Pov Charlotte
Het is vrijdag middag en thank god is deze schoolweek eindelijk klaar. Ik had zoveel huiswerk deze week, ik dacht dat ik dood ging. Maar goed, we hebben het overleefd. Nu ben ik vooral heel zenuwachtig voor dit weekend. Ik heb Jake na maandag eigenlijk ook niet echt gesproken en heb ik hem heel misschien een beetje ontweken in de gangen. Hoe zelfverzekerd ik maandag was over de hele situatie na school, zo onzeker en zenuwachtig werd ik naar maten het weekend dichterbij kwam.
Aan de ene kant heb ik super veel zin in dit weekend. Eindelijk een echte echte date met Jake. Elke keer als ik daar over nadenk krijg ik weer vlinders in mijn buik en een glimlach op mijn gezicht. Maar aan de andere kant ben ik ook mega nerveus. Als ik al kijk naar hoe afgelopen weekend bij hem thuis was, laat staan tijdens een nachtje weg in een hotel. En dan niet te vergeten, ik heb het voor mezelf misschien nog moeilijker gemaakt aangezien ik opeens besloot badass te zijn maandag.
Ik loop naar mijn locker om eindelijk mijn jas te pakken zodat ik naar huis kan. Ik open mijn locker en er staat een roze tas voor mijn neus. Het is een vrij grote tas zonder een merk erop. Verbaasd kijk ik om me heen in hoop dat ik nog iemand zie die hem er toevallig in heeft gedaan. Nieuwsgierig en half verward open ik de tas. Een prachtig blauwe stof komt tevoorschijn. Ik voel al aan de zware stof dat het een jurk is.
Als ik de stof nog iets verder uit de tas trek valt er een kaartje uit. "Ik hoop dat deze nog mooier is dan je jurk voor het kerstgala :)". Ik lees het briefje en ik voel mijn maag een salto maken. Ik wil zo graag zien hoe de jurk eruit ziet, maar ik vind het een beetje awkward om dat hier te doen. Ik probeer de tas in mijn schooltas te proppen en ik haast me snel naar buiten. Ik wil de jurk zo graag zien. Bij mijn fiets bedenk ik me dat het misschien wel zo aardig is om een bedankje te sturen naar Jake.
Charlotte~ Heel erg bedankt voor je cadeautje..❤️
Jake~ Ach.. zo lang ga je hem toch niet aan hebben ;)Ondanks dat ik eigenlijk niets anders had verwacht als reactie rol ik toch met mijn ogen. Ik pak mijn fiets en stap op. Ik race naar huis en ik gooi bijna mijn fiets op de grond, zo snel wil ik naar binnen. Ik sprint de trap op naar boven, zonder ook maar even te laten weten aan mijn ouders dat ik thuis ben. Al denk ik dat ze dat wel door hebben.
Ik gooi mijn tas neer op de grond en ga erbij zitten. Ik rits mijn tas open en haal de roze tas eruit. Ik zucht even kort voordat ik de jurk er rustig uithaal. Ondertussen sta ik op en er blijft maar stof uit de tas komen. Als ik de volledig jurk vast heb houd ik hem voor me en bewonder ik de mooie blauwe kleur. Ik kan nog steeds niet geloven dat hij daadwerkelijk een jurk voor me heeft gekocht. Stiekem ben ik wel blij dat hij dat heeft gedaan want ik zat er al de hele week mee dat ik gewoon echt niet wist wat ik aan moest doen. Kijk hij kan wel zeggen dat we ons nog mooier gaan kleden dan op een kerst gala maarja hoe letterlijk meent hij dat. Nouja, zo dus...
Ik kleed me snel uit en ik doe voorzichtig de jurk aan. Oke hier kunnen we geen bh onder aan. Ik loop naar de spiegel en ik kijk mijn ogen uit. Het is zo'n intens mooie jurk. Of dat zit in mijn hoofd omdat ik hem gekregen heb van Jake, maar oke. Ik draai snel een rondje en de stof zwiert sierlijk om me heen. Uhm, oke dat moeten we dus ook niet doen. Aan beide kanten zijn de splitten zo ver omhoog uitgesneden dat ik nog een soort moet opletten met lopen dat je mijn onderbroek niet ziet.
Ik ben zo in mijn eigen wereldje dat ik opschrik als er opeens op mijn deur geklopt word. Ik ren snel naar de deur en houd hem dicht. "Oh mag ik niet binnen komen?" vraagt mijn moeder verbaasd. "Uhm..nee...ik wilde net gaan douche" zeg ik maar snel. Hoe ga ik uitleggen aan mijn moeder dat ik dit weekend op date ga met dé Jake Parker, dat we naar een hotel gaan waar we blijven slapen en dat hij deze jurk voor me heeft gekocht. Ik heb van de week tegen mijn moeder gezegd dat ik bij Jasmijn blijf slapen en dat we een movie night gaan houden met zijn drieën. "Oh ja ik wilde net vragen of je ook thee wilt" zegt mijn moeder. "Oh ja lekker, dan douche ik zo wel. Ik kleed me snel aan en dan kom ik naar beneden" zeg ik. "Is goed schat" zegt mijn moeder en ik hoor dat ze weer naar beneden loopt.
Net op het nippertje. Ik bewonder de jurk nog één keer in de spiegel en dan trek ik hem uit. Ik vouw de jurk weer netjes op en stop hem terug in de tas. De tas schuif ik onder mijn bed zodat mijn moeder hem niet ziet staan als ze straks opeens wel mijn kamer in komt lopen. Ik pak snel een trui en joggingbroek en loop dan naar beneden. Ik huppel vrolijk van de trap af. Ik zit echt op een roze wolk...
JE LEEST
Let me take control {18+}
RomanceWeer zo'n cliché verhaal, of toch niet? 18+ Voltooid! Let op! Kan groftaalgebruik en seksueel getinte hoofdstukken bevatten. Er mag niks gekopieerd worden van dit boek, gebeurt dit wel, moet ik dit helaas melden bij Wattpad.