Hoofdstuk 14

8.1K 85 0
                                    

Pov Jake

Ik werd wakker met een verdomde koppijn. What the fack is er gebeurt gister avond? Ik keek opzij en zag een vreemd meisje liggen. Oja, feestje, drank, seks.

Ik pakte mijn telefoon en zag dat het pas 7 uur was. Gelukkig was het zondag en hoefde ik de rest van de dag niks te doen. Ik moet wel nog met zo min mogelijk moeite af komen van het meisje dat naast me ligt in een diepe slaap.

Ik stapte uit bed en zocht mijn boxer. Nadat ik die had gevonden liep ik naar de badkamer om te pissen en even mijn gezicht op te frissen. Nadat ik naar de wc was geweest keek ik naar mezelf in de spiegel en zag ik hoe facked up ik eruit zag. Mijn haar zit wild, ik heb een bleek ingevallen gezicht en een dode kille uitstraling. Ik gooi wat water in mijn gezicht en doe moeite om na te denken over de naam van het meisje die nog steeds in mijn bed ligt.

Ik neem een paracetamol tegen de kater en giet gelijk een paar glazen water naar binnen want mijn keel is zo droog als een kurk. Daarna dook ik m'n bed weer in. Het meisje draaide zich ondertussen om en deed een arm om me heen terwijl ze nog steeds sliep.

Soms maak ik ze wakker als ik ook wakker ben en stuur ze dan naar huis. Soms laat ik ze liggen in de hoop dat ik ochtend seks krijg. En soms laat ik ze liggen zodat ik nog iets warms heb om tegen me aan te houden.

Begrijp me niet verkeerd, ik houd echt van mijn leven zoals het nu gaat. Maar af en toe voel ik me echt wel een beetje eenzaam. Ik heb hier 2 medicijnen voor, drank en meisjes. Deze 2 dingen hebben alleen wel hun slechte kanten. Als ik te veel drink kan ik last hebben van woede aanvallen. En als ik een tijdje geen seks heb gehad word ik heel chagrijnig.

Let me take control {18+}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu