Toen we het water raakte liet hij me gelijk los. Ik zwem direct naar boven om adem te happen. Toen we allebei boven water waren keken we elkaar aan en schoten in de lach. Hij zwemt dichterbij en trekt me aan mijn heupen naar zich toe. Ik stop meteen met lachen en kijk hem afwachtend aan.
Hij sleutelt zijn blik vast aan de mijne. Daarna kijkt hij naar mijn lippen en bijt op zijn eigen lip. Hij pakt mijn kaken vast en leunt rustig naar voren. Zachtjes raken zijn lippen de mijne. Ik moet moeite doen om mijn hoofd zo rustig mogelijk te houden omdat ik niet bij de bodem van het zwembad kan.
Al snel maakt hij zich los van mijn lippen en zet een scheve grijns op zijn gezicht. Hij pakt mijn dijen vast en bind mijn benen om zich heen, waardoor ik niet meer hoef te spartelen. Hij leunt weer naar voor, voor een kus, dit keer vroeg hij toegang met zijn tong. Ik liet het toe. Na kort zoenen haalt hij mijn benen van zich af en duwt me naar achter verder het zwembad in.
"Wie het eerst uit het zwembad is" roept hij, en gooit een plens water over me heen en begint weg te zwemmen. "Hé!" roep ik en ik begin ook te zwemmen, als of ik hem nog kan in halen. Hij was als eerste bij de kant en trok zich op uit het water, daarna hielp hij mij. "Wacht ik zal even handdoeken pakken" zei hij daarna en hij rent snel naar binnen.
Ik kijk naar het kapotte glas wat nog steeds naast het zwembad ligt. "Sorry nog daarvoor" zei ik toen hij terug kwam en een handdoek om me heen sloeg. "Ajoh, maakt niet uit. Het is maar een glas" zei hij en gooide een handdoek om zichzelf heen. "Kom dan gaan we naar boven, kan je even douche en droge kleren aan doen" zei hij en liep naar binnen.
Toen we boven waren gaf hij me een joggingbroek, een boxer en een trui van hem om aan te doen na het douche. "Hier liggen handdoeken en in de douche staat shampoo als je wilt" wees hij toen we in zijn badkamer stonden. "Ik ben hier naast als je me nodig hebt" knipoogt hij en loopt de badkamer uit.
Het is een grote badkamer, met aan de linker kant van de deur een grote spiegel aan de muur met daaronder 2 wasbakken die in een zwarte marmerplaat gevestigd zijn. Tegenover de spiegel is een grote inloop douche en daarnaast een groot bad. Aan de rechterkant van de deur zit een wc.
Pov Jake
Ik verlaat de badkamer en loop naar mijn raam. Terwijl Charlotte stond te douche rookte ik nog even een sigaretje. Het idee alleen al dat zij daar nu naakt staat te douche maakt me enorm geil. Maar ik weet dat ik niks kan doen, ik kan niet te snel gaan met haar, dan kan ik alles verpesten. Mijn zintuigen staan op scherp en ik moet moeite doen om ze te onder drukken.
Pov Charlotte
Dit zit zo raar. Dacht ik bij mezelf toen ik de boxer van Jake aan had. Ik doe ook de broek en de trui aan en kijk naar mezelf in de spiegel. Mijn make up zit tot mijn kin en mijn haar loopt plat langs mijn gezicht doordat het nat is. Ik zoek naar een kam of borstel maar ik kan niks vinden. Gelukkig heb ik een elastiekje om mijn pols zitten, dus gooi ik mijn haar in een knot.
Ik probeer met nog wat water de uitgelopen make up van mijn gezicht te halen. Het lukt alleen niet helemaal. "Uhm Jake? Heeft je moeder misschien iets van make up doekjes?" vraag ik verlegen als ik lichtelijk beschaamd, vanwege de uitgelopen make up, de badkamer uit loop. "Ik zal even voor je kijken" lacht hij als hij mijn gezicht ziet.
Hij komt gelukkig terug met een doekje en ik begin gelijk mijn gezicht schoon te maken als hij hem heeft gegeven. "Ik spring ook even snel onder de douche" zegt hij en ik zie nu pas dat hij nog steeds in zeiknatte kleren staat. Hij glipt langs me heen de badkamer in en doet de deur achter zich dicht. Nog half bezig met mijn make up eraf halen plof ik op het bed van Jake en maak ik mezelf comfortabel tussen de kussens.
JE LEEST
Let me take control {18+}
RomanceWeer zo'n cliché verhaal, of toch niet? 18+ Voltooid! Let op! Kan groftaalgebruik en seksueel getinte hoofdstukken bevatten. Er mag niks gekopieerd worden van dit boek, gebeurt dit wel, moet ik dit helaas melden bij Wattpad.