Hoofdstuk 53

6.3K 62 2
                                    

We zijn Nederland nog niet eens uit of de lange rij met bussen staat al in de file. Als dit de hele reis zo gaat zijn kunnen we alweer weg als we daar aan komen. Gelukkig begint het in de bus al wat rustiger te worden. Iedereen was natuurlijk helemaal excited voor dit kamp en de reis er naartoe. Het enige wat ik nu wil is slapen, het is pas half 8 in de ochtend en ik heb moeite om mijn ogen open te houden. Door de file helpt naar buiten kijken ook niet tegen de slaap.

"Hé luilak, je gaat toch niet nu al slapen?!" zegt Melissa die me iets te hard stompt. "Auw!" zeg ik half sarcastisch. "Ho sorry" lacht Melissa. "Moet je al een glaasje hebben anders?" zegt Melissa glunderend. "Gek! Ik ga toch niet om half 8 in de ochtend al drinken, ik heb niet eens ontbeten. En je weet wat er gebeurt als ik op een lege maag drink" antwoord ik.

"Dames en heren, we kunnen jullie officieel mededelen dat we Nederland hebben verlaten. Over 2 uur zullen we een kleine tussen stop houden" galmt het opeens door de bus. Iedereen begint te juichen bij de woorden dat we Nederland uit zijn. "Over 2 uur pas?!" roept Melissa die niet kan genieten van het feit dat we Nederland uit zijn. "Ik moet zo intens nodig plassen" zegt ze met een zeurend gezicht. Ik kan alleen maar lachen om haar gezicht. "Kom we maken even een foto voor mijn moeder" zegt Melissa die blijkbaar alweer is vergeten dat ze moet plassen, nadat ze een appje van der moeder heeft gekregen met de vraag hoe de bus reis tot nu toe gaat.

Pov Jake

Het is mega druk in onze bus. En de omroep dat we Nederland uit zijn helpt ook niet echt mee. Ik zie dat mevrouw Winstons moeite heeft met niet de hele tijd mijn kant op kijken. Ik maak er haarfijn gebruik van om haar nog wat meer te plagen. Af en toe een knipoog of scheve grijns lijkt haar te doen blozen. Best erg als je als docent een crush hebt op één van je leerlingen, maar als dat voor mij betekend dat ik kan neuken boeit het me echt niet als ze een paar jaartjes ouder is. Misschien heeft ze wel wat ervaring, ook wel een keer nice.

Dan opeens spookt Charlotte door mijn hoofd. Ik schrik bijna van mijn gedachten. Uhm what the fack is dit?! Waarom denk ik opeens aan haar? Heb ik nou serieus een soort.. schuldgevoel? Of denk ik aan der omdat ik eigenlijk gewoon haar wil neuken? Hmm misschien meer dan dat.. wacht wat? Godver, wat gebeurt er?

Door mijn verwarde gedachten had ik niet door dat mevrouw Winstons opeens voor mijn neus stond. De gasten om me heen beginnen een beetje te kutten door allemaal stomme geluiden te maken, alsof we in de club stonden en ik met een meisje bezig was. Ik zie dat ze er een beetje ongemakkelijk van word maar zich groot probeert te houden. "Over een half uurtje hebben we een kleine tussen stop bij een tankstation. We willen iedereen binnen 15 min terug in de bus hebben" zegt ze tegen ons, maar ik betrap haar erop dat ze alles bijna alleen mijn kant op zegt, als of ze iets duidelijk wilt maken. Ze geeft me nog één blik voordat ze weg loopt, en ik weet precies wat ze bedoelt. Die tankstation wc's komen soms nog goed van pas.

Pov Charlotte

De deur van de bus is nog amper open of Melissa rent er gelijk uit. "Hé pas op Melissa" roept een docent haar nog achterna maar ze negeert het en rent gelijk door naar de wc's. Ondertussen zie ik alle bussen het tankstation binnen rijden en alle bussen lopen leeg met leerlingen. Jezus wat dom dit. We zijn denk wel met zo'n 200 leerlingen. Dat past hier ten eerste nooit, ten tweede dit gaat wel langer duren dan 15 minuten voordat iedereen naar de wc is geweest en eten heeft gehaald en ten derde hoe krijgen ze ooit iedereen weer terug die bussen in.

En wat ik al verwachte zijn we na 3 kwartier nog steeds niet vertrokken. "Wie doet mee met shotjes?!" roept iemand achterin de bus. "Kom Char, doe mee" zegt Melissa die al is opgestaan om mee te doen. Ik loop haar enthousiast achterna. M'n ontbijtje zit er al een uurtje in, dus de pret kan beginnen. Ik heb geen idee wat er in mijn glaasje zit, maar een branderig gevoel in m'n keel is duidelijk aanwezig. Ik trek een vies gezicht en heb moeite om het binnen te houden. Thank god word er net omgeroepen dat iedereen moet gaan zitten omdat we eindelijk weer konden vertrekken.

Let me take control {18+}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu