staan en drukt me tegen de wastafel aan.

Hij komt met zijn hoofd dicht naar mijn oor toe. Ik kijk hem via de spiegel afwachtend, bijna bang aan want die blik in zijn ogen bevalt me niet helemaal. "Nog één ding. Wil je nooit meer, maar dan ook nooit meer je hand voor mijn mond doen. Ik bepaal zelf wel wanneer ik stil ben en wanneer niet" zegt hij op een strenge toon. Ik kijk hem met grote ogen aan. "Begrepen?" zegt hij wanneer ik geen antwoord geef. Het enige dat ik kan doen is knikken, ik krijg nog geen piep uit mijn strot. Kort drukt hij me nog harder tegen de wasbak aan en doet dan een stap van me af. "Goed" glimlacht hij.

"Nou dan werd het maar is tijd om te gaan" zegt hij en pakt zijn kleren van de grond en loopt richting de deur. "Ga je serieus in je handdoek terug naar je kamer?" vraag ik, negerend over wat er net gebeurde. "Ja, dat zou ik toch ook doen als ik van de gezamenlijke douches zou komen" zegt hij op een toon dat het toch logisch is dat mensen niet mogen denken dat hij hier heeft gedoucht.

Hij draait de deur van het slot en loopt de badkamer uit. "Oh hoi" zegt hij op zijn arrogante toontje. Gelijk voel ik mijn maag op de grond vallen. O my god je gaat me toch niet vertellen dat Jasmijn hier is. Dan heeft ze me letterlijk horen.... o my god... Zo snel als dat ik kan loop ik achter Jake de badkamer uit.

Let me take control {18+}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu