"Ga je vanavond naar het feestje van Stacey?" fluistert Melissa terwijl mevrouw Vogel een klassikale uitleg geeft. Ik haat Stacey echt heel erg, maar haar feestjes zijn wel altijd super leuk. "Tuurlijk ga ik mee, ik zeg geen nee tegen een feestje hoor" antwoord ik op dezelfde fluister toon.
"Hé misschien is Jake er ook wel" zegt Melissa die haar wenkbrauwen een aantal keer op en neer doet om het plagend over te laten komen. "Hou toch je mond" zeg ik lacherig en duw tegen haar schouder aan. "Dames achterin, nog 1 woord en jullie kunnen nablijven!" schreeuwt mevrouw Vogel onze kant op. Melissa en ik keken elkaar aan en schieten zo zacht mogelijk in de lach.
Zou Jake er echt zijn..? What the fack waar komt deze gedachte opeens vandaan, ik wil zo ver mogelijk bij hem uit de buurt blijven. Hij is de populairste jongen van de school. Waarom zou hij mij überhaupt zien staan... Oke nu moet ik echt ophouden! Ik wil niks met hem, ik wil niks met hem te maken hebben! Straks gebruikt hij me alleen maar, wat hij bij elk ander meisje doet. Maar waarom denk ik dan de hele tijd aan hem...
Ik werd uit mijn gedachte gehaald toen de bel ging. "Zullen we ons vanavond bij mij thuis klaar maken? Jasmijn is er dan ook" zegt Melissa die haar boeken in der tas doet. "Ja is goed. Misschien kunnen we pizza bestellen ofzo" antwoord ik. "Ja lekker"antwoordt Melissa die met haar hand cirkels maakt over haar buik.
"Heb jij nu nog les?" vroeg ik aan Melissa toen we door de gangen van de school liepen. "Ja nog 3 uur" antwoordt ze met een vermoeid gezicht. "Ben jij al uit dan?" vroeg ze daarna. "Ja, mijn blok uur economie valt uit" antwoord ik. "Lucky! Dan zie ik je vanavond wel, half 7 bij mij" zegt ze. "Is goed! Succes nog met 3 uur overleven! Tot vanavond" zeg ik en gaf haar een knuffel.
Ik liep naar de openbare kapstok waar ik mijn jas had opgehangen. Daarna liep ik naar mijn fiets, die ik op de grond had gegooid omdat ik zo'n haast had vanmorgen. Toen ik mijn fiets van de grond had gehaald zag ik pas dat ik mijn sleutel nog in mijn fiets had laten zitten.
Toen ik thuis was ging ik meteen kleren uitkiezen voor vanavond. Zal ik een jurkje aantrekken, een rokje of gewoon skinny jeans? Uiteindelijk koos ik voor mijn witte jurkje met daaroverheen mijn groene jasje. Ik houd zo van deze outfit!
JE LEEST
Let me take control {18+}
RomanceWeer zo'n cliché verhaal, of toch niet? 18+ Voltooid! Let op! Kan groftaalgebruik en seksueel getinte hoofdstukken bevatten. Er mag niks gekopieerd worden van dit boek, gebeurt dit wel, moet ik dit helaas melden bij Wattpad.