Laat ik mezelf eerst even voorstellen. Ik ben Charlotte en ik ben 17 jaar. Ik heb lang golvend bruin haar en groene ogen. Ik ben niet dat populaire meisje van school, maar dat hoeft van mij ook niet. Ik heb twee beste vriendinnen, Melissa en Jasmijn. We kennen elkaar al sinds de kleuterklas en we doen echt alles samen.
Melissa is een best wel knap meisje. Ze heeft lang zwart haar en blauwe ogen. Ze valt best wel in de smaak bij de jongens en heeft daarom bijna elke week een ander vriendje.
Jasmijn heeft kort bruin haar met bruine ogen. Ze heeft al bijna 3 jaar een relatie met Martijn. Ze zijn zo cute samen. Hun zijn echt couplegoals, ze hebben nog nooit echt ruzie gehad en houden nog steeds super veel van elkaar.
Ik zelf val denk ik niet zo goed in de smaak bij de jongens. Ik heb wel is een vriendje gehad, maar dat was allemaal op de basisschool. Ik ben nog niet eens ontgroend. Ja i know, ik ben 17 en nog steeds niet mijn eerste zoen gehad. Ik weet niet zo goed hoe het komt, want ik spreek best vaak af met jongens maar om een één of andere reden zien ze me liever als goede vrienden dan meer dan vrienden. Omdat ik toch geen vriendje heb en mijn vriendinnen af en toe te druk zijn met jongens, heb ik veel tijd voor school. Ik denk dat dat de reden is dat ik kwa cijfers een goede leerling ben.
Ik ben gewoon best wel een braaf persoon. Ik ga wel naar feestjes en ik drink wel enzo hoor, niet dat je denkt dat ik een noob ben, maar op het gebied van jongens ben ik gewoon niet zo ervaren snap je. Melissa heeft me al vaak geprobeerd te koppelen aan één van haar afdankertjes maar nee dank je. Het zijn vaak de meest rare types.
Natuurlijk heeft elk verhaal ook een mean girl nodig. En ja die loopt ook bij mij op school rond, genaamd Stacey. En natuurlijk heeft ze van die meelopertjes, namelijk Sanne, Britney en Brianna. Ze vinden het leuk om andere mensen zwart te maken of te vernederen. Echt ik haat hun zo erg.
En ofcourse hebben we nog de hunk van de school. De jongen die bijna elk meisje van de school al in zijn bed heeft gehad. En zijn naam is Jake Parker. Ik ken hem alleen van zijn reputatie en dat wil ik graag zo houden.
Ik denk dat we er zo wel aardig zijn.
JE LEEST
Let me take control {18+}
RomanceWeer zo'n cliché verhaal, of toch niet? 18+ Voltooid! Let op! Kan groftaalgebruik en seksueel getinte hoofdstukken bevatten. Er mag niks gekopieerd worden van dit boek, gebeurt dit wel, moet ik dit helaas melden bij Wattpad.