Hoofdstuk 23

7.9K 81 0
                                    

Pov Charlotte

Als ik thuis kom van het hardlopen spring ik gelijk onder de douche. Mijn hoofd leeg maken door te gaan hardlopen had niet echt geholpen. Hij en gisteravond spookt nog steeds door mijn hoofd. Als ik na het douche terug in mijn kamer ben plof ik gefrustreerd op mijn bed nadat ik zag dat ik nog steeds geen bericht of iets van Jake heb ontvangen.

Ik probeer wat huiswerk te maken maar ik kan mijn concentratie er niet bij houden. Ik pak mijn telefoon er weer bij en scrol wat door mijn instagram. Ik klik op wat verhalen en zie in het verhaal van Vince dat hij in de club was gister avond. Wacht.., is dat... is dat Jake op de achtergrond?! Ik speel het eerste filmpje nog 5x af om goed te kunnen kijken of hij het echt is maar ik kan het niet goed zien.

Ik skip naar het volgende filmpje in de hoop dat hij beter in beeld komt, maar nee. Het filmpje daarna is in een huis, een afterparty denk ik. Mijn maag valt in mijn schoenen als ik zie wat er op het vierde filmpje te zien is. Je ziet een jonge een bodyshot nemen bij een meisje en in plaats van op het einde de citroen uit haar mond te pakken en klaar, pakt hij het, spuugt hem weg en zoent hij haar. Als hij klaar is draait hij zijn hoofd naar de camera, het is Jake.

Zie je wel! Ik had hem nooit moeten vertrouwen!! En dan heb ik ook nog mijn eerste zoen aan hem verspilt. Jezus, wat had ik anders verwacht?! Dat hij voor mij zou veranderen? Na één zoen? Dat hij met iemand als mij opeens een relatie zou nemen?! Dat hij na één zoen met mij vast zit aan mij en niks anders mag en gaat doen?!

Ik app Melissa en Jasmijn om te vragen of hun het ook hebben gezien terwijl er tranen over mijn wangen heen rollen. Hoe heb ik zo stom kunnen zijn. Tuurlijk gaat zo'n jongen als Jake Parker nog feesten nadat hij niet heeft gekregen wat hij wilde. De meiden proberen me op te vrolijke en goede moed in te praten maar het helpt niet. Ik leg na een tijdje met ze te hebben gepraat mijn telefoon weg en druk mijn nog steeds huilende gezicht in mijn kussen. Het was ook te mooi om waar te zijn.

Pov Jake

Nadat ik een uur had gelopen en eindelijk bij de club was aangekomen, had ik snel mijn jas en auto opgehaald. Scheldend in mezelf start ik de auto en rij ik roekeloos snel naar huis.

Toen ik thuis aankwam ben ik gelijk naar mijn kamer gegaan. Eerst maar even douche om die vieze geur van me af te krijgen. Pas als ik na het douche een sigaret op steek kan ik me wat ontspannen. Ik pak m'n telefoon erbij die ik ondertussen aan de oplader had gedaan en bekijk de schaden van gister avond op Instagram en Snapchat. Ik moet lachen als ik sommige dingen zie, maar baal als nog hoe het is gegaan.

Ik had nooit die laatste shot rondes mee moeten doen, dan was ik nooit naar die after gegaan en was dit nooit gebeurt. Ik neem nog een hijs van mijn sigaret en sluit even mijn ogen, ik kan toch niks meer veranderen aan gisteravond.

Let me take control {18+}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu