We staan bij de auto en Jake steekt een sigaret aan. Onze koffers worden in de auto geladen door het personeel van het hotel en ik loop naar Jake toe als de man mijn koffer heeft aangepakt. "Mag ik ook is?" vraag ik en ik wijs naar zijn sigaret. "Uh nee" zegt hij serieus. "Waarom niet?" vraag ik verbaasd. "Het is slecht voor je" antwoordt hij en hij neemt nog een hijsje. "Maar jij doet het toch ook?" zeg ik spottend. "Ja maar jouw lichaam is nog niet verneukt, moet je houden zo" zegt hij en hij neemt nog een hijsje. "Ja maar-" ga ik verder maar hij onderbreekt me. "Nee Char je krijgt geen sigaret en ook geen hijsje" zegt hij bazig en hij neemt nog één laatste hijsje voordat hij hem uit drukt onder zijn schoen.
Stil loop ik naar mijn kant van de auto en ik stap in. Ook Jake stapt in en hij start de auto. Met een rot vaart scheurt hij van het terrein af. Hoe overduidelijk wil je klaar zijn met deze date.. Het blijft stil in de auto en ik staar wat uit het raam. Ik durf amper naar Jake te kijken, hij heeft zo'n boze frons op zijn gezicht. Heb ik net wat verkeerd gezegd..?
Na een tijdje zie ik aan zijn lichaamshouding dat hij wat begint te ontspannen. Ik hoor hem grijnzen en ik kijk hem gelijk aan. "Wat is er?" vraag ik nieuwsgierig. "Ik weet niet of je het wel wilt weten" zegt hij en hij begint weer te lachen. "Wat?" vraag ik nog nieuwsgieriger. "Ja maar ik wil niet dat je je gaat schamen" zegt hij dan. Mijn enthousiaste nieuwsgierigheid verandert in een bijna bange 'wil ik het nog wel weten' mood. "Waarvoor schamen?" vraag ik bijna onzeker.
"Uhm nou net toen ik bij de receptie stond vertelde ze dat er uhm" hij stopt even en moet weer lachen. "Vertel, wat vertelde ze?" vraag ik. "Er was geklaagd" zegt hij serieus maar hij begint gelijk weer te lachen. "Over wat?" vraag ik niet wetende waarvoor en door wie er geklaagd zou moeten zijn. "Geluidsoverlast" zegt hij. "Geluidsoverlast?" zegt ik zacht tegen mezelf en ik ga de hele avond langs in een rot vaart om er achter te komen waar er geluidsoverlast van geweest zou moeten zijn. "Maar we hebben toch geen muziek of iets aan gehad? En de film stond ook echt niet hard" ratel ik dan door.
"Oke ik ben wel iets specifieker. Ze zei, en ik quote, er was een overmaat aan seks achtige geluiden" zegt hij serieus. Inplaats van dat ik rood word, voel ik al het bloed uit mijn gezicht schieten. "Dus ze hebben..." ik maak mijn zin niet eens af. "Je horen kreunen, jep" antwoordt hij bijna trots. Ik ga goed zitten in mijn stoel en voel de schaamte over mijn hele lichaam trekken. "Kijk dit bedoelde ik dus. Char je hoeft je er echt niet voor te schamen. Je kent die mensen toch niet. En hoe leuk is het om er bij andere mensen in te wrijven dat wat er naast hun in de kamer gebeurt, alleen iets is waar hun over kunnen dromen" zegt hij en hij knijpt een beetje in mijn been om me op te peppen. "En Char, het was precies wat ik wilde, je klonk zo mooi. Daar moet je niet mee stoppen hoor" gaat hij door.
"Hé" zegt hij als hij merkt dat ik er nog steeds sip bij zit. "Ik meen het" zegt hij en hij begint te prikken in mijn zij. Ik begin bij elke poor wat meer te lachen en ik probeer zijn hand weg te duwen. "Kijk me is aan" zegt hij en hij pakt mijn kin vast. Nog lettend op de weg kijkt hij me af en toe terug aan. "Ik wil nooit, maar dan ook nooit dat je je schaamt als we iets van seks hebben, begrepen?" zegt hij serieus en ik knik begrijpend. "Mooi" zegt hij en hij laat mijn gezicht weer los. "En als er wel iets is, beloof je het dan gewoon te zeggen?" voegt hij er nog aan toe. "Dat beloof ik" zeg ik en ik voel een glimlach op mijn gezicht komen. Hij is deze date echt het ene uiterste en het andere uiterste geweest. Super lief, bezorgt en verzorgend. Maar ook super arrogant en zelfs een soort gemeen.
"En dan nog iets" zegt hij ernstig. "Wat?" vraag ik bezorgd als ik die toon hoor. "Weet je nog hoe goed we bezig waren om geen vlekken op de lakens te krijgen na de eerste ronden? Uhm dat zijn we zo goed als helemaal vergeten na de tweede ronde en vanmorgen.." zegt hij en hij kijkt me serieus aan. We schieten allebei hard in de lach. "Ohh dat kan er ook nog wel bij" zeg ik en ik sla een hand tegen mijn voorhoofd. "Ajoh leuk cadeautje voor ze" zegt hij en hij steekt zijn tong uit. We beginnen allebei weer te lachen.
We komen aan bij het begin van mijn straat. Jake zet me hier af zodat ik zeker weet dat mijn moeder zijn auto niet ziet. "Char? Ik wilde nog iets tegen je zeggen" begint hij dan opeens heel serieus. Ik wilde eigenlijk al uitstappen maar ik ga weer terug zitten en sla de deur weer dicht. "Wat is er? vraag ik. "Uhm, weet je nog wat je gister avond zei?" zegt hij en ik zie dat zelfs hij er een soort verlegen van word. Iets wat ik echt nog nooit bij hem heb gezien. Mijn hart zakt in mijn schoenen als ik er over na denk. "Ja.." zeg ik verlegen en zelfs lichtelijk beschaamd. "Ik heb het toen niet terug gezegd... niet omdat ik het niet wil, maar ik kan het gewoon niet" zegt hij.
"Dat maakt niet uit. Het was ook stom van me. Ik had het niet moeten zeggen" zeg ik snel en ik wil de auto uitstappen maar Jake trekt me terug aan mijn arm. "Helemaal niet. Het is gewoon iets waar ik aan moet werken oke?" zegt hij en hij trekt me dichterbij. Langzaam drukt hij zijn lippen op de mijne. Zijn handen rond mijn kaken gevouwen. Een tinteling glijd door mijn hele lichaam. Is dit het dan? Is dit echt het gevoel van verliefd zijn? Is dit die 'vonk' waar altijd over word gepraat in boeken en films?
JE LEEST
Let me take control {18+}
RomanceWeer zo'n cliché verhaal, of toch niet? 18+ Voltooid! Let op! Kan groftaalgebruik en seksueel getinte hoofdstukken bevatten. Er mag niks gekopieerd worden van dit boek, gebeurt dit wel, moet ik dit helaas melden bij Wattpad.