"En?" vraagt hij hijgend. "En wat?" vraag ik nog meer buiten adem. "Was het wat je had verwacht?" vraagt hij en draait zich half naar me om. "Eerlijk gezegd had ik het minder pijnlijk verwacht" zeg ik nog steeds kijkend naar het plafond. "Ja dat ga je nog wel even houden de eerste paar keer" zegt hij lacherig en gaat ook weer op zijn rug liggen. "Maar je kon er zo te horen nog wel van genieten" zegt hij plagend. Ik voel m'n wangen rood worden en schud uit ongemak mijn hoofd heen en weer. Gelukkig is het donker in zijn kamer dus hopelijk ziet hij mijn rode hoofd niet.
Ik kijk naar de schaduw van de vallende regen op de muur. Het is oprecht wel het perfecte beeld voor de eerste keer. Dan komt het besef moment opeens. Ik ben ontmaagd. What the facking hell... binnen twee weken, uit mijn hoofd gerekend, ben ik ontgroend en facking ontmaagd. Hoe krijgt hij het voor elkaar.
"Toch wel blij dat je blijft slapen zeker?" zegt hij als hij alweer op adem is en ik nog uitgeput naast hem lig. Ergens heeft hij wel gelijk maar ik wil hem die gelijk niet geven dus houd ik me stil. Al snel voel ik mijn ogen zwaar worden van het kijken naar de regen. En val ik al snel in slaap.
Pov Jake
Het maanlicht schijnt prachtig op haar gezicht. Ik zie dat ze langzaam in slaap begint te vallen. Ik betrap mezelf erop dat ik naar haar kijk tot haar lichaam op één tempo begint te ademen en ze echt helemaal in slaap is. Ik bewonder haar mooie lichaam maar doe er toch maar een deken overheen als ik zie dat ze kippenvel begint te krijgen.
Misschien dat ik haar wat langer houd. Kijken hoe ver ik nog met der kan gaan, ik ben nog niet uitgespeeld met haar. Ik kijk nog even naar hoe rustig ze daar ligt en sta dan op. Ik zoek een onderbroek en loop naar mijn raam toe. Ik doe het grote raam open en voel dat de harde regen van net verandert is in een zachte miezer. Het koele water voelt goed op mijn hete lichaam, ik kan wel wat afkoeling gebruiken. En een sigaret.
Ik pak er een sigaret bij en steek deze op. Ik leun tegen de zijkant van het raam aan en kijk door de regen naar buiten. Ik voel mijn lijf ontspannen als ik de eerste rook uit mijn longen adem. Het was een goede avond.
Als ik bijna door mijn sigaret heen ben voel ik twee zachte handen over mijn rug gaan. Haar rechterhand gaat richting mijn schouder en der linkerhand naar het midden van mijn zij. Ze geeft me een knuffel en kust teder mijn linker schouderblad. "Sorry.." hoor ik haar zachtjes zeggen. "Waarvoor?" vraag ik terwijl ik mijn linkerhand op haar linkerhand leg. "Voor de nagelkrassen in je rug" zegt ze zacht en ik voel dat ze ze begint na te lopen met haar vingers. Ik moet lachen en draai me om. "Maakt niet uit. Ik vond het wel geil" zeg ik en ik zie dat ze begint te blozen.
Ze kijkt naar mijn sigaret en dan naar mij. "Sorry, slechte gewoonte" zeg ik en gooi hem het raam uit. "Min de geur vind ik het eigenlijk wel.. sexy.." zegt ze verlegen terwijl ze de mouwen van de blouse die ze aan heeft naar beneden trekt. Ik zie nu pas dat ze een blouse van mij heeft gepakt en der onderbroek weer aan heeft. Ze heeft de blouse open en het bedekt precies haar borsten. Ze ziet er sexy en schattig tegelijk uit.
"Wat doe je eigenlijk uit bed?" vraag ik en ga met mijn vingers door haar haar. "Ik kreeg het koud met het raam open" zegt ze en ze krijgt een koude rilling. "Oh sorry" zeg ik en doe snel het raam achter me dicht. Ik draai me terug naar haar om en geef haar een kus op der voorhoofd. Ze kijkt me aan en ik grijp gelijk mijn kans om der te zoenen. Ze doet der armen om mijn nek en mijn handen liggen perfect in de holte van haar rug. Ik laat ze naar beneden glijden over haar zachte billen en til haar rustig op. Ze klemt haar benen om mijn middel en ik loop naar het bed.
Ik leg der rustig neer en we zoenen elkaar gepassioneerd. Langzaam, nasty, iets wat je liever niet in het openbaar ziet. Ik wil zo graag. Maar ik weet dat ze het niet aan zou kunnen, dus houd ik me netjes in. Als onze lippen elkaar verlaten na een goede paar minuten kijken we elkaar lustig aan. Ik zie dat der lippen lichtelijk gezwollen zijn. Ik wil erop bijten, nog meer zichtbare plekken zetten dat ze van mij is, haar lichaam verwennen, maar ik doe het niet. Ik geef der een kus en daarna nog een kus. Ik voel dat zij het ook wil, maar ik ga verstandig zijn.
Ik ga weer naast der liggen. "Kom we gaan slapen, morgen weer een dag" zeg ik en strijk een verdwaalt plukje haar uit der gezicht. Ze knikt me moe naar me en laat haar hand door mijn haar gaan. Ze trekt me nog een keer dichterbij voor een kus. "Je krijgt er nog eentje op één voorwaarde" zeg ik net voordat onze lippen elkaar raken. Ik hoor een klein geïrriteerd zuchtje van der lippen af komen en ze haalt haar hand weg. Ze kijkt me aan met een gezicht dat ik moet opschieten met mijn voorwaarde. "Als je nu die blouse uit doet" zeg ik en kijk naar der lichaam. Ze laat het zich geen tweede keer zeggen en de blouse verdwijnt snel op de grond. Ik kijk haar tevreden aan en geef der nog een lange kus. Ik voel dat ze meer wilt maar ze krijgt het niet.
Ik ga nu ook plat liggen en trek der dichter naar me toe. Met haar vingers maakt ze cirkeltjes over mijn borst en ik trek der been over me heen. Mijn vingers volgen de huid van haar dijbeen. Haar huid is zo zacht en aaibaar, ik kan wel uren zo liggen. Uhm wat is dit opeens? Ik lig nooit zo met een meisje. Ik wil nooit dat ze zo lang tegen me aanliggen. Ik hoef nooit hun huid te voelen. Ik wil nooit méér dan alleen seks, niet op de manier zoals ik haar nu wil. Dit gevoel is nieuw voor mij en het bevalt me eigenlijk helemaal niks.
JE LEEST
Let me take control {18+}
RomanceWeer zo'n cliché verhaal, of toch niet? 18+ Voltooid! Let op! Kan groftaalgebruik en seksueel getinte hoofdstukken bevatten. Er mag niks gekopieerd worden van dit boek, gebeurt dit wel, moet ik dit helaas melden bij Wattpad.