Pov Jake
Opeens word er hard op de deur gebonsd. Een meisjes stem roept "Char! Ben je nog lang bezig?!". Ik zie Charlotte wit weg trekken en uit reactie plaatst ze haar hand over mijn mond. Ik kan er geen reactie terug op geven want ze steekt haar hoofd snel buiten het douchegordijn. Ik luister niet eens naar wat ze terug roept, ik wil de situatie gewoon nog even iets leuker maken.
Ik sla der hand weg en ga achter der staan. Ik ga dicht tegen der aanstaan en ik voel dat ze een soort schrikt van wat ik doe. Maar misschien dat dat ook komt doordat het best veel lawaai geeft en ze waarschijnlijk niet wilt dat degene die buiten de deur staat ons hoort.
Ik sla mijn arm rond Charlotte waardoor ze geen kant meer op kan. Er is net een vraag aan der gesteld, eens kijken of ze nog antwoordt kan geven als ik der een beetje ga plagen. Ik plaatst mijn hand op der buik en laat deze langzaam naar beneden glijden.
Ik voel dat haar hele lijf zich aanspant. Maar ze probeert niet los te komen, misschien omdat dat nog meer geluid zal geven, maar dat boeit me niet. Het duurt ook enkele tellen voordat ze antwoordt geeft. "Uhm ja ik ben alleen!" schreeuwt ze. Het komt er alleen echt niet overtuigend uit. Ondertussen laat ik mijn hand steeds verder naar beneden zakken. Ik zie dat ze mijn hand wilt pakken maar ik ben der net voor. Ik pak haar pols vast en doe mijn arm terug om haar heen.
Rustig duw ik twee vingers naar binnen en om der nog extra te pesten kus ik traag haar schouder en nek. Haar hartslag voel ik versnellen en haar ademhaling word zwaarder. Het meisje aan de andere kant van de deur roept dat ze naar binnen wilt komen. Perfect.
Ik moet lachen en geniet met de seconde meer van deze situatie. Het feit dat je elk moment gesnapt kan worden maakt zoiets nog 10x leuker. Charlotte pakt met haar andere hand het douchegordijn vast. Dit amuseert me nog meer. De moeite die ze doet om niet te laten te merken dat elk lichaamsdeel van haar hiervan geniet is geweldig.
"Stop" zegt ze zachtjes met een zware ademhaling. "Nee" lach ik terug. Ik kus haar oorlel. Ik probeer er alles aan te doen om het haar zo moeilijk mogelijk te maken. Kijken hoe ver ze kan. Ze doet er ook echt lang over om terug te antwoorden naar het meisje. Ik vraag me af of ze echt niks door heeft.
Charlotte probeert te antwoorden dat ze later terug moet komen, maar dit komt er echt moeizaam uit. Hoeveel moeite ze ook doet om normaal te klinken, ik hoor in ieder geval duidelijk dat ze een orgasme gaat krijgen. Het meisje antwoordt wat terug wat nu allemaal beelden in m'n hoofd brengt. Blijkbaar zien hun elkaar wel is naakt, en dat laat mijn fantasie de vrije loop gaan.
Om Char toch enigszins te helpen laat ik haar pols los en doe ik snel mijn hand voor der mond. En maar goed ook want ik kan nog net horen dat er een kreun uit haar mond komt. Hierdoor reageert ze niet, wat het meisje achter de deur duidelijk irriteert. Ze schreeuwt nog een keer dat ze echt nu der make up wilt hebben. Urgh... meiden...
Een paar tellen later haalt ze mijn hand van der mond en antwoordt geïrriteerd terug. Ze klinkt best sexy zo boos met die onderliggende opwinding vanwege de hele situatie. Ze is er volgens mij even helemaal klaar mee. Ze gooit haar hoofd naar achter en laat deze steunen op mijn borst. Haar hals ziet er aantrekkelijk uit en ik plant al snel de eerste kus. Ze gaat met haar hand door mijn haren heen. Het voelt fijn en geeft mij nog meer motivatie om door te gaan. Het meisje achter de deur stemt gelukkig in met wat Charlotte net zei en verlaat de kamer.
Stiekem was ik toch wel blij dat ze nu weg ging, dan kan ik het gewoon af maken. Ik voer mijn tempo op en kus haar nek op elk plek waar ik bij kan. Met mijn andere hand masseer ik haar borst. Ze kreunt er op los en het klinkt als muziek in mijn oren. Ik zie dat ze het douchegordijn nog steviger heeft vast gepakt en dat het echt op het punt staat om kapot te gaan. Ook voel ik der 'agressiever' door mijn haar gaan met haar hand. Ik weet niet of ze het zelf door heeft maar af en toe trekt ze aan mijn haar of duwt ze mijn hoofd verder haar hals in.
Het duurt ook niet lang meer voor ze klaar komt. Ik haal rustig mijn vingers weg en doe een stap naar achter. Ik spoel mijn vingers af en ga dan helemaal onder het water staan. Ik zie dat Charlotte nog enkele tellen blijft staan zoals ik der heb achtergelaten. Ze is buitenadem en ze heeft zelfs het douchegordijn nog vast. Ze laat deze los en draait zich om.
"Waarom deed je dat?" zegt ze zacht met een boze ondertoon. Ik moet kort lachen om dit hele beeld. "Dit had je nog van me te goed, ik had het net niet af gemaakt" zeg ik plagend. "Dus het leek je wel een goed idee om het op dat moment te doen?!" zegt ze geïrriteerd. "Echt ik haat jouw" voegt ze er nog aan toe. Ze loopt naar me toe en komt bij me staan onder het water. Der tepels verraden het feit dat ze het koud begint te krijgen. "Stiekem houd je van me" zeg ik om der nog meer te pesten.
Ze trekt nog witter weg dan toen er werd geklopt op de deur, ze staart met grote ogen naar de muur achter mij. "Jezus Char ik maak maar een geintje" lach ik en ik ga verder met mezelf wassen. Ze lacht krampachtig mee maar ik merk dat ze het niet meent.
"Oké ik denk wel dat we even moeten opschieten voor het geval Melissa terug komt" zegt ze opeens. "Volgende keer weer bij mij thuis?" vraag ik serieus. Ze kijkt me arrogant aan. "Ja wat? Dan worden we tenminste niet gestoord" zeg ik en draai de kraan uit. Ze negeert mijn opmerking en stapt het bad uit. Ze pakt een handdoek en wikkelt deze sierlijk om der lijf. Ze loopt naar de spiegel en veegt de condens er van af.
Ik loop naar der toe en met mijn heupen druk ik der stevig tegen de wasbak aan. Ik kijk der intimiderend aan via de spiegel en leun naar der oor toe. Ze kijkt me haast bang aan via de spiegel. "Nog één ding. Wil je nooit meer, maar dan ook nooit meer je hand voor mijn mond doen. Ik bepaal zelf wel wanneer ik stil ben en wanneer niet" zeg ik streng. Ze kijkt me alleen maar met grote ogen aan. "Begrepen?" zeg ik. Ze knikt langzaam met der hoofd.
Ik druk der nog even iets harder tegen de wasbak aan voordat ik een stap terug doe zodat het echt duidelijk is dat ik het meen. "Goed" glimlach ik. "Nou dan werd het maar is tijd om te gaan" zeg ik terwijl ik mijn kleding van de grond raap en richting de deur loop. "Ga je serieus in je handdoek terug naar je kamer?" vraagt ze verbaasd. "Ja dat zou ik toch ook doen als ik van de gezamenlijke douches zou komen?" zeg ik. Het boeit me eigenlijk niet zoveel als mensen zien dat ik zo haar kamer zou verlaten, maar mensen zoals Stacey hoeven het niet te weten. Die verpesten dit straks allemaal.
Ik draai de deur van het slot en loop de badkamer uit. "Oh hoi" zeg ik. Ik hoor Charlotte zo snel als dat ze kan ook de badkamer uit komen om te zien tegen wie ik praat.
JE LEEST
Let me take control {18+}
عاطفيةWeer zo'n cliché verhaal, of toch niet? 18+ Voltooid! Let op! Kan groftaalgebruik en seksueel getinte hoofdstukken bevatten. Er mag niks gekopieerd worden van dit boek, gebeurt dit wel, moet ik dit helaas melden bij Wattpad.