Pov Jake
Het is 1 uur in de nacht als ik een bericht krijg van één van m'n maten. Ik had net een sigaretje opgestoken. Hij zegt dat hij in de club is met een paar lekker wijven en dat ik ook moet komen.
Ik kan best wel eventjes een meisje of 2 gebruiken vannacht. Ik weet dat ik met Charlotte geen haast kan maken, maar dat betekent niet dat ik geen behoeftes heb. Als godverdomme der moeder niet weg moest dan had ik vannacht waarschijnlijk nog geneukt.
Ik maak m'n sigaretje op en ontspan nog even voor die 3 minuutjes en spring daarna onder de douche. Ik wil me wel een beetje opgefrist hebben voordat ik ga. Ik kleed me snel om en doe nog een lekker luchtje op. Ik föhn me haar en stop er wat wax in.
Godverdomme waar zijn m'n auto sleutels nou weer?! Ik wilde met de range gaan, dan maar met de Porsche. Ik stap in de mooie zwarte auto en rij het terrein af. Op naar weer een avond naar de klote.
Pov Charlotte
Als ik wakker word check ik gelijk mijn telefoon. Ik word gelijk teleurgesteld, geen berichtje van Jake. Zou hij het wel leuk gehad hebben gister.... dat moet toch wel.... anders hadden we toch niet gezoend...?
Ik maak mezelf weer helemaal gek met al die vragen in mijn hoofd. Hoe kan een jongen iemand zo gek maken.
Als ik opsta besluit ik even een rondje te gaan hardlopen. Even mijn hoofd leeg maken, misschien dat het helpt. Ik app de meiden of er iemand mee wil, maar Jasmijn is bij Martijn en Melissa ligt denk ik nog te slapen. Kan ook niet anders want het is pas 9 uur en zij slaapt altijd tot na 12e.
Pov Jake
Ik word wakker en er gaat gelijk een pijn scheut door mijn hoofd. Het duurt even voordat ik goed mijn ogen open kan doen en overeind kan zitten. Als ik eenmaal recht op zit kijk ik om me heen, ik zit in een woonkamer, maar het is niet die van mij. Ik scan de kamer en zie twee van mijn maten op een eettafel liggen.
Naast me liggen twee meisjes, bij mijn voeten op de grond nog één. Aan mijn andere zijde ligt een grote fles vodka van een merk dat ik niet eens ken. Ik pak de fles op en zie dat er nog maar een bodempje in zit. Dat verklaard de hoofdpijn. Verder liggen er nog wat mensen verspreid over de grond en het meubilair.
Ik probeer op te staan, maar ik voel gelijk al dat mijn lichaam daar nog niet klaar voor is. Ik probeer helder na te denken over wat er gebeurt is gister avond, maar dat lukt niet. Misschien dat mijn telefoon wat antwoorden heeft. Ik voel in mijn broekzak, maar het enige dat ik vind is een kaartje met een nummer erop en mijn autosleutels. Dat kaartje is denk voor mijn jas, bij de club van gisteravond.
Maar wacht, als ik dat kaartje nog heb... kutzooi, mijn jas is daar nog. Godverdomme, en mijn auto waarschijnlijk ook. Nooit dat ik hier dronken ben heen gereden. Waar de fack ben ik überhaupt.
Ik raak gefrustreerd en pak al mijn kracht bij elkaar om op te staan. Als ik eenmaal sta voel ik dat er nog alcohol in m'n lijf zit. Wankelend loop ik tussen de slapende mensen op de vloer door en probeer ik bij Lucas te komen. Eén van de jongens die op de eettafel ligt.
Ik sla hem op z'n achterhoofd in de hoop dat hij wakker wordt. Hij kreunt alleen. Ik sla hem nog een keer. "Gozer" krijg ik als enige antwoord. "Gast waar zijn we?!" zeg ik op een geïrriteerde toon met een schoren stem. "Hoe bedoel je waar zijn we, relax vriend" antwoordt hij op een zwevende, vrolijke toon. Godver die is nog dronken, misschien zelfs een beetje stoned.
Ik zoek in de kamer rond naar mijn telefoon. Ik hoop dat ik hem hier ergens ben kwijt geraakt en niet in de club. Ik probeer zo zachtjes mogelijk te doen, het laatste wat ik wil is mensen wakker maken en met ze moeten praten. Ik wil gewoon naar huis en een sigaretje roken.
Na enige tijd zoeken vind ik hem in de gootsteen van de keuken. Oke nog 15% batterij. Dit moet lukken. Ik kijk op Google maps waar ik ben. Kankerzooi, godver helemaal aan de andere kant van het dorp. In mezelf scheldend loop ik de deur uit. Eerst maar naar die klote club zoeken en hopen dat er mensen zijn zodat ik m'n jas kan halen.
JE LEEST
Let me take control {18+}
عاطفيةWeer zo'n cliché verhaal, of toch niet? 18+ Voltooid! Let op! Kan groftaalgebruik en seksueel getinte hoofdstukken bevatten. Er mag niks gekopieerd worden van dit boek, gebeurt dit wel, moet ik dit helaas melden bij Wattpad.