Hoofdstuk 13

8.6K 90 3
                                    

"Ik wist helemaal niet dat jij Miranda haar zoon kende" zei mijn moeder opeens toen we in de auto terug naar huis zaten. "Ik ken hem ook niet echt maar hij zit bij mij op school" antwoord ik. "Oh jullie leken het anders aardig goed met elkaar te vinden" zegt ze.

"Vind je hem soms leuk?" vraagt ze dan als ik niet reageer op haar vorige zin. "Mam niet elke jongen waar ik mee praat vind ik gelijk leuk" zeg ik met rollende ogen. "Nou in ieder geval hadden Miranda en ik het idee om aankomend weekend samen te gaan eten bij haar thuis om even goed bij te praten, waarom kom je anders niet gewoon gezellig mee? Dat zal haar zoon vast en zeker ook leuk vinden" zei ze met een grote glimlach op der gezicht.

"Ik denk er nog even over na" antwoord ik. Ik ga daar toch niet aan tafel zitten met Jake. Wat moet hij dan wel niet van me denken. Ik was net al bloednerveus. Laat staan zo'n hele avond. "Ah joh ga gewoon mee, word vast leuk" zegt mijn moeder een beetje opjutterig. "Oke best, als je dan ophoud met zeuren. En dit is niet uit vrije wil, als je dat maar onthoud" zeg ik lichtelijk geïrriteerd. "Stel je niet zo aan" antwoordt mijn moeder.

Toen we thuis waren rende ik snel naar mijn kamer om alles te appen naar Melissa en Jasmijn. Ook vertelde ik ze dat ik aankomend weekend bij facking Jake Parker blijf eten.

Melissa ~ omfg, als Stacey dit hoort flipt ze hem echt zo hard
Charlotte ~ omg daar had ik nog helemaal niet over na gedacht. Ik ben echt dood....
Jasmijn ~ Pff, die Stacey moet zich niet zo aanstellen. Als of Jake iets met haar wilt.
Charlotte ~ Naja voor mijn gevoel is er echt iets gebeurt tussen die twee. Maar ik weet niet precies wat...
Melissa ~ Maar Char, als ze met 1 vinger aan je komt hè. Dan is er echt geweest.
Melissa ~ En trouwens Char, volgens mij ziet Jake je wel zitten.
Charlotte ~ Doe niet zo raar..., kijk is naar hem. Hij kan veel en veel beter krijgen dan mij. Zo'n iemand hoort niet uit te gaan met iemand als ik.
Jasmijn ~ Char doe is niet zo onzeker opeens. Je bent een super knap, lief en leuk meisje. Hij mocht willen dat tie zo'n meisje als jouw kon krijgen.
Melissa ~ Echt hoor, hij is een kneus als tie dat niet inziet.

Denken ze serieus dat een persoon als Jake het wilt met een persoon zoals ik...  Hij is super knap, populair en heeft de meest knappe meisjes gedate. En kijk naar zijn reputatie, hij kan zoveel meisjes krijgen. Waarom zou die iets met mij willen. Ik zie hem sowieso niet aan als een persoon dat een relatie wilt. De enige reden dat ik kan bedenken waarom hij me nu dat kleine beetje aandacht geeft is om me aan zijn lijst van meisjes die hij ooit in bed heeft gekregen toe te voegen. Ik wil niet één van "die" meisjes zijn...

Let me take control {18+}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu