Hoofdstuk 5

10.5K 94 6
                                    

*Ding dong*

"Volgens mij zijn dat de pizza's" zegt Jasmijn. "Oh ik hoop zo dat het die knappe pizzabezorger is van de vorige keer" zegt Melissa terwijl we naar de deur lopen. Jasmijn doet de deur open en ja hoor daar zijn onze pizza's. Een lange slanke jongen staat voor de deur met drie pizzadozen in zijn hand. Het is helaas niet die knappe jongen van de vorige keer. Deze jongen is zelfs verreweg van knap. Hij zit zo te zien midden in zijn pubertijd want zijn gezicht zit onder de jeugdpuistjes. Hij heeft een bril op en zijn haar zit plat door de helm van de scooter die hij op had.

Melissa neemt de pizza's aan en ik betaal de jongen. "Dankjewel, en eet smakelijk!" zegt de jongen vriendelijk terwijl hij het geld aanpakt. "Dankjewel"zeggen we in koor en ik doe de deur dicht.

"Gadver, zag je dat hoofd?" zegt Melissa met een vies gezicht, die ondertussen drinken voor ons inschenkt. "Daar kan hij toch ook niks aan doen" zegt Jasmijn. Melissa rolt met haar ogen en verandert dan van onderwerp.

"Zo.. en Charlotte, wat ga je aan doen voor Jake vanavond" zegt ze en ze buigt zich wat meer mijn kant op. "Wil je daar alsjeblieft mee ophouden? Ik vind hem niet leuk. Het is gewoon toeval dat ik vandaag twee keer tegen hem aanliep" antwoord ik. "Heb je wel is naar hem gekeken?" zegt Jasmijn met een dromerig gezicht. "Hé, rustig jij. Jij hebt Martijn al" zegt Melissa. "Dan mag ik iemand nog wel knap vinden" lacht Jasmijn. "Ja oke, hij is freaking hot. Maar ik wil het echt niet met iemand die zo'n reputatie heeft" antwoord ik.

We zijn even stil, want de meiden snappen dit ook wel. "Hij heeft tenminste wel veel ervaring" zegt Melissa die de stilte onderbreekt. We schieten allemaal in de lach en eten allemaal wat van onze pizza. "Daar wil ik liever niet over nadenken" zeg ik nog een beetje lachend. "Hoezo niet? Eens moet je eerste keer zijn en hoe chil is het als diegene weet wat hij doet?" zegt Melissa die een slok neemt van haar drinken. "Ja inderdaad. Maar hé, zorg eerst maar is dat je ontgroend wordt" plakt Jasmijn eraan vast. Ze plagen me hier echt zo vaak mee. Zij zijn allebei al ontgroend en ontmaagd. En dan heb je mij... "Please ander onderwerp" zeg ik met een smekende blik. We hadden het daarna nog een beetje over school en de kleding die we vanavond zouden aantrekken.

Een uurtje later waren we helemaal omgekleed en opgetut. We hadden nog een uur voordat we naar het feest zouden gaan. "Zullen we anders alvast wat shotjes gaan drinken?" stelt Melissa voor. "Dat laat ik me geen tweede keer zeggen" antwoordt Jasmijn.

We lopen naar de keuken en Melissa pakt drie shot glaasjes uit de kast. Daarna haalt ze twee drankflessen tevoorschijn en vult de glaasjes. "Dat het een mooie avond mag worden" zeg ik als toost en we gooien de glaasjes achterover.

Melissa had ze nog een aantal keer gevuld tot we lichtelijk aangeschoten waren. Weet je wel, dat je de alcohol wel al een beetje voelt maar gewoon gezellig bent en alles nog "goed" mee maakt.

Het was onderhand tijd om te gaan. We pakte onze fietsen en fietste richting het huis van Stacey. Ik vraag me af of we nog wel thuis gaan komen als we nog meer gaan drinken...

Let me take control {18+}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu