Hoofdstuk 70

6.2K 76 6
                                    

"Oké gewoon door lopen en die docent gewoon niet aan kijken" zegt Melissa als we bij de skihut aankomen waar de 18+ après-ski avond word georganiseerd. "Dames, hebben jullie een bandje?" vraagt de docent bij de deur. We steken alle drie onze pols in de lucht en kijken elkaar lichtelijk bang aan. "Top! Veel plezier" zegt de docent. We lopen snel naar binnen. "Wauw dat dit nog gelukt is ook" zegt Jasmijn met ongeloof.

"Nou laat dat eerste drankje maar komen" zeg ik als we echt binnen zijn. Ik ben wel blij dat dit feestje gedeeltelijk binnen is, we hadden er alle drie namelijk niet echt over na gedacht dat het buiten gewoon -5 is en een panty wel fijn geweest zou zijn. Gelukkig is het binnen vrij warm, en het word nog wel warmer als het straks vol staat met mensen en de drank er in zit. "Eerst een shotje?" oppert Melissa met glunderende ogen. "Ofcourse!" zegt Jasmijn en ze besteld 3 tequila shots.

Ik lik het zout van mijn hand, gooi het shotje achterover en zo snel als ik kan stop ik een stuk citroen in mijn mond. Ik trek een zuur gezicht naar de meiden die dezelfde blik terug geven. Hier was ik nog niet helemaal ready voor. Na het shotje bestel ik een rode wodka met energie en de andere meiden een Malibu cola. De sfeer in de rest van de tent zit er al aardig goed in en we sluiten ons daarbij aan.

Jake had ik nog nergens gezien. Maar eerlijk gezegd vond ik het bijna een soort ongemakkelijk om hem straks misschien te zien. De meiden wisten ook nog niet wat er vanmiddag allemaal is gebeurt tussen ons. En dat hele gedoe na het douche wil ik liever ook snel vergeten. Echt hoe kan je boos worden om het feit dat ik alleen maar mijn hand op je mond leg om te laten weten dat je stil moet zijn.

Met die gedachten van me afgeschud dans ik vrolijk verder. Als mijn zoveelste drankje op is gebaar ik naar de meiden dat ik een nieuwe ga halen. Wij hebben altijd dat aan het begin van een avond we alles samen doen, drankjes halen, naar de wc, ect. Maar zodra er wat drank in zit boeit het niet meer en lopen we gewoon overal alleen heen.

Ik sta bij de bar en wacht tot de barman me ziet staan. "Beetje kort vind je niet" zegt iemand terwijl ik voel dat mijn jurkje aan de onderkant wat naar beneden word getrokken. Ik sla die gene zijn handen weg en draai me boos om. "Jezus ik dacht dat je een random iemand was" zeg ik half opgelucht half boos dat Jake die opmerking maakte. "Ja zulk soort dingen gebeuren dus als je zoiets aantrekt" zegt hij arrogant. "Helemaal niet, zulk soort dingen doe JIJ" zeg ik geïrriteerd en ik draai me weer om in de hoop dat de barman me nu wel ziet en snel een drankje aan me geeft zodat ik weer terug naar de meiden kan.

"Ik meen het hoor Char, dat is echt wel een beetje té wat je aan hebt" gaat hij verder. "Jij bepaalt toch niet wat ik wel en niet aan mag doen" zeg ik boos terwijl ik me weer naar hem toe draai. "Niet?" zegt hij nog steeds op die arrogante toon. "Nee! Jij bepaalt niet hoe ik me kleed, hoe ik me gedraag, wat ik zeg! Ik ben je bezit niet!" schreeuw ik bijna. Gelukkig staat de muziek hard, want anders had iedereen nu onze kant op gekeken. Ik weet niet of het door de drank komt maar opeens komt al mijn frustratie naar hem er in één keer uit. "Zeg dat nog is" zegt hij terwijl hij met een scheve grijns naar mijn lippen kijkt. Wauw is hij serieus?! Vind hij dit serieus alleen maar leuk?

Hoofd schuddend draai ik me weer terug om en gelukkig ziet de barman me nu wel. Ik bestel een wodka cola uit frustratie en draai me om, om weg te lopen. "Weet je zeker dat je weer zoveel wilt drinken" zegt hij plagend. Ik kijk hem boos aan. Langs hem zie ik dat er allemaal shotje op de rand van de bar staan die je gewoon mag pakken. Ik pak er één, gooi het shotje achterover, geef hem een korte arrogante glimlach en loop dan weg. "Prima Char, doe maar weer eigenwijs" roept hij me nog na maar ik negeer het. Ik loop naar de meiden toe en ga weer dansen als of er niks gebeurt is.

Ik voel echt een woede en frustratie hoog zitten. Normaal bestel ik ook nooit wodka cola, maar ik ben zo boos dat het me gewoon allemaal even niet meer boeit. Ik wil gewoon dronken worden en die arrogante kut kop van hem even vergeten. Hij denkt serieus echt dat hij de baas over mij is en elk moment gewoon kan aan komen lopen, met zijn vingers knippen en verwachten dat ik doe wat hij van me vraagt. Nou mooi niet. Wat Melissa al zei, wij mogen sletten vanavond. Misschien is dat wel precies wat ik ga doen.

Let me take control {18+}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu