Hoofdstuk 45

7.5K 70 0
                                    

We staan in de badkamer. Ik kijk naar mijn kleding en mijn haar dat onder het eten zit. Ik haal met een vies gezicht een stuk eischil uit mijn haar. Jake komt achter me staan en knuffelt me van achter. "Ik zou je zo willen opeten.." zegt hij in mijn oor terwijl hij me via de spiegel aankijkt. Hij kijkt me nog steeds aan en veegt mijn haar achter mijn schouder waardoor mijn nek bloot komt te liggen. Hij kijkt me nog een keer goed aan en verplaatst zijn gezicht steeds dichter naar mijn nek en begint deze teder kusjes te geven.

Al snel begint hij met beginnende zuigzoenen maken. Ik kijk naar zijn bewegingen via de spiegel en zie aan mijn eigen gezicht dat ik ervan geniet. Ik kan een zacht kreuntje ook niet tegen houden. Ik voel zijn handen naar mijn heupen gaan en al snel begint hij de nog dicht geknoopte knoopjes van mijn blouse los te maken. Hij kijkt weer in de spiegel als hij mijn boven lichaam ontbloot. Ik voel me lichtelijk ongemakkelijk dat ik bijna naakt sta, maar ik word afgeleid door het gekke beeld in de spiegel dat alles er nu vies uitziet en onder het eten zit behalve mijn ontblote bovenlichaam.

Hij bekijkt me even in de spiegel en loopt dan naar de douche en zet deze aan. Hij loopt terug naar mij en ik heb me ondertussen naar hem toe omgedraaid. Hij moet glimlachen en schuift mijn haar achter mijn oren. "Wat?" vraag ik ongemakkelijk. "Gewoon. Dit hele beeld van jouw onder de meel enzo" zegt hij en veegt een stukje ei van mijn wang. De ruimte vult zich ondertussen met stoom door de warmte van de douche.

Hij trekt de kleding uit die hij nog aan heeft en stapt onder de douche. "Kom je?" vraagt hij als hij merkt dat ik alleen maar naar hem staar inplaats van dat ik ook in beweging kom. Ik word door zijn vraag weer even naar de realiteit gehaald en doe ook snel mijn onderbroek uit. Waarom voelt dit zo intens ongemakkelijk?!

Ik stap ook onder de douche en voel me gelijk schoner worden als de waterstralen de viezigheid van me af spoelt. De grote regendouche staat aan waardoor uit het gehele plafond water komt. Dit is wel echt de beste oplossing voor samen douche, geen ruzie over wie onder het warme water mag staan. Eén nadeel, je hebt nergens een plek waar je even geen water over je heen krijgt behalve op de plek van het ingebouwde bankje achterin de doucheruimte.

Ik kan niet stoppen met naar het naakte lichaam van Jake kijken. De waterstralen volgen mooi de spieren op zijn rug. Met elke beweging die hij maakt spannen zijn spieren zich aan. Hij maakt sierlijke bewegingen en het lijkt allemaal bijna in slowmotion te gaan.

"Wat ben jij toch de hele tijd in dromenland" merkt hij op en hij doet een klodder shampoo op mijn hoofd en begint mijn haar te wassen. "Uhm" is het enige dat uit mijn mond komt en ik voel me een beetje ongemakkelijk bij het feit dat hij mijn haren staat te wassen. Ik kan echt wel zelf mijn haar wassen. Ik ben geen 3. Of is dit wat je doet als je samen doucht? Elkaars haar wassen? Nee want hij heeft zijn haar al gewassen... naja misschien moet ik er niet te veel over na denken.

Als eindelijk die dikke laag shampoo uit mijn haar is gespoeld en ik eindelijk weer een soort kan kijken zie ik dat Jake bezig is met een spons en nog meer zeep. God hij gaat toch niet ook nog mijn hele lichaam wassen? Ik voel me echt een beetje, ik weet niet, of ik incapabel ben ofzo.

En ja hoor al snel voel ik dat hij mijn hand vast pakt om mijn arm wat hoger te doen zodat hij deze kan wassen. Ook mijn andere arm word goed schoon gemaakt en hij doet een paar stappen dichterbij om ook mijn boven lichaam te doen. Bijna knuffelend doet hij mijn rug en mijn billen worden niet overgeslagen. Hij gaat op zijn hurken zitten om goed bij mijn benen te kunnen. Ik wist echt niet zo goed wat ik moest doen. Eerst kijk ik naar wat hij doet maar dat vind ik gek, maar als ik om me heen ga kijken voelt dat nog raarder.

Ik was nog nooit zo opgelucht als ik zijn lippen op de binnenkant van mijn been voel. Hij baant zich traag een weg naar boven. "Heb..je..nog..pijn?" vraagt hij tussen zijn kusjes door en na zijn zin kijkt hij naar de plek waar hij het bedoelt. Ik schud uit reactie gelijk nee, terwijl het eigenlijk nog vrij gevoelig voelt om eerlijk te zijn. Ik ben al blij dat ik niet had gebloed bij mijn eerste keer, dat hoor je zo vaak dat dat gebeurt.

"Goed zo" zegt hij en hij kust mijn onderbuik. Een gevoel van teleurstelling gaat door mijn buik als hij niet wat langer daar beneden blijft hangen. Hij staat weer op en kijkt me een beetje grijnzend aan. Hij zoent me en in de weg van de zoen duwt hij me naar achter tegen de muur aan.

Let me take control {18+}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu