*Tip luister de muziek met oortjes in tijdens het lezen!
—————————————————————————Ik knal hard tegen de muur aan maar ik kan er nauwelijks reactie op geven. Het is moeilijk om te ademen met al dat water dat over mijn gezicht loopt en de lippen van Jake op de mijne. Hij zoent me ruw en ik kan maar net zijn tempo bij houden.
Ik voel zijn handen mijn naakte lichaam uitgebreid verkennen. Eén van zijn handen gaat de hele tijd speels over mijn clit heen. Al snel voel ik dat er een vinger naar binnen gaat. Nu merk ik pas hoe gevoelig ik daar eigenlijk nog ben, maar eerlijk gezegd durf ik er niks van te zeggen. Al snel gaat er een tweede vinger naar binnen en hij versnelt het tempo. Een brandend, stekend gevoel schiet door mijn lichaam, maar tussen de pijn door voel ik een klein genot en dat was genoeg om hem door te laten gaan.
Na een tijdje haalt hij zijn hand weer weg en voel ik dat hij zijn handen naar mijn onder rug gaan. Hij laat ze over mijn billen naar beneden glijden en in een soepele beweging tilt hij me op. Hij maakt zijn lippen even los van de mijne en we komen allebei een beetje op adem. Hij grijnst met een gezicht vol lust en ik voel al snel wat hij doet. Hij laat me langzaam op zijn lid glijden. Ondertussen blijft hij naar mijn reactie kijken en hij geniet van elke seconden. Het deed al pijn, maar doordat hij het zo traag doet, doet het alleen maar meer pijn.
"Dat is waarom je niet moet liegen schat" zegt hij en voordat ik een reactie kan geven begint hij al. Tragen maar diepen bewegingen. Elke stoot is weer een harde beuk tegen de muur. Maar ondanks alles voelt het toch goed. Het doet verschrikkelijk veel pijn maar toch was er een plezierig gevoel wat daar boven uit komt.
Hij voert zijn tempo op en ik kan geen geluiden meer onderdrukken. De combinatie van het water, de muur en onze lichamen geeft een hard geluid. God ik hoop niet dat één van zijn ouders opeens besluit thuis te komen..
Mijn gekreun geeft hem alleen maar meer motivatie om sneller en dieper te gaan. Het enige waar ik me aan vast kan houden is zijn nek, hoofd en schouders en ik merk dat ook hier mijn nagels alweer goed in staan. Ik voel dat ik bijna op mijn hoogte punt ben en ik trek Jake stevig tegen me aan. Zijn zware adem en zachte gekreun geeft mij nog meer opwinding.
Het fijne gevoel dat ik nu al meerdere keren heb ervaren vliegt weer over mijn hele lichaam. Alleen het gevoel begint zich steeds meer op te stapelen. Dit komt doordat Jake nog volop door gaat. Ik kan echt niet meer. "Fack..." zeg ik zacht. Ik hoor een kort lachje uit Jake zijn mond komen en hij gaat nog sneller. Het voelt als of ik ga exploderen. Mijn lichaam begint ervan te schokken. "Jake..." zeg ik hulpeloos in zijn oor. "Oké oké" zegt hij en hij gaat wat rustiger. "Op één voorwaarde" zegt hij buitenadem in mijn oor en hij maakt trage bewegingen. "Maakt me niet uit" zeg ik wanhopig.
Ik hoor hem lachen en hij stopt. Hij zet me rustig weer met beide benen op de grond. Ik sta te trillen op mijn benen en het voelt als of ik er elk moment doorheen kan zakken, maar voordat ik er echt over na kan denken zegt Jake "ga is op je knieën zitten". Ik kijk hem een beetje verbaasd aan maar hij kijkt zo intimiderend dat ik toch maar doe wat hij zegt. Nu merk ik pas wat hij bedoelt. Ik ben vol op ooghoogte van zijn nog steeds stijve lid en ik raak inmezelf bijna in paniek.
"Doe je mond is op" zegt hij. Hij legt een hand op mijn achterhoofd en hij duwt al een soort mijn hoofd naar voren. Ik weet niet waarom maar ik doe wat hij van me vraagt. Ik knijp mijn ogen dicht en al snel voel ik wat ik in mijn mond heb. Hij pakt ruw mijn haar vast en hij bepaalt zelf het tempo. Ik hoef eigenlijk niet eens iets te doen. Alleen voorkomen dat ik niet stik.
Al snel hoor ik hem kreunen en moet hij zichzelf ondersteunen met één hand tegen de muur aan. Kort daarna voel ik iets heel vies en warms in mijn mond komen. Ik wil het uitspugen maar hij zegt al snel "slik het door". Met mijn domme kop doe ik gewoon weer braaf wat hij zegt. Met moeite slik ik het weg. Een vieze smaak overspoelt mijn mond en ik moet moeite doen om niet over te geven. Niet over na denken, niet over na denken. Spoel je mond met douche water, spoel je mond met douche water.
Jake begint te lachen als ik druk bezig ben met douche water opvangen. Hij geeft me een kus op mijn hoofd en loopt de douche uit. Ik blijf er nog even onder staan. Ten eerste voel ik me vies, ten tweede heb ik het gevoel dat ik dit keer wel heb gebloed dus kan ik beter nog even wachten en ten derde moet ik echt even verwerken wat er net gebeurt is.
JE LEEST
Let me take control {18+}
Любовные романыWeer zo'n cliché verhaal, of toch niet? 18+ Voltooid! Let op! Kan groftaalgebruik en seksueel getinte hoofdstukken bevatten. Er mag niks gekopieerd worden van dit boek, gebeurt dit wel, moet ik dit helaas melden bij Wattpad.