Hoofdstuk 9

9.9K 87 2
                                    

Pov Jake

Ik word wakker met een misselijk gevoel en een enorme hoofdpijn. Fijn, een kater. Ik wil rechtop gaan zitten maar iets hield me vast. Ik kijk opzij en zie dat het naakte lichaam van Stacey half over me heen ligt. Oja, dat was gister avond ook nog gebeurt.

Ik probeer haar voorzichtig van me af te halen in de hoop dat ze niet wakker zou worden. Daarna stap ik uit bed en ga ik opzoek naar mijn boxer. Toen ik die had gevonden en had aangetrokken, liep ik naar de badkamer. Ik zet de kraan van de wasbak aan totdat het water warm is. Ik was mijn gezicht en kijk daarna naar mezelf in de spiegel.

Ik zie er slecht uit. Moe. Dood. Voor mijn gevoel had ik niet eens veel op gisteravond. Ik kan me alles nog glas helder herinneren. Ik loop terug naar de slaapkamer en raap al mijn kleren bij elkaar. Ik doe ze snel aan en loop naar beneden.

Gelukkig is Stacey nog niet wakker geworden. Straks gaat ze zeuren dat ik moet blijven voor het ontbijt of dat ik der moet bellen. Waarom snappen sommige wijven een OneNightStand niet?

Pov Charlotte

Als ik wakker word zie ik dat het pas half 6 is. Gelukkig heb ik geen kater. Mijn voeten doen wel nog steeds pijn van al dat dansen. Ik kan nu toch niet meer slapen dus ga ik uit bed. Melissa en Jasmijn slapen nog. Ik loop zo stil mogelijk langs ze en ga naar beneden. In eerste instantie zouden we niet gaan logeren, maar Jasmijn en ik hadden geen zin om nog naar huis te gaan gisteravond.

Als ik beneden ben pak ik een glas en vul die met water. Ondertussen hoor ik iemand anders de trap af komen. Het is Jasmijn. "Goedemorgen" groet ik haar. "Hoi hoi" antwoord ze terwijl ze gaapt.

"Wat ben jij vroeg op" zeg ik tegen der, terwijl ze aan de bar gaat zitten die tegen het aanrecht is aangebouwd. "Kan ik ook over jouw zeggen" antwoordt ze en ze legt haar hoofd op de bar. "Kater" vraag ik. "Is het zo duidelijk te zien" zegt ze met nog steeds haar hoofd op de bar.

Ik schenk ook voor haar een glas water in en zet die voor haar neus. Ze tilt der hoofd op en kijkt naar het glas als of ze elk moment kan gaan overgeven als ze dat naar binnen giet. Maar uiteindelijk drinkt ze het toch op.

"Hoe gaat het met Martijn? Voelt hij zich al wat beter?" vraag ik na enige twijfel. Maar de enige reactie die ik krijg is dat Jasmijn ongeïnteresseerd haar schouders ophaalt. "Gaat het nog wel goed tussen jullie?" vraag ik dan. "Ja waarom niet?" vraagt ze verbaasd.

Ons gesprek word onderbroken doordat iemand van de trap af loopt. Het is Melissa. "Ik heb een koppijn die je niet geloofd, ik word helemaal gek!" zegt ze luidruchtig als ook zij de keuken in komt en aan de bar gaat zitten.

"Zal ik dan maar het ontbijt maken" zeg ik als ik ook voor haar een glas water pak. "Ik hoef niks hoor" zegt Jasmijn. "Echt niet? Oh ik sterf echt van de honger!" Zegt Melissa. "Hoe the fack kan jij zo opgewekt zijn om 6 uur s'ochtends en nog wel met een kater?" vraagt Jasmijn die met haar vingers haar slaap masseert. Melissa haalt haar schouders op en zegt "i don't know, misschien heb ik ADHD?". "Dat zou me niks verbazen" antwoord ik lachend.

"Zal een eitje met spek maken? En hé Jasmijn je moet echt ff wat eten hoor" zeg ik dan. "Oke best, maar ik hoef dan niet zo veel hoor" antwoordt ze. Als ik begin met koken gaat iemands telefoon af. "Wie the fack belt er nou om 6 uur s'ochtend?" zegt Melissa als ze ziet dat het haar telefoon is die afgaat.

Let me take control {18+}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu